Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Na wstępie chcę przedstawić jak wcześniej wyglądała sytuacja. Otóż BMW posiadam już 2 lata i przez rok czasu nie miałem żadnego problemu z nią. Do czasu. Postanowiłem, że wymienię filtry, taka rutynowa wymiana u mechanika. Zakupiłem wszystkie filtry: paliwa, oleju, powietrza i nawet kabinowe. Kupiłem tez 8L Oleju Castrol Edge 5w40 i zostawiłem to wszystko w tym serwisie. Wszystko fajnie, wymieniali to aż 2 dni... Ale w końcu go dostałem. I tak pojeździłem chwilkę. Jakieś może 100-200 km zrobiłem i samochód zaczął od tak gasnąć w trakcie jazdy. Jak na samym początku nie było to nic co by mogło przeszkadzać to z czasem się zaczęło nasilać. Pojechałem na komputer, nie wykazało żadnych błędów. Nic, po prostu czysto. Pojechałem wiec do serwisu BMW. Zdiagnozowali uszkodzoną Odmę. Z tego co mi powiedzieli to, że ktoś przelał olej i wywaliło to odmą. Wymieniłem więc odmę. Pojeździłem chwilę i dalej ten sam problem. Wiec kupiłem filtr paliwa i oleju i postanowiłem,że sam wymienię. Wymieniałem. Wszystko okej i po pewnym czasie samochód znów zaczął gasnąć. Więc pomyślałem, że to paliwo, zacząłem lać więc to droższe i faktycznie było lepiej do momentu gdy zasięg samochodu nie spadał poniżej 200km i nagle zaczęła się włączać rezerwa.

 

Ogólnie chodzi o to,że samochód gaśnie. Czasem jest dobrze, nic się nie dzieje,a czasem tak, że samoistnie w trakcie drogi przy 100-120 km/h lub więcej, gaśnie, po prostu obroty spadają, wszystko się normalnie świecie, żadnych kontrolek, żadnych błędów tylko brak reakcji na gaz. Oczywiście można go ponownie odpalić od razu odpala i jedzie się dalej.

 

Nie mam pojęcia co mogło się stać. Wymieniłem te filtry. Wyczyściłem też EGR. Wymieniłem odmę.

 

https://www.youtube.com/watch?v=WFHXrbeZO9c&feature=youtu.be

Tak to właśnie wygląda. Akurat tutaj gwałtowanie przyspieszałem stąd takie szarpnięcie ale czasem przy normalnej płynnej jeździe gaśnie i nic szarpnie nawet. Za drugim razem gdy zgasł wyskoczyły kontrolki od kontroli trakcji i ręcznego ale po wyjęciu pilota ze stacyjki i ponownym jego włożeniu wszystko znika.

 

Na panelu mam też cały czas błąd "Oil sensor level fault" Ale z tego co mi mówili mechanicy to typowe uszkodzenie czujnika i nie ma czym się przejmować.

 

Miał ktoś taki problem ? wie ktoś może jak to naprawić, co się może dziać ? Pompa paliwa ? Wtryski ?

Opublikowano
Może to dziwne ale miałem takie problemy gdy awarii uległ sterownik świec żarowych. Kupiłem nowy, wymieniłem, wykasowałem błędy i już od 4 m-cy ani razu auto nie zgasło.

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Były problemy z filtrami paliwa niektórych firm, chodziło o słaby przepływ paliwa przez nie, MANN i chyba KNECHT były ok.

 

PS. To co tobie robili mechanicy 2 dni, ja robię pod domem w ok. 1-2 godziny.

Opublikowano
W sumie to bardzo możliwe. Filtr paliwa wpisany jeszcze w ksiązkę serwisowa był to filtr Mann. Ja u tego mechanika gdy ją zostawiłem to był filtr filtrona. Sprawdzę to
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli to nie będzie wina filtra to stawiam na czujnik wału korbowego, kilka osób miało z nim tak że komp nie pokazywał błędu a auto gasło co jakiś czas.
Opublikowano
Układ paliwowy z tego co wiem to sam się odpowietrza. Poza tym to nawet nie wiem w jaki sposób odpowietrzyć go e60 2.0 Diesel :?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.