Skocz do zawartości

E39 M5 2000 Carbonschwarz


stuffman

Rekomendowane odpowiedzi


Takie tam świeżo wiosenne :D

btw

Da się wstawić filmik na forum tak jak obrazek, żeby się wyświetlał od razu a nie dopiero z odnośnika?

 


Ahh ten piękny dźwięk benzynki :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu

A więc: zepsuła się skrzynia biegów. Jest nierozbieralna więc musiałem kupić nową. Tzn. używkę. Też swoje kosztowała ale nie tyle co nowa w ASO (20k pln).

Przy okazji uszczelnienie silnika i tylny zawias. Wszystko robione w Klinice BMW. Mogę polecić :cool2:

Teraz w planach zrobienie czegoś z przednimi hamulcami. Seryjny hebel w tym samochodzie to pomyłka. Jedno mocniejsze hamowanie i już biją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • Członkowie klubu
Big Brake Kit na przednią oś przyszedł, czeka na montaż. Jak będzie to wrzucę foty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Członkowie klubu

Wleciał Big Brake Kit na przednią oś. Tajwańska firma KSport. Sprowadzałem przez UK, co wyszło sporo taniej od tego samego zestawu oferowanego przez nasze rodzime firmy :shock:. Klocki EBC Redstuff. Nie inwestowałem w yellowstuff czy ferrodo bo to nie jest samochód z przeznaczeniem na tor i ma również dobrze hamować na zimnych. Co oczywiście nie przeszkodziło zalać Motula rbf 660 :D

Sprzęt przyszedł ładnie zapakowany, wszystko oznaczone co i jak, która strona itp.


Jednocześnie wleciały sprężyny Eibacha, samochód lekko siadł, tak na 1,5-2 palce.


fbed785acfab57d0med.jpg

Ori zacisk z ori tarczą oraz klockiem boscha.

dbd0cb1f5929a859med.jpg

Porównanie tarczy ori i KSport 356 mm nacinana dwuczęściowa. jak ktoś chce to za dopłatą ok 1k PLN robią też pływające. KSport lekko lżejsza.

cfdc4d43128c6214med.jpg

Widać postrzępione na brzegach klocki Boscha oraz ori tarczę z takimi plamkami (chyba po przegrzaniu :roll: )

e6d8a34d9e2c787bmed.jpg

Zacisk ori oraz KSport 8 tłoczków (aluminowy, spoooro lżejszy)

13b00d5c36f39468med.jpg

Tak wygląda pod felgą. Koledzy się pytają, czemu nie kupiłem czerwonych zacisków, ale M5 to ma być lekki sleeper a nie bijące po oczach M3.

Dopiero teraz widzę, że ten fotosik obraca zdjęcia, zacisk jest oczywiście z tyłu a nie u góry :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • Członkowie klubu

Początkowo nie było w planach ingerencji w wydech ale kolega namawiał i namówił :D

Rezonatory out, wleciał XPipe. Tłumiki końcowe są jakieś aftermarketowe, ale z takimi kupiłem. Jest sporo głośniej, wręcz bym powiedział, że pod obciążeniem drze japę. Większość męskich głów się odwraca a psy uciekają :mrgreen:

Druga sprawa, że przy redukcji od 4k rpm do 3 k rpm jest bardzo często z 4-5 razy PUM PUM PUM. Nie powiem, cieszy się od tego morda. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Bez filmiku się nie liczy :mrgreen:

Przecież widziałeś na FB;) Jak będzie czas to się nagra coś fajnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
  • Członkowie klubu

Dzięki

W planach cały czas oddanie auta na kosmetykę, tzn. korektę powłoki i skór w środku. Z związku z tym, że to stare auto też co jakiś czas wyskakują jakieś pierdoły mechaniczne do roboty. Ostatnio np. mam nieszczelność wężyka do wspomagania.

