Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak przy okazji się natknąłem.

Wynik crash-testu IIHS (czyli amerykańskiego odpowiednika Euro-NCAP, który charakteryzuje się symulacjami zderzeń bardziej oddającymi rzeczywistość i trudniejszymi do zaliczenia niż testy Euro-NCAP).

 

http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/bmw/x1-4-door-suv/2016

 

Dla tych, którym nie chce się czytać - F48 wypadło bardzo dobrze, właściwie wszystkie testy zderzeniowe zaliczyło z wynikiem ogólnym "Good" (najwyższym).

To jest o tyle istotne, że jeszcze do niedawna modele BMW wypadały słabo w testach IIHS, podczas gdy w Euro-NCAP osiągały 5 gwiazdek.

BTW, w F48 na europejski rynek nie ma w wyposażeniu poduszek chroniących kolana.

 

W teście oceniane są też światła - te wypadły bardzo słabo :?

Wersja LED osiągnęła led-wie wynik "Marginal".

Wersja halogenowa jeszcze gorzej... ocena "Poor"

 

P.S.

Dla porównania crash-test Euro-NCAP jest tutaj:

http://www.euroncap.com/en/results/bmw/x1/22021

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.