Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
M2 robi większe wrażenie w jeździe niż M3. Dla mnie. Dlatego takiego kupiłem. Na Tobie nie robi, nie kupiłeś. EOT.
Opublikowano

Szkoda tylko ze M2 jest wybrakowanym modelem emkowym w porownaniu do pelnokrwistego 1M ( nikt z fanow M2 sie do tego nie odniosl, bo pewnie nawet nie stali nigdy przy takim samochodzie) juz nie mowiac o tym ze M240i jest szybsze od M2. Zobaczymy jaka bedzie roznica w przypadku M2 CS LCI z silnikiem S55.

Tak czy inaczej wrocmy do fappppowania o "Mineral Grey M2" i nie robmy OT.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szkoda tylko ze M2 jest wybrakowanym modelem emkowym w porownaniu do pelnokrwistego 1M ( nikt z fanow M2 sie do tego nie odniosl, bo pewnie nawet nie stali nigdy przy takim samochodzie) juz nie mowiac o tym ze M240i jest szybsze od M2. Zobaczymy jaka bedzie roznica w przypadku M2 CS LCI z silnikiem S55.

Tak czy inaczej wrocmy do fappppowania o "Mineral Grey M2" i nie robmy OT.

 

Nie odnoszę się jako fan M2, uważam, jedynie, że niektórzy podnoszą argumenty, wg mnie które nie były celem producenta.

Nie mam 1m, m2, co oczywiście oznacza, że nie miałem okazji sprawdzić jak jeżdżą. Fakt nie jeździłem po ulicach W-wy, czy innych podobnych, więc nie wiem jak sprawuje się jako postrach emerytów.

Gdzie M240i jest szybsze od M2 ?

Ring odpuszczamy, bo na pewno władze bmw wiedząc, że za x lat wypuszczą m2, z premedytacją m135 puściły 20s wolniej, że efekt marketingowy był solidniejszy.

Magny-Cours club, Contidrom, Hockenheim Short, Sachsenring ?

Chyba trzeba by zdefiniować co dla kogo oznacza termin "szybszy".

Czy są to pomiary 100-200, na pewno nie są bez znaczenia, ale czy to jedyny wyznacznik ?

Auto dorównuje każdemu pozostałemu m na torze, czyli krętej drodze.

Jak rozumiem, problemem pozostaje wykończenie wnętrza, tylko czy automatycznie powoduje on, że auto jest wybrakowane.

Na pewno mniej niż m3 gts, tam z tyłu jakaś goła blacha wystaje, do tego w poprzek auta.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Ostra dyskusja

Ja osobiście podziwiam wygląd M2 , bo wygląda lepiej od M235i ale faktycznie trochę jestem zawiedziony małą mocą M2 . Ale zdaję sobie sprawę z tego że M2 z mocą ponad 400 koni zagroziło by M4 . Jeśli cho :mrgreen: dzi o radość z jazdy to jeśli jest lepiej jak w M235i a pewnie tak jest .To pomijając wykończenie jak w compact auto jest genialne .

Takie kilka zdań ode mnie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano

Porównanie tych dwóch aut w zeperfs jest trochę słabe ale jak już to robisz to porównuj manuala do manuala...jak na ~30ps różnicy myślę nie ma przepaści w osiągach.

 

Jeśli chodzi o M2 to wygląd jest jego największym plusem...nie jeździłem i nie siedziałem w środku wiec powstrzymam się z komentowaniem wykonania i prowadzenia.

Jak wiadomo BMW zastosowało elektronicznie sterowaną szperę w M2 i elektryczne wspomaganie kierownicy - wiec nie jest to klasyczny powrót do konceptu M jak niektórzy tu pisali czy niektóre pismaki w testach, a raczej nowy koncept M udający ten klasyczny poprzez elektronikę. Dziwnie postąpili wkładając "stare" N55 zamiast np. dobrze prorokującego B58, które wrzucili do M140i/M240i.