Ale co najważniejsze gubi trakcję bez problemu, drze japę, i nie łyka oleju :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Członkowie klubu

cba37d9f87d6.jpg

42ecb1cc1655.jpg

c0bc16a086f7.jpg

Dzisiaj wleciały dystanse, po 12 mm. Nic nie obciera, chociaż był lekki strach o tył. Ładnie siadło, przód wygląda akuratnie a tył grubo :D

Teraz zbieżność i do detailera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Bajeczne wnętrze masz w tym M5 :roll: Generalnie super wóz :cool2:

Jaki plan na prace u detailera?

Dzięki.

Jak go kupiłem to miał położoną jakąś powłokę, ale raczej ktoś się na nim uczył to robić po pierwsze, po drugie lakier pod spodem był średnio do tego przygotowany. Także usunięcie pozostałości, korekta lakieru i jedna warstwa (więcej nie trzeba dla przebiegów do 2k rocznie). Polerka reflektorów plus folia. No i renowacja skóry fotela kierowcy bo już po niej widać upływ czasu i wielokrotne wsiadanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także usunięcie pozostałości, korekta lakieru i jedna warstwa (więcej nie trzeba dla przebiegów do 2k rocznie). Polerka reflektorów plus folia. No i renowacja skóry fotela kierowcy bo już po niej widać upływ czasu i wielokrotne wsiadanie.

No to czekam na efekty :cool2:

Jeżeli fotel nie jest mocno zniszczony spróbuj go ogarnąć samemu, Colourlock ma fajne zestawy - u mnie sprawdził się rewelacyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Robotę z fotelem wolę powierzyć osobie, która się na tym zna i ma doświadczenie. Jeszcze bym coś zepsuł i dopiero by było.

Wydech jakoś bardzo nie wystaje, takie wrażenie na tych zdjęciach. Może rozgrzany trochę bardziej :D

Pewnie detailer narobi trochę fotek po swojej robocie to wtedy wrzucę większą galerię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Członkowie klubu

Fotki ze spot & drive (czy jak to się tam nazywa :D ) w Lublinie 2 tygodnie temu. Fotek mało, bo niestety jeździłem za Vettą 89 więc nikt nie zwracał uwagi na jakieś e39 :mrgreen:

IMG-9627.jpg

IMG-9624.jpg

IMG-0775.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu

Samochód był u detailera. Korekta lakieru, 1 warstwa ceramiki, korekta i folia na reflektory, mycie komory silnika. Niestety fotel kierowcy okazał się zbyt zniszczony na regenerację, więc czekam teraz na termin u tapicera.


117984144-2737908039783385-2037972691939397791-o.jpg

118151970-2737907516450104-9146143505444979540-o.jpg

118176956-2737907753116747-4368420178991174363-o.jpg

118211480-2737907683116754-6990463129512489173-o.jpg

118211635-2737905219783667-3667129995142585907-o.jpg

117739946-2734894356751420-2290630927198950507-o.jpg

118052999-2735535686687287-2269040537668863302-o.jpg

118085023-2735896846651171-5891740039721692018-o.jpg

118174079-2737908886449967-6381699656116243224-o.jpg

118187959-2737908966449959-8480128228006595146-o.jpg

118205859-2737908979783291-82835668764282197-o.jpg

118198528-2737908819783307-7240550932567358464-o.jpg

118233032-2737908256450030-5868043617119180105-o.jpg


Plus strona detailera: https://www.facebook.com/media/set/?vanity=OstryDetailingLPU&set=a.2737900043117518

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panie ale to wygląda :cool2:

Jak przetestujesz tapicera to daj znać bo mam w E38 ten sam temat.

"Dobry Boże, co się dzieje z tym światem? Popatrz tu z nieba i przypierd.l granatem."


Alpina B10 V8 4,6

E61 Edition Sport - rodzinne kombi


E39 530i 2002r - moja pierwsza miłość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Dzisiaj odebrałem fotel i kierownicę. Jak zamontuję to porobię fotki i wrzucę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.