Skocz do zawartości

E46 330d- DSC (pomarańczowa) + kontrolka ręcznego (czerwona)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Co to może być jak odpalam auto wszystko ładnie przejadę kilka km i nagle bez ostrzeżenia i bez fajerwerków normalnie jadę zwyczajnie do pracy i zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka DSC (ten trójkąt z okrągłą strzałką) i kontrolka ręcznego tak jakbym miał zaciągnięty ale nie piszczy jak przy zaciągniętym. Wczoraj przejechałem z 10km i kontrolka ręcznego zmieniła się na pomarańczową. Zgasiłem odpaliłem i znowu kilka km ok a później znowu pomarańczowa i czerwona.

O co może chodzić? Na forum czytałem że ktoś miał podobny problem ale miał 2 pomarańczowe... gdzieś znalazłem że może czujnik skrętu na przekładni, albo czujnik przyśpieszenia bocznego pod fotelem kierowcy, albo czujnik abs, albo czujnik prędkości obrotowej koła. Podlega to jakiemuś czyszczeniu, można zregenerować czy tylko wymiana na nowy? Dodam że wczoraj miałem ściągane koła wyważane i czyszczone piasty.

Po pracy jadę na komputer, ale tak może ktoś coś podpowie żebym już coś o tym wiedział :)

Pozdrawiam.

Opublikowano
Miałem taki przypadek przy zmianie kół i dodatkowo zmianie drążków kierowniczych. Wystarczy, że minimalnie zmieniony został kąt pochylenia kół i dwie kontrolki się zapalały. Auto wykrywa, że jest jakby w ciągłym poślizgu. Po wyregulowaniu zbieżności kontrolki zgasły.
BMW 3, e46, 320 d, 150KM, 2.0 diesel, automat, M47N, 2004 r.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy tym czyszczeniu mogła zostać uszkodzona wtyczka lub izolacja przewodu czujnika abs i stąd problem, może to być kwestia dopięcia wtyczki, na to wskazuje, że nie zawsze jest problem (styka-nie styka).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czyli sugerujecie zająć się wtyczkami od abs ewentualnie sprawdzić zbieżność? Temat tego czujnika skrętu na przekładni albo ten pod fotelem to może być czy raczej nie te objawy? Kolego po ustawieniu zbieżności ustało?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przyczyn może być więcej, nawet banalne nieodpowiednie ciśnienie w oponach, ale jak stało się to po majstrowaniu w tych okolicach to warto od tego zacząć, jak podepniesz najpierw pod komputer to będziesz wiedział dokładnie gdzie szukać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dokładnie, podpiąć pod komputer. Jeśli nic nie wykaże stawiam na zabrudzony/uszkodzony czujnik ABS lub złą zbieżność.
BMW 3, e46, 320 d, 150KM, 2.0 diesel, automat, M47N, 2004 r.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kontrolki są/były to błąd będzie i nakieruje na problem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.