Jeśli już 1M zostało wywołane do tablicy to podobnie jak w M2 nie zastosowano wówczas w 1M nowego silnika jakim był N55, a "stare" sprawdzone N54. W 1M konfiguracja auta była też mocno ograniczona choć miała / ma swoje dodatki charakterystyczne tylko dla 1M, 3 kolory nadwozia i parę dodatkowych opcji....na to też przedmówcy narzekają w M2. Widać więc, że BMW poszło trochę tropem 1M z tym, że M2 to seryjna produkcja, która zaraz będzie miała lifta i mocniejsze wersje z S55, a 1M wyprodukowali parę tyś szt, przez 2 lata. Pzdr. :)

Opublikowano

W zasadzie to wszystko w tej dyskusji się zgadza ;)

Nie jest szybsze od M3 na prostej, jest prawie tak samo szybkie w zakrętach (albo i szybsze, zależy od toru), wykończenie w środku i możliwości konfiguracji to lipa.

 

Niemniej jednak ktoś to auto kupuje ;) Wujekwaldus, po prostu masz inną opinię niż większość. Zdarza się - żadna to ujma, ale też żaden honor ;)

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
Mam wrażenie Sławek, że A i wujekwaldus liżąc się po falusach na siłe cie trolują. Nie wiem po co taka dyskusja pod twoim tematem. M2 jest ~100k tańsze od M4 i to powinno zamykać dyskusje
Hmmmm
Opublikowano
Mam wrażenie Sławek, że A i wujekwaldus liżąc się po falusach na siłe cie trolują. Nie wiem po co taka dyskusja pod twoim tematem
a ja mam takie wrażenie że wchodzisz Sławkowi w d...e bez wazeliny...

akurat A i wujekwalduś kilka emek w swojej karierze posiadali i coś moga powiedzieć w tym temacie a że ktoś ma odmienne zdanie to niestety musisz się z pogodzić. Takie prawa forum.

 

PS. proszę moda o usunięcie "wrazeń" w tym temacie

Opublikowano

Potwierdzam,

Drogi Moderatorze, prosze usun wszystkie posty od mojego w dol (czyli od momentu poczatku dyskusji), nie ma sensu dzielic sie opinia, lepiej wierzyc w cuda i mity internetu dziennikarzy i jutuba i jedyne co na forum mozna mowic.

 

Potem w internecie bardzo ciezko znalezc rzetelna opinie poniewaz albo a) kazdy chwali swoje, albo b) opinia dotyczy kierowcy ktory nigdy w zyciu nie mial doczynienia z ponad przecietnym samochodem.

 

Dziekuje za dyskuje ;)

Opublikowano

Bardzo dziękuję moderatorowi za usunięcie tyrady waldusia z mojego tematu ;)

 

Tymczasem świetny filmik, od kolesia który na M3 zjadł zęby:

 

Komu się nie chce oglądać kilku minut - dzisiejsze F80 to jest bardziej M5 niż M3. Przyszłość M3 leży w M2. Pozdro :)

Opublikowano

Powiem tak jazda bmw jest przyjemna do bólu ale fakt w markach premium jest jedną ze słabszych pod względem jakości nawet 7er jest słaba w porównaniu do S klass .

Bmw zawsze będzie się kojarzyć z dobrze prowadzącymi się samochodami ale nie z jakością.

A nawiązując do seri 2 i 3 niewiem gdzie jest ten przeskok w jakości średnio w jednym i drugim . Wygląd ok ale w podstawie 3 jest tak samo słaba jak i 2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak na prawdę wujekwalduś udowadnia, że M2 nie jest najlepszym M. Trzeba by określić co dla kogo znaczy najlepszy i wtedy można się do tego odnosić. Tyle.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak na prawdę wujekwalduś udowadnia, że M2 nie jest najlepszym M. Trzeba by określić co dla kogo znaczy najlepszy i wtedy można się do tego odnosić. Tyle.

 

Dokładnie, nic więcej.

Wszelkie wycieczki osobiste należało by wyciąć z tematu.

Wujek ocenia M od strony wizualnej.

Ma prawo do swojej opinii, ale każdy ma, inaczej forum przestało by mieć sens.

Ocenia merytorycznie również od strony danych mierzalnych za pomocą race logic'a.

To daje odniesienie, ale nie pokazuje, czy auto jest szybkie.

Najpierw trzeba zmienić w ogóle pytanie, nie można twierdzić, że któreś M jest najlepsze.

Każde M jest z innego segmentu, nie da się porównać M2 do M6 czy X6M.

