Skocz do zawartości

Inspekcja e36 320


Binek4231

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Ech ,szukać się nie chce.

-przekręcasz kluczyk w pozycję 2

-drzwi auta mają być zamknięte

-w gnieździe diagnostycznym zwierasz pin 7 z 19 albo 7 z masą auta i liczysz do dziesięciu. Skasowane.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Akurat nie pisałeś które piny łączysz,bo bym nie pisał.

Kasujesz to przy pozamykanych drzwiach? Nie bardzo wiem co to ma wspólnego z kasowaniem inspekcji ale u brachola w e36 też nie mogliśmy skasować i znalazłem temat gdzie chłopaszek opisywał żeby zamknąć drzwi. Pomogło. pamiętam jak facet pierwszy raz po zakupie kasował inspekcję w mojej e34,też kazał zamknąć drzwi.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze piotr ale odliczaj do więcej niż 10 na wszelki wypadek(ja liczę do 15 :)), potem rozłącz piny i powtórz operacje. Skasuje się inspekcja i przywrócą się zielone kwadraciki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Co kasujesz, napis inspekcja czy te cegiełki czyli zużycie oleju. Bo może diody niesprawne i nie chcą się podświetlić.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.