Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Randall wszystko zależy od punktu odniesienia, dlatego niektórzy tutaj uważają, że M2 jest bezużyteczne :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Opublikowano

Ja juz przywykłem że Sławek chwali swoje jednocześnie bojkotując wszystko co inne:

- a to 650xi lepsze niż M6

- a to M2 najlepsze ///M na swiecie

itp ;)

 

Twoją opinię zawsze traktuję z przymrożeniem oka ;)

 

Jeśli chodzi o kopanie skrzyni to jak ktoś słusznie napisał najlepsze było w SMG, to dziś pamiętam przejażdżki M3 E46, M5 E60 lub M6 E63 na najwyższych trybach to uczucie bylo takie, że przy każdej zmianie biegu jakby ktoś kopał w fotel - TO BYLY EMOCJE. DKG do tego można porównać jak krojenie masła widelcem w korycie przy świni. Bez sensu? no właśnie :) DKG - coś tam kopie przy SMG to to nawet nie stało, jeśli chodzi o samą szybkość zmiany biegu to patrząc na wykresy z RL to ZF6hp, ZF8hp czy DKG zmieniaja biegi tak samo szybko, jedyną być może zauważalną rożnicą jest reakcja na manetke, w DKG jest SZYBSZA (ale nie natychmiastowa jak np w PDK) niż w ZF8hp ale to tez różnice są mało wyczuwalne, nie miałem okazji sprawdzić "kopania" w zf8hp więc się nie wypowiem.

Opublikowano

Och walduś, Ty i Twój świat :) NIGDY nie napisałem, że 650ix jest lepsze od M6 ani że M2 jest lepsze od M3. 650ix jest DLA mnie lepsze - czytaj praktyczniejsze i szybsze na co dzień, a M2 sprawia mi więcej frajdy niż M3. Po co ta ideologia do tego?

 

I nie zgodzę się, że M5 E60 kopie. Chyba szarpie, to tak - generalnie z wszystkich BMW co jeździłem M5/M6 E6x mają najgorszą skrzynię w M jaką jeździłem. A mocno kopie to E92, imho dużo mocniej niż M4.

Opublikowano

Jeździłem kilkoma klasycznymi automatami w tym trochę testowo z 8ZF i jedynie dopiero teraz w M2 z DCT używam trybu manualnego. Używam go w zasadzie już teraz w 100%. Klasyczne automaty - zawsze kończyło się tak samo - przełączanie manetkami, trochę zabawy na początku, parę jazd a potem już wygodne D. Tryb manualny używałem jedynie przy zjazdach z gór, aby klasycznie hamować silnikiem. Sprowadzało się to zatem do niczego innego jak ogranicznika maksymalnego biegu.

 

Z DCT jest coś inaczej. Trudno mi to wyjaśnić bo tu chodzi o odczucia. Patrząc jakoś tak z boku to nie sądzę aby była ona jakoś mocno szybsza niż 8ZF, a jednak daje takie wrażenie. Znaczenie ma też pewnie słyszalne "kliknięcie" przy zmianie biegu, strzał w plecy w trybach Sport, no po prostu poczucie takie, że coś tam wewnątrz po prostu "pierdzielnęło" zamiast płynnie (choćby i super szybko jak w 8ZF) się zazębić. Zauważyłem nawet ostatnio, że gdy jadę nieco szybciej to przy zmianach biegów lewa noga spoczywająca na podnóżku robi lekki wcisk, tak jakbym minimalnie wciskał sprzęgło. To odkrycie dało mi dużo radości. Być może jest to kwestia ustawienia i oprogramowania DCT, nie wiem, ale dopiero tutaj mam poczucie, że zmieniam biegi jak w manualu, jedynie nie muszę wciskać sprzęgła. I jestem pewny, że to jest globalniej tak postrzegane, no bo dlaczego w Mkach jest ten DCT? To samo dotyczy AMG i RS.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

juz bylo ale wrzucam jako ciekawostke, drive tribe poprawili czas ttrs 0-130mph z 13.0s na 14.9s (i teraz sie wszystko zgadza - chyba wzieli sobie moj kometarz na ich stronie do serca:P ale fajnie ze przyznali sie do bledu)

drive_Tribe_TTrs.png

Opublikowano
Szkoda że M2 i 718 podczas testu są w manualach bez procedur startu. Porsche napewno coś by poprawiło w porównaniu do manuala, M2 może też.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M2 w dkg już do 100km\h robi szybciej o 0.3s od manuala więc kolejne czasy były by lepsze o jeszcze wyższe wartości.
Opublikowano

Jak będzie sucho zrobię pomiary RL mojej M2. Tylko zgubiłem te durne gumki do przyklejania do szyby i nie wiem jak to w aucie zamontować, żeby był dobry zasięg GPS :D

 

I jeszcze nie mam pewności, czy LC u mnie jest aktywowane, czytałem, że serwis czasem o tym zapomina, a póki co nie udało mi się uruchomić. Nie wiem, czy tu jest jakaś specjalna procedura, poza Sport+, manualne biegi, hamulec i gaz do oporu?

  • Moderatorzy
Opublikowano
... poza Sport+, manualne biegi, hamulec i gaz do oporu?

Zapomnij...

Jest specjalna procedura i tak durna, że szkoda sobie tym głowę zawracać.

Kontrola trakcji off, zmiana biegów na najszybszy tryb, manualny tryb zmiany biegów, dźwignie zmiany biegów pchasz, wciskasz gaz do oporu. Później puszczasz dźwignię zmiany biegów i niby auto powinno ruszyć. W między czasie auto zaczyna się toczyć, więc RL już startuje :!: :lol: i czas wyjdzie jakieś 6 s :)

  • Moderatorzy
Opublikowano

W M2 chyba nie jest to tak toporne. Z tego co czytam to nawet można regulować obroty podczas procedury przyciskami od tempomatu. Natomiast na 100% musi zostać aktywowana.

