Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie wiem jak w twoim silniku jest ale może pompa i klima sa na jednym pasku, i gdy załączysz klime jest wieksze obciążenie i dostaje bardziej w dupe. Ja np miałem tak z połem pasowym. Gdy powymieniałem przystkie paski po kupnie auta, to nowy pasek wiadomo jak nowy nie był tak rozciągniety jeszcze i gdy załączyłem klime to dostało obciazenie i odezwało sie już koło pasowe ktore było popękane
Opublikowano
Nie wiem jak w twoim silniku jest ale może pompa i klima sa na jednym pasku, i gdy załączysz klime jest wieksze obciążenie i dostaje bardziej w dupe. Ja np miałem tak z połem pasowym. Gdy powymieniałem przystkie paski po kupnie auta, to nowy pasek wiadomo jak nowy nie był tak rozciągniety jeszcze i gdy załączyłem klime to dostało obciazenie i odezwało sie już koło pasowe ktore było popękane

U mnie koło pasowe też będzie do wymiany

Objawy

Piszczy pasek przy odpaleniu i gaszeniu

Przy gaszeniu buja buda

Pasek wymieniłem

Obstawiam że to koło

Opublikowano
No to szkoda ze nie udało sie zejść z kosztów. Teraz zrobi sie troche kosztowniej. To jak wymienisz pompe to też daj znać czy to faktycznir pompa zeby temat został dla potomnych, bo wielu forumowiczów gdy rozwiąże problem to nie pisze co było przyczyną
Opublikowano
Wymieniłem zawor zwrotny

Niestety tak samo

Trzeba pompę ogarnąć

 

Poprawka

Wykrecilem jeszcze raz zawor i wypompowalem stary płyn(wyglądał na dobry)

zalewając jednocześnie nowym

Po tym zabiegu jest ok

Odnosnie wymiany :

Można to zrobić bez kanału

Odkręcić trzeba dolot to filtra z pasa przedniego i robi się dość sporo miejsca

Następnie klucz 19 nasadka, na przedlużce przrgub 15cm i grechotka

Trochę ręczników papierowych na fartuch bo poleci płyn

Oczywiście nowy płyn polecam/zalecam

Ogólnie 30 min z piwkiem na fajrant.

Mission accomplished.

Opublikowano
Myślałem ze kolego od razu przy wymianie zaleje nowy płyn :nienie: stary pewnie już przepracowany był. Jak wspomniałem gdy ja miałem przygode u siebie ze wspomaganiem to 4-5 razy zalewałem nowym olejem bo wyle razy musiałem wszystko rozbierać zanim doszedłem do tego ze to ten zaworek a jeszcze leciał taki ciemny, przypalony i śmierdzący olej. A powiedz mi odnośnie tego twojego zaworku bo nie spytałem, jak stary wyglądał? u mnie tego środka nie było, był tak zbity ze przepływu nie było :D
Opublikowano

Śruba poszła w kubeł

Było widać wyraźne ślady zmęczenia materiału, ogólnie zawor nie pracował

Odnośnie płynu

Jak pisałem, nie wyglądał źle, jednak wygląd to nie wszystko

Pojeździe na nim z 200km i wymienię ponownie

Dla pewności

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.