Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dziś pojawił się problem w mojej jedynce a mianowicie po odpaleniu i normalnym przejeździe gdy wróciłem do domu zauważyłem że cały czas pali się prawy kierunkowskaz a komputer błędu nie pokazywał nawet gdy wyciągnąłem kluczyk zamknąłem samochód itp zgasł dopiero wtedy gdy odłączyłem akumulator ale po ponownym podpięciu akumulatora on znów cały czas się palił dopiero gdy wyciągnąłem gniazdo z klosza kierunkowskazu by sprawdzić żarówkę i ją wymienić kierunek zgasł i już się nie zapalił teraz po wymianie żarówki komputer pokazuje błąd że jest przepalona niby żarówka ? Jak myślicie czego to może być wina ? Czy mogło właśnie paść to gniazdo ? Proszę o pomoc .
Opublikowano
Ale to tak nagle byłby słaby styk z masą na jednym kierunkowskazie przednim ? Inne kierunki itp działają normalnie bi xenon ringi też
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A to jest wlasnie zludne wrazenie.

Slaba masa bedzie na innej zarowce a kierunkowskaz jest najblizej tej uszkodzonej i jest przewodnikiem.

Wlacz zaplon i wlaczaj po koleji ringi potem ksenon itd i patrz przy ktorym oswietleniu zaswieci kierunek to tam bedzie slaba masa ale przeczysc wszystkie.

Takie cos wystepuje nagle.

Opublikowano
Zrobiłem tak jak mówiłeś włączyłem zapłon i po kolei włączałem światła ale ten migacz nie zaświecił się przy żadnym ze świateł
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To moze cos innego co jest w tym obwodzie elektrycznym tworzy taki cyrk.

Tak czy siak musisz przdczyscic mase.

Opublikowano
Sprawdzałem te kable co idą do tej kostki od xenonów itp żaden nie jest przetarty ani nic spróbuję jeszcze tak jak mówisz z tą masą tylko mógłbyś mi podpowiedzieć ( jakieś zdjęcia czy coś ) gdzie się przy tych lampach masa znajduje i w jaki sposób ją przeczyścić ? Czy to jest właśnie ta kostka o której wspomniałem na samym początku ? Bo trochę niezorientowany jestem w sprawie elektryki .
Opublikowano
A jeszcze jedno bo ostatnio mi się żarnik przepalił i zmieniłem ten przepalony na taki stary który miałem i możliwe że on ma więcej kelwinów niż ten drugi który jest założony ( co zaraz pójdę sprawdzić ) i możliwe że jak są teraz dwa różne z tą mocą kelwinów to po pewnym czasie to zaczęło robić zwarcie i dlatego ten kierunkowskaz tak wariuje ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

niestety w BMW tego jeszcze nie mialem okazji robic ale jest to robota intuicyjna.

Mocniejszy zarnik nie ma na taka usterke wplywu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.