Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam dwa klucze do auta. W obu kluczach działa pilot od centralnego otwierania ,jeżdżą szyby i odpalają auto w slocie.Natomiast nie działa bezkluczykowe odpalanie jak i otwieranie auta (pokazuje się żółty przekreślony kluczyk).Tak kupiłem. Po podpięciu auta do ISTA nie pokazuje błędów,klamki i anteny sprawne,baterie wymienione.Klucze mają nr 3 i 4 sprawdzone w ISTA.

Co zrobić aby usprawnić tę funkcję?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trzeba zobaczyć jaką wartość klucza w CAS. Dla komfortowego dostępu musi być 005B00. Wydaje mi się była utrata kluczy i zrobili nowe klucze pod numerami 3 i 4, ale bez funkcji komfortu. W tym systemie może być tylko dwa kluczy, które mają komfortowy dostęp. Ciekawe byłoby zobaczyć statusy kluczy 0,1,2
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. Trochę uczę się poruszania po Ista i nie bardzo wiem gdzie co i jak kliknąć. Moje domysły co do kluczy są podobne. Jak to zrobić, żeby nadać im nr 1 i 2?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. Trochę uczę się poruszania po Ista i nie bardzo wiem gdzie co i jak kliknąć. Moje domysły co do kluczy są podobne. Jak to zrobić, żeby nadać im nr 1 i 2?

A po co na 1 i 2, co za różnica ? ISTA tego nie robi.

Opublikowano

A po co na 1 i 2, co za różnica ? ISTA tego nie robi.

Źle się wyraziłem,chodzi o to by te klucze miały opcję Access Key. Jeżeli da się tę funkcję przypisać do kluczy nr 3 i 4 to ok. Moje pytanie ,jak to zrobić ISTA?

Opublikowano

W żaden sposób z Ista.

Z Ista mozesh tylko zablokować klucze, których nie ma .

 

To w takim razie, gdzie albo kto mi to ogarnie( serwis bmw,jakiś inny program)?

A tu screeny z isty

fe33ab4c40f7.jpg

b52572bc59ac.jpg

9c7b5acf987f.jpg

eafe7fc7cdb5.jpg

47b437fe1708.jpg

b0852d5a0834.jpg

af0dd7d0868f.jpg

03e96292f62c.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeszcze raz powtórzę ))) Ista tam nie jest w stanie pomóc.

Trzeba czytać dane klucza w CAS , aby zrozumieć jak on nagrany - czy tylko klucz z radio lub jako klucz z komfortowym dostępem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To gdzie szukać pomocy w tym temacie?

W temacie pomocy nie znajdziesz, tym bardziej z brakiem odpowiedniego sprzętu.

Myślę, że masz nagrane klucze bez funkcji komfortowego dostępu. Ja w temacie - ale daleko. Chociaż mam więcej tematów z innych województw niż tam gdzie mieszkam ))) Paradoks )))

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

Odświeżę temat.

E91 z komfortowym dostępem, przy obsłudze obydwu pilotów.

 

1) Klamki i klapa reagują po kilku sekundach (więcej niż 5-7) lub po kilkukrotnym pociągnięciu/naciśnięciu. Bywa, że otwierają się od pierwszego dotknięcia. Podobnie przy zamykaniu.

2) Podczas uruchamiania silnika pojawia się ikona z przekreślonym kluczykiem i odpowiedni komunikat na ekranie Idrive, ale silnik odpala bez problemu z ikoną na ekranie. Czasami trzeba kilka razy nacisnąć przycisk.

3) Po wyłączeniu silnika podobny komunikat z ikoną kluczyka.

4) Bywa, że przy otwartych drzwiach kierowcy i włączonym silniku pojawia się ikona kluczyka.

5) Otwieranie/zamykanie klasycznie z pilota bez problemu, uruchamianie silnika z pilotem w stacyjce bez problemu.

 

6) Baterie wymienione, świeże, markowe.

7) Diagnoza z komputera - błąd (jedyny) tylnej anteny "komfortu", wg "znawców" nie ma to znaczenia, najwyżej słabszy zasięg przy klapie.

 

Prośba o Wasze sugestie,

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam! Rozwiązałem swój problem osobiście! Otóż,w programie ISTA+zablokowałem kluczyki nr 1 i 2,które miały status na "udostępniony" a posiadam kluczyki nr 3 i 4. Funkcja Car Access System automatycznie przeszła na kluczyki nr 3 i 4. :D
Opublikowano

Witam,

Rozwiązałem swój problem opisany trzy posty wyżej.

Dla Koleżeństwa informacja z prac:

Standardowo demontaż spoilera, rozłączenie diversity i zsunięcie gumowego podwójnego łącznika do oporu.

Metodą lekkiego pociągania za poszczególne przewody sprawdzenie, czy są całe.

Jak w wielu przypadkach winne były dwa przerwane przewody w gumowym łączniku między klapą a nadwoziem (prawa wiązka ma 4 przewody, które dochodzą do diversity z prawej strony).

Czasem CA działał prawidłowo, w większości przypadków otwierania/zamykania dopiero po kilku sekundach i zawsze była informacja na wyświetlaczu o problemie z CA przy włączaniu/wyłączaniu silnika.

Na wszelki wypadek wydłużyłem wszystkie przewody o kilka cm z odpowiednim zabezpieczeniem i ułożeniem.

Tam są również przewody od radia (wątek niedawno omawiany w innym topiku - słaby odbiór stacji poza miastem).

Sprawdzenie przed złożeniem całości i "banan".

 

Ciekawe czy w F31 to poprawili?

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.