Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu zimny silnik zaczął delikatnie "pływać", ma jakby spóźniony zapłon podczas przyspieszania (na zimnym). Odczytałem błędy i poniżej załączam raport:

Silnik 4,4 M62

 

Raport historii usterek generowany przez Torque dla Androida=================================================

 

VIN samochodu:

Producent:

ID kalibracji pojazdu:

 

Dziennik aktualnych usterek

------------------

P0133: O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 1)

P0300: Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0302: Cylinder 2 Misfire Detected

P1622: [bMW] MAP Cooling Control Circuit Electrical

[Chrysler] Cylinder Select

[Mazda] lmmobilizer System Fault

[Mitsubishi] Injection pump (GE)

[Dodge] Cylinder Select

[Jeep] Cylinder Select

[seat/Audi/Volkswagen] Engine coolant temperature signal range/performance

 

 

Dziennik usterek prawdopodobnych

------------------

P0130: O2 Sensor Circuit (Bank 1 Sensor 1)

P0301: Cylinder 1 Misfire Detected

P0303: Cylinder 3 Misfire Detected

P0305: Cylinder 5 Misfire Detected

P0308: Cylinder 8 Misfire Detected

 

Dziennik historii usterek

------------------

ECU informuje, że żadne wcześniejsze kody usterek nie są dostępne

Inne znalezione kody usterek

(być może niepotwierdzone, bieżące lub specyficzne dla producenta)

----------------------------------------------------

Nie ma innych zapamiętanych błędów w ECU

 

 

koniec raportu.

 

Błąd P1622 nas nie interesuje: grzałka termostatu (zastosowany termostat bez grzałki z 740D)

 

reszta o ile kojarzę to błędy związane z wypadaniem zapłonu. Jakieś uwagi, sugestie? Wymieniać cewki?, a może to coś innego?

 

P0133: O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 1) - z tego co wyczytałem to to jest błąd sondy lambda, może sonda powoduje resztę usterek związanych z wypadaniem zapłonu. Tylko która to sonda "BANK 1 SENSOR 1), przed katem? Prawa czy lewa?

Opublikowano

Zakładam, że to sonda fiksuje i dlatego powoduje wypadanie zapłonów. Założę inne sondy dla sprawdzenia, tylko pytanie, czy po założeniu sondy trzeba jakoś aktywować. Czytałem, że wystarczy na 15 min odłączyć akumulator.

I jeszcze jedno sonda "bank1, sensor1"to sonda z której strony?, z tego co zauważyłem to nie mam katalizatorów tylko tłumiki wstępne i sondy są tylko dwie 0258003559:

 

36c51c7090554f6emed.png

Opublikowano

Mam taki sam rocznik orginalny wydech - to nie tłumiki wstępne tylko katalizatory. W wersji TU są razem z kolektorem wydechowym a tutaj wyglądają własnie tak.

 

Po wymianie reset INPA i check zniknie. Kup nowe buty cewek - u mnie po wymianie zapłony przestały wypadać :). Dopiero wypadają po 5000 obrotów - katy sa do wymiany. Właśnie w lewym coś brzęczy i wywala knock nr3 - stronę kierowcy.

 

http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=141943&d=1206932887

 

Z tego wynika że strona pasażera to 1. Możesz odłączyć i sprawdzić czy się zmienia check ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.