Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wymieniłem ta pompe z prawej strony. I teraz test pokazuje prawy 28 litry lewy 2 litry czyly pompa przelala calosc do prawego zbiornika. No juz mi brak pomysłow. U was kest podzielone to na rowne ?
Opublikowano
Jak już wymieniłes wszystko w baku i nadal tak jest to pozostaje moduł paliwa. Kup jakiś na allegro nie sa drogie tylko o takich samych parametrach. Nie trzeba kodować tego modułu . Moduł masz w bagażniku niedaleko miejsca na akumulator za osłoną. Jak cos to pisz. Ja tez to podmienilem ale u mnie jednak filtr był winowajca. A gaśnie Ci auto?
Opublikowano
Ale po wymianie pompy jest tak jak by odwrotnie. Bo wczesniej bylo 30 litrow w lewym a z praweho wybieralo a teraz pompka wszytsko przepompowala do prawego zbiornika. Czyli po wymianie pompy sa zmiany, stara pompa byla uszkodzona na to wychodzi ale widac ze jeszcze cos. Jak odponam ten wezyk z gory co wchodzi w filtr ten po lewej to tryska paliwo z duzym cisnieniem
Opublikowano
Ok dzięki ale tego nie można źle podłączyć. Wiem ze moja stara pompa była popsuta bo nie wybierała z lewego zbiornika teraz nowa pompa (używana) pobiera prawie wszystko z lewego zbiornika i całe paliwo jest w prawym. ja już nie wiem o co w tym chodzi jak powinno być prawidłowo. wydaje mi się też ze teraz faluje mi wskazówka poziomu paliwa wcześniej tego nie było to jest bardzo delikatne falowanie ale jest.
Opublikowano
Panowie czy ta pompa z prawej komory zbiornika musi pracowac cały czas? Słychac ja kak podniose kanape ze pracuje caly czas

 

Cały czas podczas pracy silnika, ale to chyba oczywiste.

Opublikowano
no tak tylko ze on całe paliwo przelewa do prawej komory zbiornika a w lewym zostaje tylko to co nie zmieści sie do prawej czyli np teraz mam 12 l w lewym i 37 w prawym. Prawidłowo powinno być chyba po połowie tak ? Czy się mylę?
Opublikowano
No to u mnie też tak wyglada. A wczesniej ktoś pisał ze musi byc w tym przypadku po 5 litrow mniej wiecej na każdą strone. Dzieki za foto i prosze niech ktoś jeszcze sie wypowie jak to jest u niego.
Opublikowano
a gaśnie nadal ci to auto czy usterka już ustąpiła? Bo teraz poruszasz głównie temat tej ilości paliwa. U mnie również pracuje cały czas pompa paliwa :) nawet jak na LPG jeżdżę i paliwo cały czas jest przelewane, natomiast nigdy nie miałem tak aby mi coś blednie pokazywało czy brakowało benzyny (auto gaśnie a w baku paliwo jest).
Opublikowano
nie no teraz jest ok, nie gaśnie, ładnie zapala. tylko pytam bo jeśli coś jest nie tak to prędzej czy później znowu szlak trafi pompę np
Opublikowano
No to u mnie też tak wyglada. A wczesniej ktoś pisał ze musi byc w tym przypadku po 5 litrow mniej wiecej na każdą strone. Dzieki za foto i prosze niech ktoś jeszcze sie wypowie jak to jest u niego.

 

Tak u mnie wygląda przy prawie pełnym baku

 

http://i497.photobucket.com/albums/rr333/lordv44/BM/IMG_0887_zps5slai0ti.jpg

Opublikowano
no właśnie wiec jest inaczej bo np u mnie było by max w prawym a w lewym no to co się nie zmieściło do prawego. zastanawiam się czy nie jest przypadkiem za takie coś odpowiedzialny ten moduł pompy paliwa. Co wy myślicie ?
Opublikowano
Chyba sobie niepotrzebnie życie utrudniasz, być może cos tam masz nie do końca Ok w tych rurkach, albo wcale nie, to nie ma większego znaczenia, wszystko działa, samochód nie gaśnie, chcesz mieć wszystko Ok to wymień wszystkie te rurki jak ktoś wyżej proponował. Ale na 100% to nie jest problem w module pompy, to poprostu kontroler silnika i regulator obrotów, co on ma wspólnego z zaworkami w zbiorniku?
Opublikowano
Może masz i rację, myślałem ze on sterują ta całą pompą kiedy ma przelewać miedzy komorami a kiedy nie. Auto chodzi ok no ale skoro powinno być pół na pół no to coś jest nie tak.
  • 6 lat później...
Opublikowano

Panowie mam pytanko. Od kilku dni zauważyłem że jak wyłączę silnik to nadal słyszę pompkę z prawej strony pojazdu. Muszę czekać na całkowite uśpienie auta lub wyjąć i włożyć spowrotem przekaźnik wtedy jest cisza. Po postoju jak otwieram auto standardowo słychać chwilowe doładowanie ciśnienia paliwa i cisza a po pracy silnika już nie chce się od razu wyłączyć. Jakieś pomysły czego szukać ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.