Skocz do zawartości

BMW 640i Coupe lub 325i Coupe


jaroLPU

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy i kolezanki,

 

Poszukuje auta dla siebie. Szukam i szukam i w PL nic ciekawego nie moge znalezc. Jest jedna 6tka z Wawy w Autoreducie, lecz nie odpowiada mi kolor auta:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-640i-coupe-salonpl-serwisaso-fvat23-ID6yNRIJ.html

 

Ale oto znalazlem taki model z autoscout24 i ten juz mnie mocno zainteresowal;

http://www.autoscout24.pl/oferty/bmw-640-i-coupe-_nachsicht_spurwarn_kamera_soft-close-benzyna-srebrny-307708853

 

Ewentualnie jeszcze taki namierzylem seria 3 325i;

https://www.autoscout24.pl/oferty/bmw-325-iacoup%C3%A9-m-sportpaket-navi-glasdach-komf-zug-benzyna-czarny-310865034

 

i tu moje pytanie czy zna ktos firme ktora dziala na terenie DE i za oplata moze dla mnie zweryfikowac stan auta na terenie Niemiec. Cos na wzor polskiego Autotesto (http://www.autotesto.pl).

Bede wdzieczny za kazda pomoc.

 

Pozdrawiam

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też poszukuje dla siebie 650i i dziwią mnie te ceny czy faktycznie jest w stanie kupić ten samochód za kwotę około 170 tys ? Chciałem kupić nowego Mustanga ale skoro 6 jest w takiej cenie to wolę paro letnie Bmw. Może ty mi odpowiedz jak to jest z tymi silnikami który lepszy 650i czy 640i ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spora różnica w mocy pomiędzy 640i a 650i no i na pewno w cenie. Nikt nie piszę o awaryjności bo auto młode modelowo i usterki nie dały o sobie znać pewnie.

Zresztą mógłby się jakiś użytkownik wypowiedzieć...

Cen zaczynają się od 150k netto i w dolnym przedziale bankowo znajdziesz te sprowadzane igiełki...Poniżej 200 k jest jednak ponad 50 szt więc myślę że w tym budżecie uda Ci się znaleźć coś ciekawego.

Szykuje się nowa 6er w 2018 bodajże więc ceny troszkę też się zmienią.

Zazdroszczę możliwości zakupu 6er. Nie za bardzo wiem co do tego wyboru ma seria 3 ?

Z całym szacunkiem dla serii 3 ale 6ka jest ładniejsza milion razy i w standardzie lepiej wyposażona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spora różnica w mocy pomiędzy 640i a 650i no i na pewno w cenie. Nikt nie piszę o awaryjności bo auto młode modelowo i usterki nie dały o sobie znać pewnie.

Nie jestem użytkownikiem ale miałem taki zamiar i włożyłem sporo pracy w research. Auta z silnikami N63 zamontowane w 650i będą niedługo sprzedawane za mniej niż połowę ceny 640d czy 640i. U nas te auta to rzadkość ale w USA gdzie nikt nie kupuje diesla o awaryjności silnika N63 (650i) mozna poczytać wiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

550i, 650i są mega awaryjne jak każde v8 4.4 bi turbo od bmw. Był szereg akcji serwisowych ale zazwyczaj nic to nie dawało i silniki padają nawet z przebiegami rzędu 50-80tyś km.

Zdecydowanie bezpieczniej jest kupic 640i a najmniej awaryjne będzie 640d choć to tylko statystyki bo to też zależy od kupionego egzemplarza i szczęścia. Kupno 650i czy 550i to duże ryzyko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda też o tym słyszałem ale miałem cichą nadzieje ze tak nie ma 640d to dobry wybór ale obiecałem sobie ze juz nigdy wiecej diesla.

Bedę się rozglądał za 640i a może jeszcze coś innego mi się uzna.Na pewno musi być to mocna benzyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

550i, 650i są mega awaryjne jak każde v8 4.4 bi turbo od bmw. Był szereg akcji serwisowych ale zazwyczaj nic to nie dawało i silniki padają nawet z przebiegami rzędu 50-80tyś km. /.................../ zależy od kupionego egzemplarza i szczęścia. Kupno 650i czy 550i to duże ryzyko.

To nie żadne ryzyko, to pewność. Te silniki N63 trzeba omijać, bo to mina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dorzucę swoje trzy grosze. Nie wierzcie, że auto, które kosztuje nowe, grubo powyżej pół miliona można kupić kilkuletnie za 150 tyś w dobrym stanie ! W nich zawsze jest coś nie teges ! Właściciel dobrego egzemplarza wie, że ma dobry egzemplarz i będzie drogo cenił swoje auto, to po pierwsze.

