Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z czujnikiem położenia ssącego wałka rozrządu (ten z kabelkiem) w silniku M52TUB28 jaki powinien mieć właściwy nr.OEM BMW ?? ja wcześniej miałem włożony ori BMW 1438081-B (ale ktoś kiedyś mi mówił że to do silnika M43) i wywalał mi błąd , zmieniłem na jakiś zamiennik 1438081 Checka mi nie wyświetla ale po jakimś czasie zamula i nadal po podłączeniu do kompa wyświetla błąd położenia wałka ssącego po skasowaniu czasem błąd pojawia się po kilku minutach a czasem po kilkudziesięciu przejechanych km wiadomo wtedy nie ma pełnej mocy i spalanie sporo wzrasta , teraz chcę kupić ORI BMW( pewnie używka bo nówka około 400zł) i mam pytanko jaki powinien mieć NR. części OEM BMW ten czujnik żeby na 100% był właściwy i przede wszystkim działał jak należy w silniku M52TUB28 , a może ktoś z Warszawki lub okolic miałby taki na podmiankę w celu sprawdzenia lub na sprzedaż ???

 

Pozdrawiam i czekam na info..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Tyle się naczytałem o zamiennikach i większość pisze że nie działają dlatego chciałem kupić ori , czy ten jest sprawdzony i będzie działał na 100% ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzony, ma zeszlifowane logo bmw.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dziś założyłem używkę z M54 ori OEM BMW nr.1438081po podłączeniu kompa nie wyświetla żadnych błędów :mrgreen:
Opublikowano
Za chwile znowu będziesz wymieniał a dałeś pewnie niewiele mniej niż za nowy Febiego :cool2:
Opublikowano
Za chwile znowu będziesz wymieniał a dałeś pewnie niewiele mniej niż za nowy Febiego :cool2:

 

Postawiłem na ori OEM bo tyle się naczytałem na forach o nie działających zamiennikach , a większość pozakładało używki OEM i śmigają po kilka lat bez problemów , jak coś się będzie działo to zobaczymy z Febi , ale dzięki za zainteresowanie i pomoc :cool2:

Opublikowano

 

Postawiłem na ori OEM bo tyle się naczytałem na forach o nie działających zamiennikach

Bo to prawda ale w pudełku Febiego jest ori, ma zeszlifowane symbole na samym czujniku oraz na wtyczce. E46 to stary samochód i te części są wyeksploatowane i z racji wieku nie będzie to też długo służyć.

Opublikowano

 

Postawiłem na ori OEM bo tyle się naczytałem na forach o nie działających zamiennikach

Bo to prawda ale w pudełku Febiego jest ori, ma zeszlifowane symbole na samym czujniku oraz na wtyczce. E46 to stary samochód i te części są wyeksploatowane i z racji wieku nie będzie to też długo służyć.

 

Będę pamiętał na przyszłość jak z tym coś się będzie dziać , to wtedy kupę Febi (ale mam nadzieję że ten będzie długo służył) , a kupiłem OEM w niezłej cenie 50zł razem z przesyłką i gwarancją 14 dniową , jak na razie działa dziś przejechałem około 80km kręcąc się po mieście i jest OK spalanie zaczyna spadać na razie o litr z hakiem ale krótkie odcinki po 5do15km i gaszenie a po kilku minutach dalej i tak kilka razy, teraz muszę podjechać gdzieś dalej jakąś małą trasę i się okaże ile pomogło , wcześniej jak jeszcze wszystko było w miarę OK to jazda autostradowa 140-160 spalanie na poziomie 11-11,5 l nie wiem czy to dużo czy dobrze ??

Opublikowano
raczej normalnie. Ile myślałeś że bedzie palić ? :) jak wierzysz w opisy że pali 7 w trasie to powodzenia :D chyba przy 80 na 5 biegu.
szukam
Opublikowano
raczej normalnie. Ile myślałeś że bedzie palić ? :) jak wierzysz w opisy że pali 7 w trasie to powodzenia :D chyba przy 80 na 5 biegu.

 

Przejazdy autostradowe z prędkościami jak wyżej 140-160 przy równej jeździe to powinno być tak koło 10l wtedy byłbym zadowolony , mam inne autka większe ,mniejsze słabsze i mocniejsze i jedno z nich dużo szybsze i sporo mocniejsze to na trasie gdzie prędkości przelotowe duużo wyższe a spalanie podobne jak w Beti przy wolniejszej spokojniejszej jeździe :cry2:

Opublikowano

Miałem ten silnik przy E36 i w trasie przy 160 -180 ponad 23lpg czyli ponad 11l benzyny na spokojnie.

 

Według mnie normalne spalanie. Brakuje 6 biegu no i już obroty wysokie przy takich prędkościach.

szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.