Skocz do zawartości

m43 Podcisnienie


Zgrzytek

Rekomendowane odpowiedzi

witam zmienialem uszczelke pod glowica i po zlozeniu nie dziala prawidlowo

brak mozliwosci polaczenia z ecu (z abs laczy normalnie)

brak spryskiwaczy (pompka nie reaguje , nic nie bylo ruszane)

brak hamulcow (twarde)

przewody od serwa i odmy wymienione

 

sadze ze niema podcisnienia na servo i zawor na listwie wtryskowej na niskich obrotach dlatego auto zle pracuje

przy wiekszych obrotach kiedy jest wieksze cisnienie w kolektorze ssacym wyglada ze wszystko dziala

hamulce sa miekkie a silnik pracuje dobrze choc nie da sie jechac autem ze spalaniem ponizej 10l

kompresja po 14 bar na cylinder na jalowym potrafi strzelic w kolektorze

 

czy wie ktos jaka moze byc przyczyna ze auto stracilo komunikacje z komputerem?

dlaczego jest zbyt male podcisnienie w kolektorze?

czy ma ktos jakies podpowiedzi? bo ja juz rozkladam rece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Źle ustawiony rozrząd, dziura w dolocie znaczy coś nie podpięte tak jak trzeba pewnie pozamieniałeś jakieś węże. Co do braku połączenie to sprawdz bezpieczniki bo coś sporo rzeczy nie działa po tej wymianie uszczelki, może zrobiłeś gdzieś zwarcie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.