Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli to 3.0d to generalnie jest problem z założeniem tego paska. Nie wiem jak to przewidzieli konstruktorzy BMW ale u mnie, ten pasek trzeba wciskać na siłę - nie ma żadnej regulacji, napinacza.

Chyba, że u mnie czegoś brakuje.

 

EDIT: a nie, jednak nie brakuje i wszystko jest OK. Wygląda na to, że rzeczywiście ściąga się go na "chama":)

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e83-x3-3.0d-sav_200701/repair-manuals/64-heating-air-conditioning/64-52-compressor/4O2pbDR

Opublikowano

Ja mam inny silnik ale zasada jest pewnie taka sama

Zdejmujesz wszystko z pasa przedniego i wyciagasz wentylator chłodnicy. Luzujesz nasadką napinacz i wkładasz pasek.

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano
W tych silnikach nie ma napinacza, luzujesz kompresor od klimy 3 sruby na klucz bodajze 13, zakladasz pasek skrecasz i gra, przerabialem to w tym tygodniu w e60 525d.
Opublikowano
Jaki kompresor wejdz na roalem tam jest jaki pasek to jest pasek ze specjalnym oznaczeniem chodzi o to że jest to pasek elastyczny no nie tak jak guma w majtkach na wewnętrznej stronie opakowania jest instrukcja jak się go zakłada pasek conti
Opublikowano

Pasek również można założyć poprzez obrót kołem

Podobnie jak się zakłada łańcuch od rowera jak spadnie

 

Zakladasz pasek ile się da i trzymasz go

Druga osoba lub nawet dwie osoby pchają auto do przodu lub do tyłu.

 

Auto musi być na biegu 1 lub wstecznym, przez pchnięcie silnik obróci kołem pasowym i pasek wejdzie na koło. Nie wiem jak się to ma do skrzyni automatycznej ale w autach z manualem tak można.

 

Robią tak na warsztatach na szybko bez luzowania napinacza

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano
Jaki kompresor wejdz na roalem tam jest jaki pasek to jest pasek ze specjalnym oznaczeniem chodzi o to że jest to pasek elastyczny no nie tak jak guma w majtkach na wewnętrznej stronie opakowania jest instrukcja jak się go zakłada pasek conti

 

Ja niestety kupiłem zwykły, nie elasten i tak musiałem zrobić

Opublikowano
nie trzeba ciągać auta po warsztacie można założyć z tego co pamiętam klucz chyba 24 i kręcić kołem pasowym wału

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.