Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Z racji zamiaru wymiany rozrządu w n57 potrzebowałbym jakiejs serwisówki bądz momentów dokrecania śrub w tym silniku. Odwdzięcze sie dokumentacja fotograficzna z zabiegu ;)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Z racji tego ze nie otrzymalem zadnej informacji na temat momentów jakos udalo mi sie poradzic z rozrządem. Dla wtajemniczony i ciekawych jak wygląda w n57 245km przy przebiegu 215 tys z czego 60tys po chipie moge powiedziec ze idealnie ( wymiana oleju co 15 tys) jedynie nieznacze slady na slizgach. Po calej operacji uwazam ze wymoana przy tym przebiegu to gra nie warta swieczki.

 

Przy zamysle wyminy rozrzadu zwroccie uwage na dodatkowe mozlowe kłopoty zwiazane z zapieczeniem wtryskow- ja mialem z jednym problem ale wkoncu sie poddał ;)

 

Rozrzad zalozylem mieszany febi + original. Potwierdzam w zestawach febi sa dokladnie te same lancuchy co siedza oryginalnie w silniku - do tego napinacze z oryginalnymi znakami bmw ;)

 

Koszt wszystkich czesci potrzebnych do wymiany to okolo 1400-1500 zł

 

Po wymianie mam wrazenie ze auto pracuje ciszej ale moze to tez byc skutek nowego oleju i wyplukania ukladu smarowania (czyszczenie miski,pokryw itp)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam. Po takim opisie mam pytanko do ciebie. Czy to dużo zachodu wymina tego rozżądu. Jak słysząłem to rozrząd jest od strony skrzyni. Mógłbyś napisac z czym miałeś najwieksze problemy. Ja jeżdże na M57, ale przymieżam się do zmiany. Coś tam czytałem, że N57 z początku serii są nie bardzo caca. No i jeszcze te wtryski. Czasem ciężko odkręcić i trzeba, z tego co wiem zdjąć głowicę. A to już planowanie i nowa uszczelka, więc koszta rosną. Jakieś masz rady co do walki z opornymi wtryskami?
Opublikowano
ja mysle ze jak trafisz na bardzo zapieczony wtrysk to sobie nie poradzisz
Opublikowano
Nie wiem jak w f-ce ale w x5 e70 wyciągałem silnik (teraz dalbym rade bez) ;) z samym rozrzadem nie jest duzo roboty- wiecej jest z rzeczami typu wtryski. Do wyciagnięcia ostatniego stracilem 1,5 dnia poddal sie dopiero po dorobieniu konkretnego sciagacza . Teraz jestem zdania ze w 3.0d nie ma co ruszac rozrzadu przed przekroczeniem 300tys ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.