Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich obecnych na forum :) , jestem właścicielem bmw wyżej wymienionego od 2 miesięcy , wszystko było sprawne do dnia wczorajszego a mianowicie

Auto normalnie jechało i zgasło , po ponownym naciśnięciu przycisku start auto kręci lecz nie odpala , zdjąłem dolot przy kręceniu rozrusznika dałem plaka , auto odpaliło dopuki był podawany plak , po przestaniu odrazu gaśnie.

Na desce rozdzielczej po kręceniu rozrusznikiem wyskakuje (service) ale to bylo juz wczesniej (nie skasowana inspekcja) i teraz pojawia się żólta kontrolka od DTC auto dalej nie odpala.

Z forum wyczytałem że może być to przekaznik pompy paliwa tylko gdzie go znalesc? :?: :roll:

w pierwszej kolejności chciałbym weliminować pompe paliwa czy podaje ciśnienie na listwe paliwową , ewentualnie pozniej pompa wysokiego ciśnienia lub wtryski.

Dodam jeszcze że filtr paliwowy był wymieniony jakieś pół roku temu,auto nie kopciło ani na czarno ani niebiesko czy tez zimny czy cieply zawsze palił od strzała, silnikiem wczesniej nie szarpało ani niedochodziło z niego jakieś dziwne dzwięki.

Czy ktoś z was miał podobny problem

:?: :roll:

Jeszcze raz chciałbym się przywitać i pozdrowić forumowiczów :)

Opublikowano

To wyglada na sprawe pod diagnoskop a nie mechaniczna.

Trzeba auto podlaczyc do komputera i sprawdzic co pokaze.

Taki problem wczesniej mieli ludzie tu na forum ktorzy musieli przeprogramowac pilot.

Ja tego nigdy nie robilem wiec ci nie pomoge.

A sprawdzales czy przy uzyciu zapasowego pilota auto zapali?

MADE IN PRL
Opublikowano
Nie sprawdzałem przy użyciu drugiego pilota ,posiadam go w domu a w chwili obecnej jestem na wyjeździe ,nie wiem nawet czy on działał ,mówisz ze może to byc sprawa pilota ? Tylko czemu z plaka pali ? Zadzwonię do domu aby przysłali mi drugi pilot może kurier na wtorek dowiezie.
Opublikowano
Z plaka pali bo mu podajesz bezpośrednio w dolot coc łatwopalnego, i nawet bez paliwa będzie chodzić. Dla mnie cos właśnie z paliwem nie tak, sprawdź czy dochodzi ropka do wtryskiwaczy.
Opublikowano

Witam ponownie.

Po podłączniu auta pod komputer wyskoczyły cuda , spora ilość błędów które dało się usunąć oprócz jednego (CED 418 cokolwiek to znaczy)

Winowajcą okazała się poluzowana wtyczka dochodząca do akumulatora której na pierwszy rzut oka nie było widać(to chyba masa), po sprawdzeniu i dociśnięciu wtyczek problemu ustał , auto normalnie zapaliło błąd wyżej wymieniony dało się normalnie usunąć przez inpa.

Poniżej zamieszczam link -

http://ifotos.pl/zobacz/BMWjpg_aqprewe.jpg

Dziękuje i pozdrawiam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam problem z elektryką e87 , po dojechaniu do pracy było ok gdy chciałem wrócić do domu po ciężkiej robocie auto sie zbuntowało i pokazało mi środkowy palec oraz wyłączyło prąd tak jak bym rachunków nie płacił :( odpaliłem cholerę z dotarganego akumulatora podłączając się z przodu pojazdu bo od tylca nie lubi ,wszystko było ok dopóki nie rozpoiłem dodatkowego aku motor chodził ino elektryka fiksowała po ciężkiej walce w 9 rundzie udało mi sie coś zrobić ino nie wiem co że prąd sie znalazł ,ale nadal jest coś nie tak po zgaszeniu i odpaleniu rozkodowuje mi sie zegar - pomysły?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.