Skocz do zawartości

E39 520i - słabe przyspieszenie do 1.8 tys obrotów


Bolek21

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry ponownie.

Niedawno kupiłem e39 520i. Znajomy się przejechał i mówi, ze "jakoś z dołu to ona słabo idzie". Silnik pracuje równo, nie prycha, idealnie pali. Powyżej 2 tys. obrotów ładnie ciągnie. Wczoraj jechałem nią do mechanika i zauważyłem, że na drugim biegu po ostrym dodaniu gazu lekko się dusi albo trochę szarpie. Na wyższych obrotach ok. Czytałem trochę forum. Może to odma? Wstawiłem ją do mechaniora, aby porządnie ogarnął kilka spraw typu hamulce, paski, oleje, filtry. Może to jest wina starego filtra paliwa? Pytałem w sklepie to 200zł za taki filtr.

Kolejny znajomy natomiast powiedział, że jeździł ostatnio e39 i ona miała tak samo. Stwierdził, że one tak mają. To prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prawda. Ma im wyżej tym lepiej ciągnąć bez przerw czy dławień.

 

Filtr świece oleje paski to pakiet start to czy on kosztuje 200 czy nie to żadna różnica. Kup kpl filtrów mann-a.

Świece od razu wymień z fajkami.

Jeśli odma ma więcej niż kilka lat też do wymiany z wezami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No to nie powinien tak mieć.

 

Przedliftowe to zyły cokolwiek od 2500.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.