 

 

ok 3:50

Opublikowano

używanie LC jest bez sensu - przynajmiej u mnie - u Ciebie może się sprawdzić.

U mnie to po prostu tryb MDM, jedynka, manuala zmiana biegow, energicznie gaz do polowy i przy 3-4 tys obrotow zmiana na dwojke i oginen do oportu - i powtarzalnie 3.6-3.7 do paki ;)

 

Aby na Lc auto sie nie toczylo nalezy lekko przytrzymac hamulec podczas lc.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Będą. To nie jest jakaś limitowana wersja, tylko zwykła eMka.

Najgorzej jak ktoś wybrał to auto jako lokata kapitału, myśląc że będzie to współczesne 1M .

W 2018 r wychodzi wersja CS z silnikiem S55 i myślę że to warto kupić.

Opublikowano
Każda M-ka może być lokatą kapitału, jeśli będziemy ją trzymać pod kocem zamiast jeździć. Kwestia czasu, choć do tego zdecydowanie lepiej nadają się edycje limitowane. A M2 od samego początku było w przeciwieństwie do 1M autem seryjnym.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

O jak to dobrze, że jest taki wątek.

Zaczynam mieć bzika na punkcie tego samochodu po obejrzeniu testów. Chętnie poczytam tutaj.

 

A jednak po przeczytaniu dwóch stron chyba dam spokój.

Cały Świat pieje, że M2 jest wyjątkowo udanym modelem a kolega wujek... udowadnia inaczej na podstawie krótkiej jazdy miejskiej. No i oczywiście wszyscy redaktorzy są przekupieni.

Masakra.

 

Abstrahując od tego powiedzcie, który kolor wg. Was jest najlepszy (choć to sprawa gustu).

LBB jest piękny ale chyba wpada w zieleń i turkus?

AW jest przepiękny, ma słabość.

MG, też super choć nie lubię grafitowych.

Czarny wygląda groźnie, choć zatraca grę światłocieni.

 

Ciężki wybór :o :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w pełnym słońcu jest absolutnie niebieski, live jest piękny :)
Opublikowano

Jak nie chcesz wielkich zmian wizualnych, to LBB najlepszy. Ja brałem szary, z intencją dodania np. pomarańczowych detali.

A co do opinii na temat auta, poczytaj w moim wątku z pierwszej ręki :)

Opublikowano
O jak to dobrze, że jest taki wątek.

Abstrahując od tego powiedzcie, który kolor wg. Was jest najlepszy (choć to sprawa gustu).

LBB jest piękny ale chyba wpada w zieleń i turkus?

AW jest przepiękny, ma słabość.

MG, też super choć nie lubię grafitowych.

Czarny wygląda groźnie, choć zatraca grę światłocieni.

 

Ciężki wybór :o :wink:

 

Heh też mam ten problem. LBB jest turkusowy i dlatego odpadł.

 

Biały wygląda mega i można go fajnie okleić czy to ori paskami czy zamówić customowe paski np w takim stylu:

 

https://www.topgear.com/car-news/modified/heres-how-bmw-turned-m2-safety-car#1

 

U mnie odpadł, dlatego, że mój drugi samochód będzie biały.

Czarny odpadł bo trochę nuda chociaż ostatnio widziałem go w lusterku i wyglądał mega.

Metodą eliminacji zamówiłem MG. Mam taki plan, że jak go zobaczę na żywo to zdecyduję czy zostaje czy jedzie na oklejanie.

Rozważam takie kolory:

 

http://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1280599

https://www.autojunk.nl/2016/04/gespot-gifgroene-m2

http://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1255847

Opublikowano

LBB nie jest turkusowy, wieczorem przy odpowiednim oświetleniu potrafi wpaść w lekki turkus, ale na co dzień auto jest jak najbardziej niebieskie :P

 

http://i.imgur.com/0Vo1DHF.jpg

Opublikowano

A jednak po przeczytaniu dwóch stron chyba dam spokój.

Cały Świat pieje, że M2 jest wyjątkowo udanym modelem a kolega wujek... udowadnia inaczej na podstawie krótkiej jazdy miejskiej. No i oczywiście wszyscy redaktorzy są przekupieni.

Masakra.

 

Może po prostu mam własne zdanie i nie pieje z zachwytu nad tym co mówią w "telewizji"?

Porównaj sobie jazde np: M3 E46 do M3 E92 do M2 i daj znać czy M2 to takie oryginalne super wspaniałe auto zasługujące na ołtarzyk w częstochowie.

Jest DOBRE i nic poza tym. (no i tandetne w środku jak na emke ;P)

 

Swoją drogą M2 na felgach z M4 CP wygląda również zjawiskowo:

http://f87.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1637732&d=1496999977

http://f87.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1637726&d=1496999927

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Hej

Jestem posiadaczem Niebieskiego M2 i myśle o zamontowaniu wydechu M:)

Mam pytanie do wszystkich posiadaczy M2 którzy zamontowali wydech Mperformance - czy warto wydać i zakładać ??;)))

Czy nie przeszkadza podczas dłuższej jazdy ???

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Miałem juz kilka M(e46,e92) i szczerze to M2 ma najlepsze cechy poprzedników z pod znaku M. Zwarty jak e46, mocny jak e92.

Smiało mozna uzywać samochodu jako daily a jak tylko najdzie Was ochota lecicie na tor i macie poważna maszynę do scigania :twisted:

Jedyne co bym zmienił to wydech, tu polecam MG motorsport.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.