 

I teraz, wg wielu, bluźnierstwo - w dylemacie: 640i vs 650i bezapelacyjnie wybierajcie 640d i koniecznie z Xdrive ! :dance: :dance:

Wiem, że zaraz zostanę zakrzyczany, ale...

Różnica 0,5 sek do setki (4,8s 650i vs 5,3s 640d) w subiektywnym odczuciu naprawdę nie jest aż tak duża, natomiast moment obrotowy jest prawie dokładnie taki sam - 630 Nm (650i ma 650Nm, a M6 680Nm) ! A przecież wszyscy wiemy, że na mocy i przyspieszeniu, to auta się sprzedaje, a na momencie się jeździ ! :8)

Co więcej, dźwięk silnika Diesla w 640d został tak wyciszony i przekonwertowany, że stojąc obok auta, nikt kto nie spojrzy na znaczek, nie pomyśli nawet przez chwilę, że to może być diesel. We wnętrzu autka nie słychać w czasie jazdy praktycznie nic, a basowy dźwiek przy wciśnięciu gazu do dechy mile łechce nasze uszka - stroiciele naprawdę wykonali niezłą robotę ! :cool2:

Zacytuję tu jeden z niezależnych portali motoryzacyjnych: "Diesel w serii 6 ma 313 KM, ale aż 630 Nm, jest niesamowicie elastyczny i wbrew pozorom pasuje do tego auta, bo... zachowuje sie jak motor benzynowy. Chętnie wchodzi na obroty i powala większość aut osiągami." Cytat ten potwierdzam w całej rozciągłości, nic dodać, nic ująć.

 

Od ponad roku posiadam w/wym model i mogę powiedzieć śmiało, nie będziecie zawiedzeni, pomijając posiadanie jednego z najlepszych i najmniej zawodnych 3 litrowych turbodiesli na rynku, będziecie mogli rozkoszować się długodystansową jazdą (zasięg pow. 800km na jednym baku), a nie tankować co 300-350 km (spalanie jednostki w 650i to 24-26 l/100km), i wiem co mówię, bo miałem taki przez 4 miesiące. I nie chodzi tu o kasę, choć w ogólnym rozrachunku wychodzi 4 razy drożej :cry2: , ale przede wszystkim o czas, bo o ile w mieście nie jest to jakoś dramatycznie uciążliwe - tankujecie co 2-3 dni, to jadąc w długą trasę, zatrzymywanie się na tankowanie 4 razy przez 1200km jest nieco irytujące. :duh:

 

Kolejnym błędem, popełnianym przez neofitów serii 6, jest przeświadczenie, że kupują auto sportowe, otóż nic bardziej błędnego ! :nienie:

Jest to auto klasy GT, o osiągach zbliżonych do sportowych, a to zasadnicza różnica. Raczej do cruise'ingu i długich wycieczek we dwoje, dla ludzi, którzy dorośli mentalnie do idei "6"-tki. Jeśli zatem szukacie autka sportowego, to szorujcie natychmiast po M3/M4 lub M2, innej alternatywy nie ma, NIE MA ! (informacja dla marud - tak, wiem, że istnieje 570 konnne M6, ale wolę mieć w stajni rumaka niż super wyścigowego słonia, chodźby i najlepszego :lol: )

 

Nie wolno też zapominać o kosztach eksploatacyjnych, pomijając już nawet rodzaj silnika. BMW serii 6 jest najdroższym w utrzymaniu autem koncernu, droższym nawet od serii 7 (choć 640d jest najtańsze z nich wszystkich). Pamiętajcie o tym wybierając ten model. Kupno samochodu jest początkiem wydatków, a nie ich końcem. :?

Z resztą, na temat kosztów utrzymania "6"-tki jest całkiem niezły wątek na tym forum, dający dość jasny obraz przedsięwzięcia jakim jest jej posiadanie. :mrgreen:

 

Dodam kolejne bluźnierstwo - tak się akurat składa, że tam gdzie pracuję, mam kolegę jeżdżącego nowym 5-litrowym Mustangiem GT o mocy 450KM i przyspieszeniu 4,8s do setki.

Zaraz, chwila, hmm, 450 koni, 4,8s do 100km/h, mówi wam to coś ? Tak, dokładnie, to toczka w toczkę osiągi 650i. Zapłacił za nóweczkę 194 tysiące zł. ZA NOWY EGZEMPLARZ Z 3-LETNIĄ GWARANCJĄ O TAKICH OSIĄGACH !!!

