Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem posiadaczem 318d, ostatnio zaczęło mi brakować mocy i czytałem na forach, że 318 ma ten sam silnik co 320 (z tego co wyczytałem to 320d ma większą turbinę oraz inny program)

moje pytania brzmią, czy jest to prawda i czy się uda ? próba podbicia do ok. 140 km i ok. 280-300 nm będzie bezpieczna ? Prosiłbym o polecenie jakiejś firmy która ogarnie program pod bawarkę (najlepiej woj. Śląskie )

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki masz silnik? M47 czy m47n? W przypadku pierwszego sporym ograniczeniem jest pompa vp44 i to od jej stanu z reguły zależy wynik po programie, przy m47n "słabsze" są wtryskiwacze niż w 320d, ale nawet na fabrycznych można osiągnąć okolice 150km.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Maniek,

mam M47 sprawdzałem po vinie, jakieś propozycje czy po prostu iść tą drogą co napisałem ?

Opublikowano
Zacznij od hamowni aby zobaczyć ile masz obecnie a tam Ci coś zaproponują.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W m47 nie kombinowałbym, jedz do tunera, zmierzy serię i zrobi odpowiedni program. W m47 jest sporo przypadków pękania wałów korbowych, program to niekoniecznie przyczyna, ale na pewno nie pomaga tego uniknąć. Jeżli chcesz walczyć o każdy km i nm to wywal katalizatory i wstaw wydajniejszy intercooler.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
chciałem zacząć od 318 aby mnie nie poniosła "moc" i miałem w planach zmienić na większą ale trafiłem na tak zadbaną i dobrze użytkowaną bejce, że teraz mi szkoda jej zmienić i dlatego chciałbym w miarę możliwości zwiększyć moc, w tym tygodniu spróbuję pojechać na hamownię. Dzięki wielkie za odpowiedzi, podawajcie więcej propozycji :>
Opublikowano
Najpierw zobacz ile masz obecnie. Wyrzuć katalizatory, możesz dać większy intecooler. Program na spokojnie 20 koni doda. Ale wiele nie uzyskasz. Lepiej byłoby kupić silnik m47n ten 150 koni, zrobić mapę na 180-190 i już.
szukam
Opublikowano
Kiedyś chipowałem ten silnik.... Wyszło 122km przed i 154km po. Co do NM już nie pamiętam, ale różnica była znaczna.
Spolszczenie CCC na PW ;)
Opublikowano

Ten 136 na 160 można było ale to też granicę jego już były.

 

Jako ciekawostkę dodam że ktoś z tego forum uparł się na niego tego m47 136 koni i zrobił na ponad 200. Gdzieś jest temat ale to było z 5 lat temu.

szukam
Opublikowano

Jak ktoś sam grzebie przy silniku, lubi to,posiada czas, posiada wiedzę oraz ma warunki do tego to można rzeźbić i eksperymentować.

Inaczej sprawa wygląda dla laika co chce zlecić taką modyfikację a potencjalny warsztat tylko zaciera ręce ale na nic gwarancji nie daje.

To nie wymiana opon gdzie prawie wszystko jest znormalizowane i można z wyprzedzeniem określić czas i cenę usługi.

A jak z ubezpieczeniem ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
większość potrafię sobie zrobić sam, mam trochę tej wiedzy a jeżeli o czymś nie mam pojęcia to wolę zapytać na forum, jak mówiłem wcześniej będę starał się jak najszybciej sprawdzić jej na hamowni i napiszę co i jak :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.