Jedno jest świetne na winklach, drugie na prostej, trzecie jest bardzo szybkim suv'em, ale wolniejszym od pozostałych na krętych drogach.

Nie da się ich porównać, bo każde jest przeznaczone dla innego klienta.

To tak jakby twierdzić, że garnitur jest najlepszym z możliwych ubrań. Z góry fałszywa teza.

Reasumując, Wujek ocenił M2 w kategoriach które miał możliwość czy też potrafił ocenić lub zmierzyć.

Sławek, jak sądzę, kupił M2 dla możliwość, które dla Wujka nie są priorytetowe.

No i stąd ta dyskusja z czapy :wink:

Potem ktoś próbował zdyskredytować M2 stwierdzając, że 240i jest szybsze, choć nie wiadomo na jakiej podstawie i się sejm polski zrobił :mrgreen:

A tak między Bogiem a prawdą to oberwało M2 rykoszetem, bo przecież atak był celowany nie w auto 8-)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Potem ktoś próbował zdyskredytować M2 stwierdzając, że 240i jest szybsze, choć nie wiadomo na jakiej podstawie i się sejm polski zrobił :mrgreen:

A tak między Bogiem a prawdą to oberwało M2 rykoszetem, bo przecież atak był celowany nie w auto 8-)

 

wg internetow wychodzi ze 240i na prostej jest szybsze niz M2 np:

kiedys widzialem wiecej filmow z pojedynkow face to face, sa tez filmy licznikowe ale to zadne porownanie.

 

co do reszty mozesz miec racje ;)

Opublikowano

@Darekme - byłeś może wczoraj w Bawarii w Warszawie? Mam tam zamówioną 1-szą sztukę po LCI, która przyjdzie w Lipcu i Pan Przemek mi mówił, że był u niego jakiś klient, który też M2 chce kupić.

 

Co do całej tej dyskusji tutaj - chłopaki mają ból dupy, że M2 jest najlepszą Mką w tej chwili (Przypominam claim marki BMW - "Radość z jazdy", nie ze skóry na fotelach, czy braku plastików we wnętrzu :D - jeśli ktoś tego nie rozumie albo nie akceptuje to powinien kupić Audi i po sprawie - tam ma super hiper wnetrze i nudnego haldexa/torsena) mówią o tym wszyscy zarówno Ci opłacani i nieopłacani użytkownicy, blogerzy, dziennikarze. Dostałem ją na kilka dni w Poznaniu od dealera i ani razu nie zwróciłem uwagi na wnętrze, tylko na balans, dźwięk, fun, emocje, jakie to auto daje. Kupuje je na DD i na Track Day's na Torze Poznań - nie mam miejsca na drugie auto na razie. Bedzie trzeszczeć i skrzypiec jak każda 2-jka szczególnie po ciśnięciu na torze, ale w tej cenie auto z takimi osiągami i rabatem jaki dostałem to jest taka okazja, ze aż żal przepuścić. Zastanawiałem się nad Caymanem 981 S lub GTS ale ciężko w mieście wyjść z 2 biegu (ciągnie do 120 km/h) żeby usłyszeć ten piękny silnik. Mam też złożony depozyt w Porsche na 718 GT4 jak/jeśli wyjdzie za rok/dwa lata.

Sławek nie przejmuj się - haters gonna hate. Ty wiesz dlaczego kochasz to auto i dlaczego je wybrałeś, ja też :wink:

Opublikowano

:clap: :clap: :clap:

 

@Darekme - byłeś może wczoraj w Bawarii w Warszawie? Mam tam zamówioną 1-szą sztukę po LCI, która przyjdzie w Lipcu i Pan Przemek mi mówił, że był u niego jakiś klient, który też M2 chce kupić.

