Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Numer podwozia WBAFB91060LN73438

Kod typu FB91

Typ X5 4.6IS (EUR)

Typoszereg E E53 ()

Seria X

Rodzaj konstrukcji GEFZG

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M62/TU

Pojemność skokowa 4.60

Moc 255

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor ESTORILBLAU METALLIC (335)

Tapicerka LEDER M TEXTUR/SCHWARZ/SILBER (F2SV)

Data prod. 2002-05-08

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S328A ALUMINIUM-TRITTBRETT Osłona progów / nadkola

S342A TITAN LINE INTERIEUR Listwy wewnętrzne Titan Shadow

S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort

S386A DACHRELING Reling dachowy

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S691A CD-HALTERUNG Mocowanie CD

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dummy-SALAPA

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S220A NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Siatka oddzielająca bagażnika

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S840A HOCHGESCHWINDIGKEITSABSTIMMUNG Dostos. do wysokich prędkości

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano
Ciekawe czy tak samo dba o auto jak o stan paliwa w baku? Ze wstydu bym się spalił wystawiając takie zdjęcie licznika :duh:
Opublikowano (edytowane)

Przeciez to samochod uzytkownika z forum ,,Buczu''

 

Odnosnie ,,pieniazki'' to popieram sprzedajacego. Sam handluje autami i 8 na 10 ,,chetnych'' po prostu chce sie przejechac autem i zobaczyc jaki ma start od 0 na pelnym bucie. Tacy nawet nie chca kupowac. Jezeli ktos chce sie przejechac na miejscu kierowcy to chce zobaczyc kase ze ma na auto a nie ze jest kolejnym ,,turysta'' .... Kolega komisant mial kiedys przygode , dal sie przejechac kolesiowi , byla mala obcierka na drzwiach , niby nic groznego ale jednak , oczywiscie klient mial to w d...pie i szybko sie zwinal z placu a kolega zostal z problemem. Ja bym z checia chcial zobaczyc gosci ktorzy bardzo krzycza tutaj i jak daja jakiemus drechowi wsiasc za kiere w swoim sprzedawanym aucie. Jak zawsze jest pewien dysonans pomiedzy teoria i praktyka ;) w internecie wszyscy madrzy .

Edytowane przez maciej123
Opublikowano
W życiu miałem kilkanaście aut,nie raz trafiali się amatorzy przejażdżek,bo panie chciałem zobaczyć jak to jeździ,marnowali mój cenny czas,także jak będę sprzedawał swoje e61 ,to też bez kasy nie będzie jazdy :) takie moje prawo.
Opublikowano

Witam.

 

Tak ja sprzedaje swoja bunie, dla wszystkich oczytanych to wskazówka paliwa jest na zero ze względu na to ze jeżdżąc na gazie komputer głupieje trochę i w pewnym momencie pokazuje 0. nie da sie z tym nic zrobić niestety. Wyjścia są dwa czasem wystarczy odkęcić korek paliwa a nieraz dolać coś wachy. Ja sie nie przejmowałem bo zawsze na pełnym baku jeździłem.

Co do jazdy to jest to niestaty z zycia wzięte gdyż kolega sprzedawał Q7 i kolo sie w...lił do rowu i masa problemu była poza tym nie mam czasu na Januszy oglądaczy.

 

Na wszelkie pytania odpowiem. Wszystko na OEM robione i aktualnie jest nawet nowiutki akumulator bo poprzedni dałem do reklamacji i uznali wiec generalnie wszystko jest cacy.

 

Mankamenty jakie sa to niedoskonałości na lakierze ale ze względu na rocznik i grubość warstwy jakie kładli w USA to jest nieuniknione.

 

PS można dużo o mnie powiedzieć ale idiotą to nie jestem.

Buczu
Opublikowano
U mnie w starej e39 540 wariował pływak,a gaz nie ma z tym nic wspólnego :)
Opublikowano

A ma to, że jedziesz na gazie a nie na benzynie i przy długiej trasie np 200 czy 1000km jaka akurat teraz odbyłem komputer odczytuje ilość przebytych kilometrów i ilość podanego paliwa przez wtryski co w efekcie daje obniżanie sie wskazówki paliwa. Niestety nie odczytuje za każdym odpaleniem nowego stanu z pływaka jak to było w starych autach tylko pamieta ostatni poziom.

 

Jeżeli ktoś nie wierzy prosze zadzwonić do jakiekolwiek gazownika i sie spyta. Ja serwisuje swoją w NaGaz w Łodzi na 1go Maja - śmiało można dzwonić pytać.

Buczu
Opublikowano
U mnie w starej e39 540 wariował pływak,a gaz nie ma z tym nic wspólnego :)

 

 

Nie ma to jak dieselek znawca sie wypowiada nt gazu nigdy na nim nie jeżdżąc. Nie znam się więc się wypowiem jak to mówi pewien Łysy z YT.

Buczu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Buczu nie pisz bzdur.

 

Masz 2 komory z paliwem, w każdej jest pływak. Na bieżąco wskazują one poziom paliwa i dają sygnał do licznika gdzie obie wartości są sumowane.

Włącz sobie TEST ZEGARÓW nr 6 i będziesz miał podgląd w czasie rzeczywistym na poziom paliwa i wartości z obu komór.

 

4.6 is'a z gazem też kiedyś miałem i nie było jakichkolwiek problemów z poziomem paliwa. Tyle tylko że mój miał 120.000 km przelotu i sprawne oba pływaki.

 

Żeby nie być gołosłownym:

http://www.klinika-bmw.pl/foto/dray/x5/03.jpg

http://www.klinika-bmw.pl/foto/dray/x5/07.jpg

http://www.klinika-bmw.pl/foto/dray/x5/09.jpg

http://www.klinika-bmw.pl/foto/dray/x5/16.jpg

http://www.klinika-bmw.pl/foto/dray/x5/19.jpg

http://www.klinika-bmw.pl/foto/dray/x5/23.jpg

Opublikowano
zapraszam. Udostępnie ci auto i sie przejedziemy np do Wawy i z powrotem jeżeli jest inaczej będzie inaczej niż mówię to masz 2 zgrzewki piwa. Bo rzeczywiście jest mi to strasznie potrzebne, żeby wmawiać wszystkim, że jest inaczej niż jest.
Buczu
Opublikowano
U mnie w starej e39 540 wariował pływak,a gaz nie ma z tym nic wspólnego :)

 

 

Nie ma to jak dieselek znawca sie wypowiada nt gazu nigdy na nim nie jeżdżąc. Nie znam się więc się wypowiem jak to mówi pewien Łysy z YT.

Kolego,to jest mój pierwszy diesel,w galerii mojego e61 są zdjęcia mojego byłego e39 540 gaz,na 2 parownikach,użytkowane przez 3 lata.TAK ZNAFCOOOOOOOO :lol:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.