Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,pozdrawiam wszystkich posiadaczy Bmw.Mam problem,zakupilem 540 e 39 manual,padla skrzynia,wymienilem,swiece,sondy za katami itd.Niestety buja mi budą i faluje na wolnych,a na biegu silnik wpada w wibracje na ezalezne od biegu oraz zapala sie błąd silnika,rzadko na zimnyk silniku,najczesciej po ok 30 km jak depne to szybciej,boli mnie to bo to moje pierwsze Bmw i pierwsze auto z taka moca,wczesniej ford 110 km :oops: teraz prawie 300 i jade jak emeryt,szukam przyczyn,znajomy kaze zlsprawdzic odme i szczepnosc dolotow powietrza,zastanawiam sie tez nad komputerem,wydapem juz prawie 10000 po zakupie i dalej nie wiem co jest,wiem tyle ze jeszze troche w zeby w sciane
Opublikowano

Spoko, spoko... pakiet startowy dla 540 po lifcie to minimum 20k pln. Paliwo jest w całej eksploatacji 540i kosztem pomijalnym... :lol:

 

Jak trzęsie budą, to musisz zrobić (tzn. sprawdzić, ale w 70% przypadków sprawdzić = zrobić): odma, przepływomierz, nieszczelności dolotu, poduszki pod silnikiem i skrzynią (to na 100% do wymiany), cewki, świece, fajki, czujnik temperatury (uwaga! 1 czujnik podaje informację o temperaturze wody w 3 miejsca, więc prawidłowa temperatura wody według wskaźnika na liczniku nie oznacza, że komputer silnika o tym wie).

Jak zapala się check, to pewnie wypada zapłon na cylindrach - no to diagnoza j.w. i ewentualnie kompresja.

 

A przy okazji - jak już kupisz interfejs diagnostyczny to oczywiście pamiętaj, że użytkownicy BMW wożą zawsze interfejs i laptopa do diagnozy w bagażniku. To w naszych autach bardziej obowiązkowe niż posiadanie prawa jazdy. :mrgreen:

Opublikowano
Dieki za podpowiedź, będę pamiętał na przyszłość i napewno tam zajrzę, okazalo się jednak ze to styki przy pompowtryskiwaczach,trzeba tylko lepiej polutowac i pedał w podłę :twisted:
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
A tak... też to miałem - niedociśnięta listwa (przewody) do wtryskiwaczy powoduje, że raz działają, a raz nie. Najlepsze jest to, że mechanik (chwalony zresztą tu na forum), który oddawał mi auto w takim stanie po swojej robocie, chciał od razu wtryski wymieniać, a wystarczyło palcem dotknąć plastikowej obudowy i wszystko wracało do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.