Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

czy ktos z Was montowal poduszki Lemfordera zamiast oryginalow?

 

Oryginaly:

- poduszki silnika lewa: 22117935149, prawa: 22116785602,

- poduszka pod skrzynie 22316769848.

 

Poduszka silnika lewa: Lemforder 36992 01/LMI.

Poduszka silnika prawa: Lemforder 36998 01/LMI.

Poduszka pod skrzynie: Lemforder 33247 01/LMI.

 

Cenowo wychodzi jakos ponad 100 zl mniej na szt. ale nie wiem jak to z jakoscia idzie w parze i ktora firma robi na 1wszy montaz.

Edytowane przez rockybor
Opublikowano
Oryginal BMW to jest właśnie Lemforder. Kupując w aftermarkecie tej marki to są po prostu zmazane znaczki BMW. Tak jest też z wahaczami i tulejami. U siebie zakładałem wahacze Lemforder bo po co przepłacać za znaczek BMW. Lemforder to jest górna półka jakościowa.
Opublikowano
Dlatego pytam. Tez zakladalem wahacze przod od Lemfordera. Czasami chodza jakies opinie, ze niektore czesci sa robione z lepsza jakoscia pod znaczek BMW. Oczywiscie nie powinno byc zadnej roznicy kiedy znaczek jest zamazany.
Opublikowano
Nie zdarzylo mnie sie jeszcze widziec tych "zamazanych znaczkow" - typowa gadka przy podrabianych rzeczach.
Jadę wolniej ale na 20-tkach.

Fan Mercedes z dwoma BMW ;)

Opublikowano

Ostatnio brat wymieniał w swoim aucie wahacze przy 160tkm.

Mechanik kupił właśnie Lemfordera i na własne oczy widziałem, że wyglądały identycznie z tym co było fabrycznie zamontowane w samochodzie.

Nawet te żółte naklejki były identyczne i w tym samym miejscu.

miejsce w którym był na oryginale znaczek bmw było wyfrezowane.

Opublikowano

Wg kolegi JEDI to widocznie podróbki :duh:

Spójrz sobie kolego JEDI na różne zdjęcia ofert z internetu takich chociażby wahaczy do jakiegokolwiek BMW, jak nie możesz na własne oczy w jakimś sklepie i zobaczysz ten wyfrezowany znak BMW. Lemforder to najwyższa jakość i nic lepszego się nie kupi, w fabryce sobie nie pozwolą na byle jaki delphi czy inny szajs, a do BMW akurat każdy szanujacy się i swoje bezpieczeństwo właściciel takiego auta nie powinien nabywać nic innego(ale wiadomo jak to u nas).

Żadna inna "podróbka" nie ma ani tych żółtych naklejek ani wyfrezowanego znaczka... :cool2:

Opublikowano

Prawej poduszki Lemfordera w ogole nie idzie dostac 36998 01/LMI. Jest dostepna tylko lewa w zamienniku 36992 01/LMI. Troche dziwne :).

 

EDIT:

Taka dostalem informacje z 2och roznych hurtowni.

Opublikowano

Nie wiem o co tu chodzi ale ciężko z tymi poduszkami.

Sprzedawca u którego zawsze biorę części też nie może mi zamówić bo nigdzie ich nie ma.

Cena tak jak tu około 220zł/szt. ale żeby w tych czasach części nie było to dziwne ;)

Opublikowano

Skapy dwa razy traci.

 

Lemfordery, ktore zamowilem nie posiadaja kroccow do podcisnienia. Auto rozebrane a czesci oryginalne zamowilem i przyjda dopiero jutro. Takze straca czasu i problem na warsztacie.

 

http://i66.tinypic.com/2afdc7b.jpg

http://i65.tinypic.com/95prls.jpg

 

Tak wyglada moj zdemontowany oryginal

http://i64.tinypic.com/kd1zpv.jpg

Opublikowano

ASO Bydgoszcz lacznie 880 zl za 2 szt.

 

Autoczesci ziolonka zrobil mnie w balona. Do pudelek Lemforder wlozyli CORTECO :).

http://i63.tinypic.com/2cpx9cp.jpg

Opublikowano

Jeszcze pytanko.

Z jakiego powodu je wymieniłeś?

 

U mnie przy opalaniu silnika mało co go nie wyrwie a po drugie jest takie drganie silnika (na postoju) że aż tłumik drga (taki dziwny rezonans) jak go przycisne noga to jest cisza...

 

Miałeś to samo?

Mój mechanik mówi że to wina poduszek że nie trzymają silnika jak trzeba i temu tak się dzieje...

Manual i start stop załatwili je...

Opublikowano

Oszustwo czy nie. Nie miały sterowania podcisnieniem więc czy to Corteco czy Lemforder bez różnicy.

 

Wymieniłem dla zasady. Używki jak nowe.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie potrzebuję Waszej pomocy, a temat dotyczy właśnie poduszek silnika więc nie będę zakładał nowego tematu.

 

Posiadam BMW F10 z silnikiem 2.0D 184 KM.

 

Zdecydowałem się na wymianę poduszek silnika ( lekko trzęsło silnikiem przy odpalaniu ). Kupiłem w internecie wszystkie 3 szt i dopiero u mechanika po rozebraniu dowiedziałem się, że mam z rurką do podłączenia ciśnienia a te co kupiłem ich nie mają. Mechanik zaproponował, żeby rurki zaślepić i już. Przystałem na tą propozycję i wydawało się ok.

 

Ale zauważyłem, że samochód nie jest tak żwawy jak wcześniej - kiedyś jak złapał już doładowanie to ciągną jak głupi a teraz jest moim zdaniem bardzo zamulony.

 

Jako, że to się stało zaraz po wymianie poduszek łączę pogorszenie osiągów z tą operacją ( zaślepieniem rurek od poduszek ).

 

Czy mogę mieć rację?

 

Drugie pytanie: czy to normalne, że słychać turbinę na wolnych obrotach? Taki jednostajny dźwięk.

 

Będę wdzięczny za pomoc.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jeżeli dobrze zaślepił to nie ma możliwości żeby była różnica w osiągach. Jednak gdy jest jakaś nieszczelność to może spowodować różnice podciśnienia, więc to zawali wszystko. Miałem takie schody w starszym silniku m47. Moja rada to sprawdź bardzo dokładnie te zaślepienia z naciskiem na bardzo. Silnik był podwieszany do wymiany poduszek więc trzeba też sprawdzić czy wszystko jest na miejscu kable połączenia itp.

Co do turbiny to jaki masz przebieg?

Skrzynia manual czy automat?

  • 10 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.