 

Co do całej tej dyskusji tutaj - chłopaki mają ból dupy, że M2 jest najlepszą Mką w tej chwili (Przypominam claim marki BMW - "Radość z jazdy", nie ze skóry na fotelach, czy braku plastików we wnętrzu :D - jeśli ktoś tego nie rozumie albo nie akceptuje to powinien kupić Audi i po sprawie - tam ma super hiper wnetrze i nudnego haldexa/torsena) mówią o tym wszyscy zarówno Ci opłacani i nieopłacani użytkownicy, blogerzy, dziennikarze. Dostałem ją na kilka dni w Poznaniu od dealera i ani razu nie zwróciłem uwagi na wnętrze, tylko na balans, dźwięk, fun, emocje, jakie to auto daje. Kupuje je na DD i na Track Day's na Torze Poznań - nie mam miejsca na drugie auto na razie. Bedzie trzeszczeć i skrzypiec jak każda 2-jka szczególnie po ciśnięciu na torze, ale w tej cenie auto z takimi osiągami i rabatem jaki dostałem to jest taka okazja, ze aż żal przepuścić. Zastanawiałem się nad Caymanem 981 S lub GTS ale ciężko w mieście wyjść z 2 biegu (ciągnie do 120 km/h) żeby usłyszeć ten piękny silnik. Mam też złożony depozyt w Porsche na 718 GT4 jak/jeśli wyjdzie za rok/dwa lata.

Sławek nie przejmuj się - haters gonna hate. Ty wiesz dlaczego kochasz to auto i dlaczego je wybrałeś, ja też :wink:

 

 

Wujek po co ty to piszesz? Ile za to dostajesz?;) Na pierwszy rzut oka , tak jak to się Ciebie czyta to kupiłeś gorszy samochód od kolegi (jakość cena)...że co ma prawdziwa M: skórze fotele, karbonowa dach? 0,1 mniej do setki. Każdy kupuje to co mu pasuje. Nie rozumiem dlaczego jeszcze nie pracujesz w zarządzie bmw i pouczasz tepakow dlaczego M2 nie jest tak dobre jak mogłoby być. :)

Opublikowano

Po M5 brakuje mi solidnego kopniaka w plecy przy przyspieszaniu, ale po jedynce znowu brakuje mi lekkości... jeździłem z kolegą m2 bo odkupił demo z bawarii, ale to niestety nie to czego się spodziewałem prowadzenie owszem prowadzi się bardzo dobre poręczność na miasto odpowiednia, ale to czego mi osobiście w niej brakuje to kopniak jaki był w m5 więc skłaniam się do m4 i c63amg coupe.

Co do wnętrza w m2 mogli dać możliwość dokupienia jakiś kubełków tak jak w a45amg i c63, tam są wykonane alcantara i skórą lepszej jakości niż w bmw.

Opublikowano
Sławek nie przejmuj się - haters gonna hate. Ty wiesz dlaczego kochasz to auto i dlaczego je wybrałeś, ja też :wink:

Jakbym się miał przejmować frustratami w internecie to po teksach naszego forumowego głupka "A" musiałbym jechać prosto do krematorium ze wstydu. A całą dyskusję można podsumować prosto:

A tak między Bogiem a prawdą to oberwało M2 rykoszetem, bo przecież atak był celowany nie w auto 8-)

(...)

co do reszty mozesz miec racje ;)

Widać niektórych to bawi, mi to tam zwisa i dynda, przecież każdy kupuje co chce. Mam większe problemy na głowie, jak to co zamawiać na ten rok.

 

 

Po M5 brakuje mi solidnego kopniaka w plecy przy przyspieszaniu, ale po jedynce znowu brakuje mi lekkości... jeździłem z kolegą m2 bo odkupił demo z bawarii, ale to niestety nie to czego się spodziewałem prowadzenie owszem prowadzi się bardzo dobre poręczność na miasto odpowiednia, ale to czego mi osobiście w niej brakuje to kopniak jaki był w m5 więc skłaniam się do m4 i c63amg coupe.

Co do wnętrza w m2 mogli dać możliwość dokupienia jakiś kubełków tak jak w a45amg i c63, tam są wykonane alcantara i skórą lepszej jakości niż w bmw.

Kubełków w M2 faktycznie brakuje. W zasadzie wsadzałbym je od razu, gdyby nie to, że jeżdżę dużo autem i szkoda mi elektryki + podgrzewania, a strasznie mi się podobają takie jak ma Rivasi. A co do kopa, jeśli szukasz czegoś co ma mocno przyśpieszać, a nie dawać frajdę z jazdy to nie celuj w RWD, bo się zwiedziesz :D Lepszego kopa zawsze da AWD, szczególnie w polskich mokrych warunkach.

