Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moze ktos podpowiedział by mi jak ustawic komputer od gazu:) postanowiłem wziasc to w swoje rece bo nie chce uzerac sie z gaziarzami którzy zawsze mówia ze wszystko jest ok.Do postu podpinam screny z aktualnymi ustawieniami mojego kompa.Jesli wiecie które ustawienia sa wazne i jak je zmienic (chcociaz mniej wiecej to prosze o pomoc)

Auto pali 13,5 l gazu i jest mułowate od 4 tys/obr.Chce zeby auto paliło normalne ilości gazu i dobrze jezdziło.Sterownik to stag 100

pozdro

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img150.imageshack.us/img150/8754/ustawienia1na6.png

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img150.imageshack.us/img150/7505/ustawienia2ag0.png [/img]

Opublikowano

Na pierwszy rzut oka - temperatura +155... hm...

 

Bardzo chciałbym pomóc, gdybyś tylko miał KME, Sirocco lub coś podobnego...

Kai
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Na pierwszy rzut oka - temperatura +155... hm...

 

Bardzo chciałbym pomóc, gdybyś tylko miał KME, Sirocco lub coś podobnego...

 

Kai a od czego jest ta teperatura?

Opublikowano
Można podejrzewać, że jakiś czujnik (np. temp. red.) nie jest podpięty a funkcja załączona i pokazuje głupoty to optymistyczna wersja :wink:
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Temperatura to -155*C :!: Dziwne, że wogóle chce jeździć. Gdyby był nie podpięty czujnik temperatury na parowniku, to wskazywałby wartość domyślną. Która jest napewno wyższa. Z drugiej strony nie wiadomo nawet przy jakiej temperaturze przełącza Ci na gaz. Bo widnieję tam "NIE" :?: Jakiej generacji masz instalację :?: Obawiam się, że samemu za dużo nie zdziałasz z tym programem.
Opublikowano
zainwestuj w dobra elektronike np AL700, AL800, lub bingo. polecam. Nie slyszalem zeby cos chodzilo dobrze na stag`u, a tym bardziej bmw.
Opublikowano

Sterownik LEONARDO bardzo dobrze współpracuję z BMW.

Temperaturę przełączania też powinieś mieć ustawioną. Obroty to jedno, a temperatura to drugie. Przynajmniej jeżeli po zimie nie chcesz zmieniać reduktora. Jak się nie mylę, to instalka II generacji nie powinna mieć czujnika temperatury gazu fazy lotnej, więc to co wariuję w twoim samochodzie, to czujnik temperatury na parowniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.