Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam następujący problem od kupna auta borykam się z brakiem mocy w samochodzie.

Forum studiuje juz od paru dni i nigdzie nie pisze dokladndokładność było przyczyną spadku mocy

Wiec u mnie są takie objawy ze auto na 1 i 2 biegu idzie super na 3 biegu idzie ładnie do 2300 około a później to jak by tracił moc czuć to podczas przyspieszania dodam że na ekonomizerze pokazuje 20 l na 3 biegu powyżej 2300 minimalnie spada , na 4 biedy to już wgl nie chce jechać jak daje gaz do dechy to na ekonomizerze pokaże 16l a na 5 biegu max 12l.

Juz wymieniłem wszystkie podciśnienia

Filterki zaworów n75 jak i całe zaworki wyczyszczone bo w środku nich też znajduje się filterek a nigdzie tego na forum nie pisze.

Egr czusciutki i odpiety

Czujnik doladowania czusciutki

Auto nie kopci na kolory tęczy

I teraz pytanie czy to może być może przepływomierz lecz jak sprawdzałem jazdę z przeplywomierzem i bez no to lepiej jest z podpietym ale czy on mógł ulec uszkodzeniu przy wyzszych obrotach jak dostaje więcej powietrza i nie czyta dokładnych wartości

Ostatnie pytanie poprzedni właściciel po podpieciu pod komputer to wyszedł błąd 65 regulacja ciśnienia doladowania i nie wiem czy dobrze ja ustawili

Turbo gwizda ładnie na wolnych obrotach szczelność jest napewno może ktoś miał już podobny problem lub coś by mógł doradzić w tym temacie

Opublikowano

Wystarczy diagnoza komputerem podczas jazdy. Szkoda ci zapłacić to wymieniaj w ciemno po kolei az trafisz.

 

Na forum masz temat o braku mocy w dieslach gdzie jest bardzo dużo wiedzy, również o filterkach o których nie umiesz znaleźć a nie że nie ma o tym nic.

 

Przepływka nie psuje się albo wszystko albo nic. Zaczyna źle pokazywać masy powietrza. Do tego zależy czy masz wadliwy typ czy poprawiony, czy masz zrobiona adaptacje itp. Poczytaj jeszcze.

szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyczyść czujnik ciśnienia doładowania, który jest za kolektorem dolotowym, tylko nie wciskaj nic w niego, bo uszkodzisz, tylko potraktuj go zmywaczem w sprayu. Możliwe też, że podczas rozbierania przetwornika ciśnienia sterującego turbiną stracił szczelność i nie będzie to działać. Jak masz zaślepiony egr to zamień te przetworniki.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Bardzo niedawno miałem to samo, i wina u mnie był przepływomierz.

 

Zobacz sobie jakiej wersji masz, powinien być najlepiej boscha z końcówka 527 lub 468.

Potem do sprawdzenia soft sterownika, jesli stary to do przeprogramowania.

Koszt w ASO w Poznaniu 1500zł, wiec udałem sie do goscia polecanego tutaj na forum Car Connect i za 150zł to zrobił.

 

Powiem tak, auto przyspiesza teraz równiutko, dzień do nocy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.