 

Mimo obaw przed linczem, stwierdzam dobitnie - to okazja stulecia i szansa na posiadanie ikony motoryzacji i legendy w jednym. :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od roku zastanawiam się co kupić Mustanga GT (teraz się nie opłaca bo będzie lift) czy BMW 640i (z początku chciałem 650i ale każdy wybił mi to z głowy)

 

Mustang ładny samochód i mocny silnik ale nie da się ukryć to jest tandeta gówno w ładnym papieru dlatego nastawiłem się na bmw.Diesle niestety odpada bo już sobie obiecałem nigdy więcej...najbardziej w motoryzacji cenie sobie dźwięk silnika dlatego musi być to benzyna.

 

Zastanawia mnie wpis że bmw 6 jest drogie w utrzymaniu co konkretnie ? Przecież to zwykły 3 litrówy silnik? nawet opłaty nie powinny być duże.

 

Moje marzenie to Mercedes C 6.3 amg ale tam już jest na prawdę droga ekspaltcja.

 

Wszystko ładnie pięknie ale nadal nie wiem czy budrzet jakim dysponuje na samochód 180 tyś to wystarczając kwota na dobre bmw 640i?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od roku zastanawiam się co kupić Mustanga GT (teraz się nie opłaca bo będzie lift) czy BMW 640i (z początku chciałem 650i ale każdy wybił mi to z głowy)

 

Mustang ładny samochód i mocny silnik

 

Mustang bardzo fajny ale, ze sklepu trzeba go prosto skierować na jakis tuning wnętrza bo to plastikowy SYF... Jakieś lata świetlne za BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od roku zastanawiam się co kupić Mustanga GT (teraz się nie opłaca bo będzie lift) czy BMW 640i (z początku chciałem 650i ale każdy wybił mi to z głowy)

 

Mustang ładny samochód i mocny silnik

 

Mustang bardzo fajny ale, ze sklepu trzeba go prosto skierować na jakis tuning wnętrza bo to plastikowy SYF... Jakieś lata świetlne za BMW.

 

 

Podobno właśnie ale ponoć lifting ma to zmienić ale ile w tym prawdy.Jedynie co mnie gryzie w tego typu samochodzie to to że za cholerę nie ma on gracji i luksusu.

 

Przy okazji mam pytanie a jak wypada F10 BMW 5 z silnikiem 535i z F12 640i?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby wszędzie wstawili skórę nappa, to by doszło 100k do ceny.

Skóra to akurat dość tani materiał nawet jak ktoś ją nazwie NAPPA . Jasne, że Mustang 5.0 V8 za 200 tysi to jest jakaś propozycja ale raczej dla tych, którzy nie próbowali nigdy BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam na tydzień 640i cabrio z wypożyczalni i uważam ze większy silnik nie jest potrzebny ;-)

Spokojnie daje radę , poprzednio brałem zawsze Mustanga lub Camaro i chyba nie ma sensu ich porównywać do BMW.

Jak bardzo byśmy nie narzekali na Niemców to wciąż inna(wyższa) liga !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Spokojnie daje radę , poprzednio brałem zawsze Mustanga lub Camaro i chyba nie ma sensu ich porównywać do BMW. Jak bardzo byśmy nie narzekali na Niemców to wciąż inna(wyższa) liga !

 

Prestiżowo owszem, ale najnowszy Mustang GT jeździ naprawdę dobrze, prawie tak dobrze jak BMW, a to już najwyższy komplement, o niebo lepiej niż poprzedni model, nikt kto nie jeździł pewnie nie uwierzy, a sądząc z komentarzy nikt nie jeździł najnowszym Mustangiem GT ! To auto pierwszy raz ma wielowachacze z tylu, a nie belkę skrętną. Za zawieszenie odpowiedzialni są konstruktorzy zawieszenia do Focusa RS z europejskiego Forda, a to bardzo dobra rekomendacja. Łyka 640i, 640d, w 650i się ciężko namęczymy, a wynik wcale nie jest przesądzony, bo zadecydują zapewne umiejętności. Dalej twierdzę, że lepiej kupić Mustanga GT za 200 tyś - nówkę niż 5-6 letnie BMW 6 za porównywalne pieniądze...

I mówię to jako fan BMW i posiadacz 6-tki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Dzisiaj odstawiłem moje 640i do dealera, dwuletnie cudo. Czas na zmianę. Wymyśliłem sobie M 550 i. Nie wiem czy będę w pełni zadowolony, pewnie będzie bardziej komfortowy, silniejszy itp. na pewno, jak twierdzi moja żona będzie brzydszy i ja będę w nim wyglądał na starszego. Takie luźne myßli...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.