Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich mam problem z silnikiem m54b25 wypadanie zapłonu na różnych cylindrach.Zmieniłem świece,cewki,sondy,silniczek krokowy i dalej nic.Jakies czary dosłownie.Czekam na jakieś pomysły z waszej strony co to może jeszcze być przyczyną.Dodam że ciśnienie po 13.5 na każdym cylindrze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
LPG?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Pompa paliwa? Na LPG tak samo?

 

Lewe powietrze też może być i próba dymowa załatwi problem z ujawnieniem nieszczelności.

Opublikowano

Czujnik wału mi przerywalo i ciężko odpalal (też nie zawsze ciężko i nie zawsze na ciepłym) potrafił gasnac na wolnych obrotach.

 

Czujnik wałka to tylko przerywanie. Na kompie tego drugiego nie było i wymieniałem w ciemno.

Opublikowano
Jak nie masz błędów to lewego powietrza raczej nie masz, bo jak jest lewe, to od razu wywalą sondy błędy z informacją "deviation rich". Obstawiałbym również jakiś wadliwy czujnik, bo one nie zawsze wywalają błędy np wału korbowego. Może Ci auto gasnąć nie odpalać a błędu nie wywala często, np tak miał mój kuzyn z e39 z czujnikiem wału korbowego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie było wypadanie zapłonów i sporadyczne błedy na sondach.

Odma puszczała - poparciałe przewody, ten do bagnetu całkiem zerwany. W drugiej kolejności DISA - klapka urwana i brak oringa pod disą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.