Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Podpinam się do tematu, czy może mi ktoś powiedzieć gdzie zmontowany jest usb hub w e70 z 2013. Za podpowiedź z góry dziękuję
  • 1 rok później...
Opublikowano
Nie mogę przeprowadzić aktualizacji map w BMW f10 2014 ,jest jedno wejście USB tylko w podłokietniku ktore nie widzi pendrive, sprawdzone różne konfiguracje z formatowaniem,z wielkością pendrive oraz z samymi pendrivami. Nie widzi również pendriva z muzyką. Przekładany pendrive z takiego samego BMW gdzie w tamtym wszystko działa w tym nic nie widzi. Zasilanie jest bo lampka w pendrive się świeci, brak jakichkolwiek błędów. Czy coś z dyskiem twardym,gdzie szukać przyczyny ?
Opublikowano
Nie mogę przeprowadzić aktualizacji map w BMW f10 2014 ,jest jedno wejście USB tylko w podłokietniku ktore nie widzi pendrive, sprawdzone różne konfiguracje z formatowaniem,z wielkością pendrive oraz z samymi pendrivami. Nie widzi również pendriva z muzyką. Przekładany pendrive z takiego samego BMW gdzie w tamtym wszystko działa w tym nic nie widzi. Zasilanie jest bo lampka w pendrive się świeci, brak jakichkolwiek błędów. Czy coś z dyskiem twardym,gdzie szukać przyczyny ?

To że lampka się świeci to znaczy, ze 2 przewody z 4 są dobre. A mruga ta lampka? jak nie to bym sprawdził miernikiem czy wszystkie przewody są dobre. Najlepiej utnij kabel USB, wetknij go do AUX (będziesz wiedział dzięki temu czy złącze jest dobre), i zobacz przy combox czy jest połączenie.

Albo combox padnięty

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

u mnie to samo NBT nie widzi pendrive po włożeniu do gniazda nawet dioda sie nie zapala na pendrive.

Najlepsze ze jakieś trzy tygodnie temu jeszcze działał bo wrzucałem muzykę na HDD.

ISTA wyrzuca błąd B7F8AF USB port deactivation due to overloading jak narazie sprawdziłem port USB w podłokietniku i jest ok w weekend sprawdzę kabel między NBT a portem może robi zawarcie...

Jack_Strong-
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

odpięcie kabla łączącego gniazdo USB w podłokietniku z jednostką NBT nie pomogło błędu nadal nie da się skasowac więc wina leży chyba po stronie radia... sprubuje podnieść soft bo poziom integracji jest z 2013 roku czyli z roku produkcji auta a swoją drogą ktoś wie może z którego roku jest ostani/najnowszy I-Level do F10/F11?

Bawić się w E-Sys'a czy od razu zaatakować ICOM'em?

Edytowane przez Jack-Strong
Jack_Strong-
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właśnie nie jestem pewny czy odpięcie zasilania resetuje main unit, bo to ma jakieś własne podtrzymanie energii przecież. Możesz to zrobić albo jakimś softem diagnostycznym lub inżynierskim albo przytrzymując długo guzik od włączania/podgłaśniania. Rozumiem, że jak kasowałeś ten błąd po odpięciu kabla, to wracał?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No spróbuj przefleszować, ale wydaje mi się, że coś się upaliło wewnątrz w jednostce głównej. Dwa wejścia obok w stronę obudowy też są USB, ale wg opisu służą do innych funkcji, więc chyba nie da się z nich korzystać w takim samym sensie jak to główne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może to jakiś prosty układzik jest albo element elektroniczny, który się upalił. Warto poszukać jakiegoś elektronika z głową. Oczywiście, że możesz wymienic head unit i wgrać tam oryginalne kody FSC. Będzie chodziło jak oryginał.
  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.