Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przepływomierz nie jest przyczyną, musisz usunąć nieszczelności.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No więc będę jeszcze szukał, przepływomierz podmienie przy najbliższej okazji dla świętego spokoju, z drugiej strony wydaje mi się, że tak szybki wzrost korekt byłby spowodowany duża dziurą a nie nieszczelnością, która ciężko znaleźć pompując dym kompresorem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podaj ile mierzy przepływomierz przy pełnym bucie na 3 lub 4 biegu, wtedy będzie można go wykluczyć.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Po dłuższej przerwie:

Żaden z problemów nie został rozwiązany, ostatnimi czasy nie miałem kabla do inpy, jedynie elm'a na BT i aplikację Torque. Wygodne jest tam rysowanie wykresów z odczytanych parametrów, to co udało mi się zauważyć.

-Przy podpiętym przepływomierzu, DISA raz na 5 razy zamknie się gdy popchnę ją palcem, oczywiście sam zawór zmieniałem na używany oryginalny bez luzów trzymający podcisnienie.

-Na odpiętym przepływomierzu DISA nie reaguje.

-Podpięty przepływomierz obie sondy leża bykiem na 0,02V. korekty lecą w górę, dopiero podczas jazdy sondy coś tam pracują.

-Na odpiętym przepływomierzu sondy pracują od razu po odpaleniu, korekty na zielonym.

-Podpięty przepływomierz i tutaj ciężko mi to opisać ale jadąc np. na 2 z gazem w podłodze, wysokie obroty zmiana na 3 i przez sekunde auto ma muła, taki efekt jak pompowanie dolotu w doładowanym silniku.

-Nie wiem jaka jest jednostka (mg/s???) w tej appce torque ale przy pełnym bucie na 2-3 biegu przepływka pokazywała 95 jednostek.

-Na podpiętym przepływomierzu i zimnym silniku auto mega faluje (+-500 obrotów) potrafi też zgasnąć.

-Na odpiętym obroty stoją ładnie jak przyspawane.

-I ogólnie mam wrażenie, że auto jedzie jakby miało mało mocy, wyprzedzanie na 4 czy 5 to męka.

-Test elastyczności 4 bieg 80-120 około 10 sekund, sprint 0-100 też około 10s.

 

Nie wiem co robić w pierwszej kolejności i co może dawać takie objawy. Zastanawiam się nad odmą a pompą paliwa, mimo że na postoju ciśnienie na listwie to 3,5b.

Opublikowano
Trochę dziwne, że auto tak szaleje na podpiętej przepływce a na odpiętej jest lepiej. Masz ją jak sprawdzić? Z innego auta np?
Opublikowano
Trzeba wykluczyć przepływomierz jako pierwszy, zwłaszcza że z opisu wychodzi że to on głownie tu miesza skoro na podpiętym auto głupieje(czyli dostaje złe odczyty) a na odpiętym jest OK bo komp leci z map uśrednionych. Szukaj w okolicy drugiego takiego na podmianę, ewentualnie kompa chociaż z Carsoftem czy Inpą, gdzie odczytasz pracę przepływki. Bo te apki na telefon to niby działają fajnie,ale sam pisałeś,że nie wiadomo w jakich jednostkach pokazują
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

No to w piątek postaram się podmienić przepływkę i podłączyć auto do Inpy.

A wymieniony czujnik położenia wałka wydechowego na zamiennik nie robiłby takich cyrków ?

Dziwne jest w sumie to, że mając błąd czujnika wałka wymieniłem go na nowy FEBI, błąd znikną ale raczej nie odczułem poprawy osiągów... a chyba powinna być znaczna.

Opublikowano
Nie wiem jak jest w M54,ale z własnego doświadczenia wiem że w M52 często Się zdarzało, że uwalony czujnik rozrządu wywalało na kompie wraz z przepływką w gratisie. Co do zamienników to zdania są podzielone, u jednych działają inni odradzają. Według mnie zamiennik działa lub nie, więc jeśli błąd dał Się skasować to czujnik powinien być w porządku i może ta przepływka jeszcze miesza
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Mam rozwiązanie problemu!

Przepływomierz, mimo, że wskazywał na jałowym około 11- 12 kg/h i nie zgłaszał błędu, to po podmiance wartości były plus minus 0,5-1.0 kg/h większe, korekty stoją w zakresie -2 + 5 na obu bankach, stabilne wolne obroty, brak przymulenia po zmianie biegu auto bardziej zrywne i na pierwsze odczucie trochę wiecj koni;)

To że błędy pojawiły się dopiero po wymianie czujnika wałka wylotowego i uszczelki też nie było bez znaczenia, gdy DME zgłaszało błąd czujnika, dawka paliwa była brana z map uśrednionych (tryb awaryjny?).

  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam wiem że temat już stary ale musiałeś sobie z tym poradzić mam ten sam problem z Disa i falującymi obrotami Udało ci się z tym ?? Dodam że całe rury dolotowe wymienione przepływomierz nowy czujnik walu korbowego też świece cewki itp... nie mam już pomysłów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.