Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Szukałem infa o przednich lampach w F10 po postach ale nie znalazłem.

 

Zastanawia mnie kilka kwestii:

1. Mam auto z USA, czy można spokojnie zrobić przekładkę lamp przednich na EU i zaczepy etc będą pasować ?

 

2. Jako że auto przyjechało tylko z 1 lampą, ma ona oznaczenie US, rozumiem że będzie symetryczna i trzeba ja wymienić ?

 

3. Po VINie mam info że w aucie są Bixenony skrętne. Czy to opcja, czy każdy Bixenon w F10 jest skrętny ?

 

Z góry dziękuję za info,

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kształt lampy, a więc i mocowanie te same.

Biksenon skrętny to opcja, może być też biksenon zwykły.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź :)

 

Jedno pytanie, może ktoś będzie wiedział. Czy lampę Bixenon skrętna USA można poddać modyfikacji aby spełniała wymogi EU ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Sam też mam z USA przed liftingowa F10. Przyszła z pękniętym kloszem 1 lampy. Generalnie świeciła i wszystko działało,ale postanowiłem wymienić na europejska...i tu cały problem. Sprawa ma się tak że tej lampy raczej już nie idzie przystosowac do EU-czytałem że są różnice i ta US mocniej ślepi w pewnych warunkach ze względu na soczewkę. Miałem artykuł o tym jak to sobie porownywali ale piszę z telefonu... do rzeczy, mocowanie i wtyk oczywiście pasuje z EU ale problemem jest ten sterownik z tylu co się nazywa TMS i jest przypisany do konkretnego auta. Ja akurat miałem ogromne szczęście i znalazłem na allegro kpl lampę US i tylko zamieniłem moduł TMS na stary i jest ok. Ten moduł z nowej używanej lampy lewej mam do odstąpienia i jest to bixenon skretny z 05`2013. Ty opcje masz 2. A najlepiej szukaj obu lamp EU. Druga opcja to szukaj 1 lampy US kpl. Oczywiście po zalozeniu jakiejkolwiek lampy nie będzie dzialac skrecanie i DRL czy tam xenon. Potrzebujesz zaprogramować moduly TMS ISTA P pod swoj samochód. W Google sporo info na ten temat.

PS. Lampy US świeca ładnie w nocy z tym ze sa symetryczne, ale na przegladzie nie stanowi to problemu. Plus jest taki ze w Stanach nie ma spryskiwaczy lamp.

Nie zapomnij o przerobce tylnych kierunkow na pomarańczowe w jednej z firm ktore to robia i kupnie wlacznika swiatel na taki zeby mial przycisk tylnego przeciwmgielnego.

Opublikowano

Dzięki kolego za tyle informacji ! :) Przyznam się szczerze, że jestem lekko zszokowany ile tych modułów etc jest aby uruchomić przednie lampy. Przesiadka z klasyka boli :)

 

Podsumowując:

- Najlepiej kupić 2 "nowe" lampy EU kompletne z modułami TMS (po 1 na lampę) i później zaprogramować te moduły aby działała skrętność i światła dzienne. Jeśli mam auto z 2011 to mam szukać konkretnie lamp z tego roku ? Bo rozumiem, że chyba nie. po prostu skrętny bixenon. I one zawierają już światła dzienne. Mam racje ?

- Przerobić światła tylne na pomarańczowe - to akurat już wiedziałem

- Kupić włącznik świateł z pozycją na przeciwmgielne tylne - tutaj rozumiem, że instalacja w aucie jak i sama lampa jest już w te światło wyposażona ?

 

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Ja tez mam 07`2011 a tą 1 lampę co zmieniłem to mam z 05`2013 czyli ostatni wypust przed liftingiem. Owszem wystarczy tylko szukac bixenon skretny przed liftingiem a data byle jaka,oczywiście max 05`2013. Najlepiej gdybys trafil tak jak ja wersję US (oznaczenie na naklejce lampy).

Oczywiście w modelu F10 są już wiązki do tylnych pmgielnych oraz w amerykańskiej lampie z tyłu są też ledy do niej. Tak więc wystarczy sam przełącznik oraz koniecznie dac do przeróbki kierunki-pamiętaj ze lampa trzyma na 3 nakretkach i 2 odkrecasz a ta trzecia wystarczy popuscic i wysywasz lampe lekko do tylu i na zewnątrz. Troszkę zabawy bo nie jest łatwo tam dojść.

Opublikowano

Możesz kupic same klosze jak masz kasety TMS dobre. Czy moduł TMS będzie US czy EU nie ma to znaczenia. Później go sobie zrobisz pod swój samochód. naczy sam nie zrobisz na 99%, ale sa tacy co zrobią :)

 

Generalnie jedna zasada jest taka, że oba klosze powinny być albo na wersję US albo EU. W przedlifcie jak masz jedną lampę EU a drugą US to tez powinno działać, ale ja nie powiem bo sam przedlifta juz bardzo dawno nie miałem i nie pamiętam. W polifcie koniecznie klosze takie same.

 

I ostatecznie zwracaj uwagę czy masz skrętny czy nie. Wewnętrzna soczewka jest jasna i ma paski pionowe w przypadku adaptacyjnego doświetlania zakrętów.

 

@ damascus F10 już śmiga? :D

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
A pewnie Mariusz że już gotowa fura :8) fajnie jeździ ale na19 calowych laczach na naszych zwykłych dziurawych drogach źle się jeździ,co innego na równych bo to noc i dzień. Ale bardzo brak mi napędu xdrive i byłbym skłonny szukać czegoś innego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.