Skocz do zawartości

118d 143 km problem ze spalaniem oraz wyciem


Bystry1144

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nowy wiec przywitam sie witam wszystkich. Posiadam BMW 118d 143 km auto dużo pali na kompie cały czas 8.7. 8.8 Egr czysty dogrzewa sie do 92 stopni. A spalanie wciąż duże. Drugi problem na każdym biegu miedzy prędkością 80 a100 gdy puszczę gas coś wyje z tylu gdy dodam gazu przestaje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To miasto czy trasa? 5 km jezdzisz czy dlugie trasy? Ja moim przejeżdżam, 70% trasa, 30 % miasto, ale nie zakorkowane, na zbiorniku koło 800-850 km. Styl jazdy, dystans ma duże znaczenie przy spalaniu w dieslu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To teraz drugie podstawowe pytanie. To jest spalanie ze stacji benzynowej, czyli tankujesz do pełna, jeździsz i liczysz spalanie czy z komputera pokładowego? Jak z komputera to kasjesz to co tankowanie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzisz dynamicznie to duzo pali 118d to nie jest demon predkosci a jazda z predkoscia 180 km/h to nie predkosc dla tego silnika... opory powietrza duze wiec nic dziwnego ze tyle pali...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przy 180 km/h to 9 litrów jest normą. Miasto to już inna bajka, bo zależy ile dziennie robisz tych kilosów i czy dogrzewasz to auto. Jeżeli jedziesz 5km z czego połowe w korkach, gasisz auto, idziesz do roboty i wracasz tak samo 5km z niedogrzanym silnikiem to 8,8 litra do dobry wynik. Jak jeździsz dynamicznie to też spalanie jest duże. Wszystko ma znaczenie. Oposz jakoś mocniej jak wygląda dzień za kółkiem u ciebie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No to za dużo ci pali :( napraw to wycie z tyłu. Może to być łożysko jak pisał kotin, które nie potrzebnie stawia opór. Dalej podłącz pod kompa zczytaj błędy, zrób live data. Tylko podłączaj pod INPA, DIS lub ISTA, a nie pod uniwersalne badziewie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 100-120km/h na prostej tempomacie jak przelaczysz komputer na spalanie chwilowe to ile wyswietla ? ! czy ten 8 -9 l zrobilo sie teraz a wczesniej bylo 6-7 czy od poczatku gdy masz ten samochod pali Ci tyle ?! bo niechce mi sie wierzyc,ze cos jest nie tak mechanicznie bo to wtedy niechodzi jak trzeba jak cos nie gra.Sprawdz opory toczenia,cisnienie ogumienia,i oczywscie diagnostyka kompem wtryski/doladowanie turbina,ale jak jezdzisz tym samochodem 180km/h to zakladam,ze wszystko jest ok tylko styl jazdy malo ekonomiczny masz :d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tym wyciem to nie jest dyfer? Jak dostaje obciążenie to przestaje hałasować. Podobne objawy miał mój ojciec. Właśnie przy dodaniu gazu hałas najpierw przestawał dobiegać a z czasem był jedynie cichszy. W prawdzie był to Nissan X-Trail ale dyfer był do naprawy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co by nie wylo to wytwarza wieksze tarcie a zarazem opor ale to trzeba slyszec zeby zdiagnozowac.

P.S

Ktos tu juz chyba pisal zebys sprawdzil cisnienie w kolach a ja bym jeszcze sprawdzi czy hamulce lekko nie trzymaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.