Opublikowano
Po M5 brakuje mi solidnego kopniaka w plecy przy przyspieszaniu, ale po jedynce znowu brakuje mi lekkości... jeździłem z kolegą m2 bo odkupił demo z bawarii, ale to niestety nie to czego się spodziewałem prowadzenie owszem prowadzi się bardzo dobre poręczność na miasto odpowiednia, ale to czego mi osobiście w niej brakuje to kopniak jaki był w m5 więc skłaniam się do m4 i c63amg coupe.

Co do wnętrza w m2 mogli dać możliwość dokupienia jakiś kubełków tak jak w a45amg i c63, tam są wykonane alcantara i skórą lepszej jakości niż w bmw.

Kubełków w M2 faktycznie brakuje. W zasadzie wsadzałbym je od razu, gdyby nie to, że jeżdżę dużo autem i szkoda mi elektryki + podgrzewania, a strasznie mi się podobają takie jak ma Rivasi. A co do kopa, jeśli szukasz czegoś co ma mocno przyśpieszać, a nie dawać frajdę z jazdy to nie celuj w RWD, bo się zwiedziesz :D Lepszego kopa zawsze da AWD, szczególnie w polskich mokrych warunkach.

 

No właśnie teraz pozmieniałem trochę w garażu i do codziennego klepania km jest właśnie f01 w xdrive do tego od czasu do czasu 750 e66 ale brakuje jakiegoś małego pomykacza do wyszalenia się :mrgreen: W tamtym roku zrobiłem tysiąc km w amg gts kolegi i to by mi bardzo pasowało jako taki właśnie pomykacz ale aż tyle nie dam za auto.

Opublikowano (edytowane)

O cholera:D

Czyli jak napisze coś obiektywnie krytycznego na temat auta to już ze zazdrości:D nieeeeee no.... :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :roll: :roll: :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

http://www.rynek-rolny.pl/images/articles/560/20ad2d7e50d19de0df17a470617034ca-cebula-sochaczewska.jpg

http://www.rynek-rolny.pl/images/articles/560/b053fcec0dcb069ddba4f90bd3c604c7-yellow-sweet-spanish.jpg

8784-cebula.jpg

cebula-topolska-nasiona-2.jpg

 

Jak to mój kolega napisał który czytał te moje wypociny tutaj ale nie chciał nic komentować:

"Dlaczego niby M2 ma być najlepsze - przeciez jest najtansze i najwolniejsze" :D (uwaga panowie, to CYTAT)

 

Ja mam inne zdanie, wolne auto nie musi byc słabe, tanie auto nie musi byc słabe (miałem caymana s z 2006 roku ktory kosztował grosze a radosci dawal tyle ze glowa mala)

ale jako klient BMW chcialbym miec mozliwosc wyboru opcji ktore np: ma konkurencja, a tu jestem skazany na jeden model felg (okej, sa ladne, ale nie ma wyboru) - jeden kolor tapicerki, jeden wzor, brak sportowych foteli, brak carbon dachu, brak indywidualnych i ekskluzywnych opcji....

 

Ciekawe gdybyscie np: Pojezdzili M3 E46 dluzej albo M3 E92 to tez tak byscie slepo chwalili M2.... (chodzi o prowadzenie auta)

 

Wazne ze jestem zazdrosny bo Slawek kupil M2 :D a ja nie :(

Zal.pl - nic krytycznego nie mozna juz napisac na temat cudzego auta.

Ave internety ;)

 

 

a no i jeszcze slynne slawka RWD vs AWD, kurde mi M6 udalo sie zrobic 3.6s do paczki - a na mokrym jak jestes taki kozak to pokaz jak hamujesz z 250 na lodzie :) a moze w ogole lepiej kkupic skuter wodny bo globalne ocieplenie idzie :D

Wykrec mi prosze seryjna 650xi 3.6s do paczki - albo zrob sobie program i sprobuj - daj znac jak poszlo Ci z Twiom AWD :)

 

 

<- dla ciekawych, co prawda M2 w manualu a M4 w DKG ale na takim krotkim i kretym torze to akurat przewaga M2 (duzo wiecej masy mniej niz M4). Edytowane przez wujekwaldus

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.