Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie .

Posiadam e87 n47 od stycznia . Po zakupie okazało sie, że wyskakuje błąd filtra czastek stalych. Postanowiłem oddać go do regeneracji. Problem minął na miesiac po którym zrobiłem tysiąc kilometrów i kontrolka wróciła. Pojechałem do warsztatu w którym regenerowali filtr po podłączeniu kompa okazalo sie że do wymiany jest sonda lambda miało być ok .. miało ale błąd nadal wyskakuje po ponownym podpięciu kompa pokazuje kody błędu 480A i 481A .

Dodam ,że silnik osiąga temperature 88-93 stopni i próbowałem przepalic auto i nic nie daje .

Może pomożecie?

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A reszte masz ok? Może silnik tak ci kopci że DPF zapych się po 1000km. Znajdź kogoś kto ci porządnie zdiagnozuje furę. Moja N47 jeździ już bez DPF.
Opublikowano

Wyciąć to "gówno" i tyle. To tylko odwlekanie wycinania w czasie, jak już zaczęły się z nim problemy, to nie skończą dopóki nie wytniesz.

Jak już zdecydujesz się na wycięcie to znajdź sobie dobry warsztat, żeby potem dobrze kompa ustawili.. w e60 trzy razy mi ustawiali i za każdym razem było źle - pomogła zmiana warsztatu.

I nie daj z siebie dużo kast zedrzeć, używany dpf sporo kosztuje, który zostawiasz pewnie u mechanika...

Opublikowano
450 zł wywalenie puchy z DPF-em i katalizatorem od strony mechanicznej i ze wspawaniem downpipe to taka cena która powinna "się zgadzać", ewentualnie możesz z RM zamówić gotowy DP ale to już droższa impreza. W wyprogramowanie DPF-a bym się nie bawił tylko w tych pieniądzach od razu zrobił chipa :P niewiele więcej to będzie kosztować. Ale oczywiście jeżeli nie chip, to trzeba wyprogramować bo będzie walił spore dawki paliwa w nicość raz na jakiś czas. Polecam ogólnie taki zabieg - zdrowiej dla turbo, silnika, całego układu, lepiej się zbiera, lepiej brzmi. Zapchany DPF wykończy Ci turbawę, EGR-a i parę innych rzeczy szybiej niż myślisz ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja polecam przy okazji wywalić koła, bo przecież guma się ściera...

 

Send with Tapatalk...

Opublikowano
A reszte masz ok? Może silnik tak ci kopci że DPF zapych się po 1000km. Znajdź kogoś kto ci porządnie zdiagnozuje furę. Moja N47 jeździ już bez DPF.

Reszta jest ok . Silnik nie bierze oleju , turbo sprawdzane wszystko ok .

 

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
450 zł wywalenie puchy z DPF-em i katalizatorem od strony mechanicznej i ze wspawaniem downpipe to taka cena która powinna "się zgadzać", ewentualnie możesz z RM zamówić gotowy DP ale to już droższa impreza. W wyprogramowanie DPF-a bym się nie bawił tylko w tych pieniądzach od razu zrobił chipa :P niewiele więcej to będzie kosztować. Ale oczywiście jeżeli nie chip, to trzeba wyprogramować bo będzie walił spore dawki paliwa w nicość raz na jakiś czas. Polecam ogólnie taki zabieg - zdrowiej dla turbo, silnika, całego układu, lepiej się zbiera, lepiej brzmi. Zapchany DPF wykończy Ci turbawę, EGR-a i parę innych rzeczy szybiej niż myślisz ;)

Bardzo przykre czytać takie odpowiedzi. Jeśli ci boli nerka , też będziesz ją wycinać ? :duh: Potem zastanawiamy się dlaczego na świecie jest tak dużo zachorowań na raka. A wiesz dlaczego ? Bo tacy jak Ty biorą i usuwają DPF, a dalej w atmosferę lecą najbardziej trujące produkty spalania diesla. :duh: :duh: Szkoda, że niektórzy tego nie chcą zrozumieć i starają się rozwiązać problem w taki sposób. Takich nazywam żebrakami na bmw, którzy nie są w stanie kupić nowy DPF lub przynajmniej zamiennik . Jaja nie próbowałi sobie wycinać , może rozumu by przybyło. Przepraszam, ale temat jest bardziej niż aktualny .

Opublikowano
Tak, czasami wycina się np. wyrostek robaczkowy. To tak w ramach Twojej logiki. Samochody nie stanowią nawet 2% tych zanieczyszczeń, które nam doskwieraja - nie tu leży problem więc nie podgrzewałbym się tak, a raczej uderz do ludzi co palą stary olej, śmieci i zaatakuj fabryki. Wiesz też, że wychodziły fabrycznie wersje jedynek i nie tylko bez DPFa ;)? Zostaje jeszcze kwestia tego, że nie zawsze to co fabryka wypuściła jest dobre. Niektóre modele BMW wyjeżdżają z salonu na całorocznych oponach. Rozumiem, że ich zmianę na letnie/zimowe również uważasz za "żebractwo na BMW"? A wymiana słabych intercoolerów, hamulców, amortyzatorów na lepsze - również żebractwo? Nie zamierzam wdawać się w polemikę, przedstawiłem w sposób kulturalny koledze zalety wycięcia filtra, ma prawo je znać, ma swój umysł i sam sobie podejmie decyzje ;) zachęcam do przedstawiania zalet pozostawienia DPF-a, chętnie poczytam, ale wycieczki osobiste bym sobie odpuścił bo nie za dobrze o Tobie świadczą. Pozdrawiam!
Opublikowano
Ale ja się zgadzam, że często błąd DPF jest efektem jakiejś innej usterki, wcale tego nie neguje. Przyczyn może być sporo. Niemniej często tez jest tak, że to już niesprawny DPF (one też mają swoją żywotność, nie są ponadczasowe) albo zapchany sam w sobie jest po prostu problemem. Niech Ci sprawdzą ciśnienie spalin na kompie.
Opublikowano
Ale ja się zgadzam, że często błąd DPF jest efektem jakiejś innej usterki, wcale tego nie neguje. Przyczyn może być sporo. Niemniej często tez jest tak, że to już niesprawny DPF (one też mają swoją żywotność, nie są ponadczasowe) albo zapchany sam w sobie jest po prostu problemem. Niech Ci sprawdzą ciśnienie spalin na kompie.

No tak . Tylko mialem regenerowany filtr . Dlatego dziwne ze po tysiacu km znow sie zaswiecil błąd

 

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale ja się zgadzam, że często błąd DPF jest efektem jakiejś innej usterki, wcale tego nie neguje. Przyczyn może być sporo. Niemniej często tez jest tak, że to już niesprawny DPF (one też mają swoją żywotność, nie są ponadczasowe) albo zapchany sam w sobie jest po prostu problemem. Niech Ci sprawdzą ciśnienie spalin na kompie.

No tak . Tylko mialem regenerowany filtr . Dlatego dziwne ze po tysiacu km znow sie zaswiecil błąd

 

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Jedź do mistrzów, którzy rozumieją i wszystkie problemy zostaną rozwiązane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.