Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc,

W mojej jedynce brakuje nieco mocy przy prędkościach autostradowych. Powyżej 120 km/h, nie nabiera tak ładnie prędkości jak bym tego oczekiwał. W związku z tym, chciałbym zdecydować się na bezpieczne podniesienie mocy, bez utraty gwarancji i zmniejszonej żywotności podzespołów silnika.

Biorąc pod uwagę, ze auto jest na gwarancji, nie chciałbym poddawać go klasycznemu chipowaniu, które wiąże sie z wierceniem/rozklejaniem sterownika. Na chwile obecna przychodzą mi dwa rozwiązania do głowy.

Pierwsze z nich to zewnętrzny wielokanałowy sterownik DPP performance od 44tuning lub performance pack od hp factory.

Co myślicie o tego typu rozwiązaniach? Mają sens?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć,

myśle o tym samym w swojej F20. M performance które kupisz w salonie to nic innego jak box plus większy intercooler (który prawdę mówiąc jest chyba tylko dla picu, że niby taka duża ingerencja) poza tym z tego co kojarze to w salonie mają te boxy tylko do 120d lub tylko dieseli (nie zagłębiałem się). Dlatego uważam, że jeśli już to zwykły DEDYKOWANY DO TWOJEGO MODELU box "firmy zewnętrznej" będzie lepszy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.