Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kolegów, mam problem ze swoją staruszką - szukałem po forum i po necie podobnych tematów, ale sprecyzowanej odpowiedzi nie znalazłem albo nie rozwiązała problemu. Mianowicie auto szarpie najczęściej przed dwoma tysiącami obrotów przy mocniejszym wciśnięciu gazu, jeśli przyspieszam powoli i systematycznie szarpanie nie występuje. Czasami, choć zdecydowanie rzadziej, szarpnie też przy wyższych obrotach. Filtr paliwa został wymieniony - nie rozwiązał problemu, przepływomierz odłączony - dalej szarpie, przepływomierz wymieniony na nowy zamiennik - dalej szarpie. Pompa wtryskowa była regenerowana pół roku temu przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą, choć nie wiem czy to ma znaczenie. Już trzech mechaników się poddało i nie wiem co robić :mad2: :mad2: :mad2: Czytałem o regulacji nastawnika pompy, ale wspominając mechanikom nie wykazywali entuzjazmu. Może macie kogoś w okolicach Poznania, kto ogarnia te nieszczęsne tdsy?
Opublikowano (edytowane)

Filtr powietrza sprawdziłeś?

Zamienników przepływomierzy nie kupuj bo to dziadostwo, kup ori albo najlepiej podmień od kogoś z forum.

Edytowane przez hambo
Opublikowano
Filtr powietrza podmienić?

 

No to ta przeplywka to nie jest coś nie istotnego

 

Przepływomierz podmienić kolego. Edytowałem, specjalnie dla Ciebie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.