Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka

Dopiero co nabyłem e90 330d m57n2, wcześniej było e46 w benzynie i świat diesla bmw jest mi całkiem obcy

Na dzień dobry chce zrobić serwis olejowy + skrzynia + dyferencjał, wywalić klapki i wymienić wszystkie uszczelki + czyszczenie egr.

Wstępnie po podpięciu inpa wyskoczyły mi błędy na trzech świecach, czy to będzie wina świeć żarowych czy sterownika?

Wywaliło również błąd podgrzewacza filtra paliwa, można to naprawić czy wymiana?

Dalej wiem że jest odma (separator oleju) i znalazłem kilka zbieżnych informacji czy powinno sie ją wymieniać czy wystarczy wyczyścić? Trafiłem jeszcze informacje że w odmie znajduje sie filterek i jego można wymienić, jak w końcu z tą odmą jest?

I ostatni temat, to po stronie kierowcy silnik jest brudny z oleju, podejrzewam że leje sie z pod uszczelki klawiatury, ale nie przyglądałem sie jeszcze temu dobrze i pytanie do was czy może z czegoś innego sie lać?

 

Proszę również dodatkowo o jakieś sugestie co powinno sie wymienić, na co zwrócić uwagę?

Opublikowano

Jesli skrzynia automatyczna mozesz wymienić olej i i filtr. Jeśli manual - nie ruszaj tematu oleju w skrzyni chyba ze masz wyciek :?

 

Klapki możesz dla bezpieczeństwa wywalić i kupić specjalne zaślepki na allegro.

 

Uważaj na rozrząd były roczniki gdzie nagminnie pękał łańcuch w okolicach 230 tys. ale częściej spotykane to jest w 5, 7 i X-ach .

Roczniki 2007-2008.

 

Odme jedynie wyczyść, jest tam separator plastikowy.

 

Jak w paliwie Ci wychodzi to 3.0d? Realnie.

Opublikowano

Jeszcze nie zaczolem jezdzic, narazie ogarniam sprawy serwisowe, lakier i zabezpieczenie antykorozyjne :)

Jak wszystko porobie zaczne jezdzic to dam znac :cool2:

Opublikowano
Wstępnie po podpięciu inpa wyskoczyły mi błędy na trzech świecach, czy to będzie wina świeć żarowych czy sterownika?

 

Raczej obstawiałbym sterownik, ale same świece dla świętego spokoju też można wymienić.

 

Jesli skrzynia automatyczna mozesz wymienić olej i i filtr. Jeśli manual - nie ruszaj tematu oleju w skrzyni chyba ze masz wyciek :?

 

Ja w manualu wymieniałem - różnicy specjalnie nie odczułem na + ale też nie na -, więc jeśli masz się z tym lepiej czuć to można się pokusić :) W dyfrze za to nie ruszałem póki co, chociaż olej kupiłem, bo sprzeczne opinie słyszałem na ten temat.

 

Co do rozrzadu, to tak jak kolega koziolekkamil mówi, było sporo przypadków, gdzie łancuch pękł, ja się pokusiłem o profilaktyczna wymianę, choć tania zabawa to to nie jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.