Skocz do zawartości

Dobór do e46 - felgi, opony, dystanse, odsadzenie ET


kuker84k

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 523
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie przesadzajcie używane Styling 44 powinno się udać wyhaczyć.

Oczywiście nie tak, że klikam i kupuję. Trzeba trochę poczekać i się trafi.

No chyba, że kolega chce z oponami to życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę kult "tak tanio to nie ma bata żeby kupić" na tym forum ciągle w modzie i jak widzę do wszystkiego....

 

ostatnio kupiłem styling 158 z minimalnymi rysami( na trzech felgach po jednej małej ok. 1cm) za 600zł, więc można

ale na pewno nie ot tak, że wchodzisz na allegro i jest, tylko trzeba poszukać i poczekać

 

styling 44 jak dla mnie jedne z najładniejszych felg oryginalnie do e46 i bynajmniej aż tak dużo we wrocławiu ich nie widzę, a w kwocie do 1000zł spokojnie je kupisz, swego czasu widziałem kilka kompletów za 700-800zł ale z mniej lub bardziej obdartymi krawędziami(z daleka za bardzo tego nawet nei widać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na zime kupilem 16 cali styling 54 za uwaga 500zl ! w stanie idealnych i to jeszcze z oponami co nie jeden by na nich jezdzil 2 lata.

felgi proste, smigam na nich 2 zimę i jeden z lepszych zakupów (lepiej jak stalówki)

 

mozna tanio dobrze kupic ale trzeba szukac i ttrafic w odpowiedni moment

 

powodzenia

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie - felg do BMW jest zatrzęsienie, i nie mówię tu o jakichś lewiznach. Pełno anglików do nas trafia, wystarczy poszukać i spokojnie można wyrwać w dobrych pieniądzach, szczególnie 16-tki pod zimówki. Szczerze mówiąc dziwię się ludziom którzy jeżdżą na stalówkach podczas gdy za kilka stówek można kupić oryginalne alumy i mieć spokój z rdzą, malowaniem, pomijając oczywiście nieporównywalnie lepszy wygląd :) Ja swoje styling 18 kupiłem za niecałe 300zł :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wy chyba te felgi po 3000 zł za używane to chyba kupujecie u Mirasa Handlarza igły prosto z Paska kierownika zakładu.

 

Ja na zimę kupiłem Styling 30 za 350 zł. W niektórych miejscach lakier trochę przytarty i jedna musiała mieć minimalnie prostowany rant. Niespawane. Zero bicia na wyważarkach. Gościu mówił, że ich stan jest taki, że do wyglądu jak nowe może mi je doprowadzić w cenie do 200 zł, ze względu na ręczną robotę. Oczywiście lakierowanie z pistoletu.

 

Na lato kupiłem Styling 32 w 18". Tu się trochę bałem ale ryzyk fizyk i kupiłem za 999 zł :) Na dwóch był przytarty lakier. Pierwsze co pojechałem do znachora i na wyważarce zero bicia. Ciśnienie ze mnie zeszło. Odnowiłem je niestety poprzez piaskowanie i malowanie proszkowe...

 

Po dwóch miesiącach cieszenia się odmalowanymi felgami (zachwyt był średni bo malowanie proszkowe nie daje idealnie gładkiej struktury) po przykrej przygodzie, dwie wymagają ponownego malowania. I teraz dlaczego nie polecam malowania proszkowego. A no dlatego, że teraz muszę malować 4 sztuki, bo nie da rady dobrać idealnie takiego samego koloru. I lipa...

 

Podam również argumenty kolegi z innego forum, który trochę felg swoich w swoim życiu przemalował:

"dlatego ze bardzo trudno zrobić zaprawkę na takiej feldze (dobór lakieru) przy jakimkolwiek otarciu, dlatego ze bardzo trudno osunąć taka powłokę gdy ma się ochotę zmienić kolor, dlatego ze nigdy nie uzyska się takiej głębi koloru jak przy tradycyjnym lakierowaniu" - Argumenty przeciw malowaniu proszkowemu. Po swoich przeżyciach zgadzam się w 100%.

