Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie . Problem jest na nowo . Kierownica zaczyna wibrowac od 100 km do 125km potem juz nie ale przenosi sie na karoserie , do tego dochacza stuki w prawym kole i w lewym tez . Prawdopodobnie przeguby . Ale musze to sprawdzic dam znac co i jak .:)
Opublikowano
ja kilka miesiecy temu mialem bicia kierownicy i drgania calej budy przy predkosciach od okolo 90km/h do okolo 140km/h wiec wymienilem troche wahaczy , lacznikow i co ? dalej to samo. Dopiero po jakims czasie okazalo sie ze to kompletnie niewywazone kola powodowaly takie telepanie. Po calej operacji wszystko jest ok do dnia dzisiejszego. Az sobie wtedy przypomnialem ze od 3 lat auto nie mialy wywazania kol :D
Opublikowano

Oponki mam nowe 2 razy bylem wywazac kola . U mnie stuka z prawej i z lewej , jest co takiego stuk i jak by sie kolo zablokowalo na sekunde i dalej jedzie normalnie . Stuka przy hamowaniu , dodawaniu gazu czy normalnej jezdzie i nie ma znaczenia jak szybko jade . Ciekawe jest to ze bicie i wibracje (drgania ) ustepuja jak rozpedzam auto , a potem jade sobie 110 km np. to sa wibracie karoseri i kierownica lata prawo lewo . Zawieszenie zrobione , nie robilem tylko Amorkow i gum stabilizatora .

W niedziele jade na urlop i zroie 4000 tys km wiec musze to zrobic :) Kolega Marton4 pisal mi wlasnie o przegubach wewnetrznych i stawial bym na nie .

Opublikowano
Auto bylo caly dzien u mechanika powiedzial ze jest wszystko dobrze ale zrobil wywazanie bo niby brakowalo 30 g na kazdym kole , ale bicie jest dalej . Teraz moje pytanie dzisiaj sprawdzalem polos , zlapalem tam gdzie jest przegub wewnetrzny i jest luz po 3 minimetry gora dol i na boki w lewym kole w prawym to samo ale luz jest wiekszy i auto nie bylo podniesione jak sprawdzalem . Co o tym myslicie taki luz jest normalny czy nie bardzo ?i auto nie bylo podniesione
Opublikowano
Najlepiej jak byś wyjął Półoś rozpoił osłony gumowe wymył smar i wtedy zobaczysz prawdziwy stan przegubu , na pewno będzie spory luz. Na próbę możesz nasmarować nowym smarem i to czasami pomaga lecz nie na długo.
Opublikowano

Dzieki za odp. No to mam zajecie na urlop :D Tyko jakiej Firmy te Przeguby ? Tak mnie ciekawilo i polecialem do Serwisu Bmw zapytalem za cene przegubu wewnetrznego i zlapalem sie za glowe 700 euro jeden XD.

Ale objawy sa dziwne od 100km kiera lata lewo prawo czuc jakies wibracie i to nie zawsze , raz sa wieksze a raz mniejsze , do tego jadac ta predkoscia skrece kierownica to wraca skokowo i co najlepsze siedzac jako pasazer czuc pod nogami jakby kolo bylo kwadratowe , jeszcze sa te stuki z prawej lewej strony .

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam . Bylem w PL wymienilem tujeje plywajace i gorne wachacze tylne . Geometria zrobiona . Pytalem 3 mechanikow o te przeguby wewnetrzne kazdy mowil ze taki luz jest normalny i to jest w jak najlepszym porzadku . Wracajac do Niemiec padla mi turbina i jak narazie auto jest w Berlinie . Mam znowu drgania i bicia przy hamowaniu wiec juz sam nie wiem co mam robic .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.