Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co sądzicie o powerboxach? Czy to może zaszkodzić starej turbinie? Czy w moim aucie jest filtr DPF? Chętnie dodałbym pare koni ale jak ma to zaszkodzić silnikowi czy turbinie (albo skrzyni?) to sie powstrzymam :-). Z opisów firmy V-tech wynika że żadnych skutków ubocznych nie będzie. Ale wiadomo... kto by o nich pisał. Piszą nawet że średnie spalanie spadnie. Przyrost nie będzie jakiś wielki 15-20% (czy to prawda, czy finalnie okaze sie 7%? ) Nabardziej obawiam sie o turbine , że dodatkowe doładowanie ją rozwali...

 

Jeżeli bym sie zdecydował to mam 3 opcje do wyboru: http://powerchip.vtechtuning.eu/BMW/BMW-3-E46/BMW-3-E46-330d-150kW-410Nm

Którą wybrać? A może lepiej zamontować chip? W tej firmie z tych 204 koni robią 250, i podobno jest to bezpieczne dla podzespołów. Co sądzicie?

Samochód mam z 2003roku i 270 tys przebiegu. Automatyczna skrzynia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za ok 1000,- zrobisz program, który będzie optymalny do konkretnie Twojego auta a nie do wszystkich, a jak coś jest do wszystkiego to wiesz chyba do czego jest?

Jeżeli chodzi o konkretne wartości bezpieczne dla skrzyni to nie tyle ważna jest ilość km/nm a ich rozkład, więc tym bardziej proponuję udać się do specjalisty, który zrobi optymalny program.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
a takiego specjalisty to gdzie szukać? W tym V-tech ceny chiptuning stage 1 dla diesla od 900zł. Ale czy to własnie o takich specjalistów chodzi?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zajrzyj na TC-Performance, mają tu nawet swój temat. Chyba większość forumowych diesli chipowane u nich.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napisz skąd jesteś, będzie łatwiej kogoś polecić.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Hmmm. Chcesz dołożyć 40 KM do 204 istniejących? Dawno temu pewien bywalec forum zapytał przy takiej okazji czy właściciel chce popatrzeć jak się ukręcają półosie... :roll:
Opublikowano

Nic się nie ukreca:) ponad 300 mają ludzie i śmigają. Jak pójdzie moment ponad 500 to sprzęgło jeśli słabe może się ślizgać i drżeć wał napędowy. Ale to wtedy można sobie poradzić, podporę walu oblać poliuretanem, tuleje dyfra zmienić, czasem łącznik elastyczny wału tez może się poddać. Ale to jak się idzie grubo ponad 500nm.

 

Ja obecnie mam 260 koni i 470nm i problemów brak.

 

Nie idź w boxy tylko program indywidualny

szukam
Opublikowano
Sory że nie odpisywałem ale byłem w górach na skuterze. Jestem z Krakowa. A co do ukręconych półosi to chyba gruba przesada :-) Z tego co wyczytałem tu i tam to 250koni jest bezpieczne.
Opublikowano
Również na Twoim miejscu udałbym się do specjalisty tym bardziej, że masz automata. Żadne power boxy. Ja polecam Dynosoft w Katowiacach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.