 

Katalog felg BMW:

http://felgenkatalog.auto-treff.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś mnie te fele nie przekonują, dwa pierwsze wzory jak z grupy Vag, trzeci natomiast japońskie hondy...

 

Może coś w tym stylu :

 

http://allegro.pl/oryginalne-bmw-3-e90-e91-e92-e93-17-x1-e84-i3871064962.html tutaj ET34 ale tragedii nie będzie...

http://allegro.pl/oryginal-bmw-e46-17-cali-raty-i3846434294.html - osobiście mam to u siebie i wygląda bardzo ładnie... (ale może tylko ja tak myślę :mrgreen: )

 

e46%2520styl%2520105.jpg

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Witam . Tak jak w temacie , mam pytanie odnosnie opon letnich do mojego bmw . Na lato zakupiłem felgi BBS RN006 8j 17" ET15 . Posiadam seryjne zawieszenie i nie bardzo wiem jaki rozmiar opon dobrac tak , by nie łapały one nadkola . Zastanawiam się nad Barum 215 45 17 link : http://allegro.pl/4-opony-barum-bravuris3-215-45-17-215-45r17-2014-i4062288430.html . To że moze utorzyc sie lekki naciąg to nawet lepiej , chodzi mi tylko o to zeby wszystko ładnie pasowało . Ogarnia ktos temat ? Ewentualnie jakie inne opony polecacie nowe do 1200 zł . Pozdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Za małe et do e46, z przodu będą mocno wystawać a z tyłu jeśli wejdą (mogą nie schować się w nadkole) to będą obcierać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA barum bym sobie darował i kupił coś lepszego. 17" raczej za 1200zł nie kupisz lepiej kilka stówek dołozyć i kupić lepszej marki.

w e39 masz et 20 a w e46 masz o wiele większe chyba coś blisko 40 a Ty masz felgi z mniejszym et niż w piątce..

OD jakiej BMw masz te felgi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tych felg to nie wciśniesz. Standardowo masz ET47 jak dasz ET15 to felga pójdzie ci na zewnątrz o 32mm to bardzo dużo. Tu masz taki kalkulator jak to wygląda w mm.

http://www.felgi.pl/narzedzia-do-felg/kalkulator-et-felgi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zimowki BBS 7j ET 47 . Są mocno wgłębione i strasznie mi sie to nie podoba . Specjalnie szukałem niskie ET . Wczesniej mialem stalówki z bmw 5 ET 20 i były rowno z nadkolem powiedzmy . Wczesniej nie wiem w jakiej bmw jezdzily , kupiłem bez poznania ich historii . Sprawdzałem tylko na wywazarce czy proste . Wracając do tematu mimo tego ze beda wystawac jakie opony zastosowac by na obciążeniu nie łapały nadkola ? Chodzi o rozmiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to były równo z nadkolej przy et20. Pewnie były jeszcze węższe. Teraz będziesz miał szersze felgi do tego jeszcze mniejsze ET i co nie wstawisz to będzie ocierać. Chyba że chcesz zrobić mega naciąg albo kombinować z błotnikami.

 

Moim zdaniem musisz kupić nowe felgi a te sprzedać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takim et to nie dość że możesz nadkola zgubić to szykuj corocznie większy budżet na elementy zawieszenia...

przy takim et i nie przystosowanym zawieszeniu do tego będą takie siły i naprężenia działały że końcówki czy swożnie będą chciały wyskoczyć a też i same łożysko dostanie po dupie :)

niby to tylko jakieś 3-4 cm różnicy ale uwierz że to jest bardzo dużo tym bardziej że koło w tym wypadku będzie odchodzić na zewnątrz

 

do e46 maxymalne minimum to ET25 a właściwie to ET30 żeby to jakoś wyglądało i zachowywało prawidłową kulturę pracy

....

Pozwodzenia życzę i gratuluje nieprzemyślanego zakupu :)

gg5553463
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.