Skocz do zawartości

AC Schnitzer 2.0d 190KM (b47)


jaceku

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy Forumowicze :)

Rozmawiałem włąsnie z ASO nt boxa z AC Schnitzera do BMW 420d z silnikiem 2.0d 190KM (b47)

Wiem, ze tego BOXa zakładały w ASO dwie osoby: właściciel 320d/190 oraz właściel 420d/190...

Niestety, pomimo mojej prośby, Aso nie chce udostępnić mi danych telefonicznych tych osob - nie chce ich nawet zapytać o zgodę na udostępnienie mi tel.

 

W związku z tym mam pytanie do Was:

Czy może to któryś z forumowiczów zakładał sobie AC Schnitzera do tego silnika?

 

Czy ktokolwiek na forum posiada tego boxa w swoim aucie i potrafi opisać mi wrażenia i czy warto?

 

Dodam, że auto mam na gwarancji i właśnie przedlużyłem "gwarancje" do 5 lat... Aso zapewnia mnie (niestety tylko słowem), ze jesli auto będę u nich serwisował nie będę miała problemów z gwarancją....

 

Wg danych z ASO przedmiotowy BOX podnosi parametry auta do 222KM/460nm....

 

Będe wdzięczny za wszelką opinie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Podpinam się pod temat aby nie śmieci.

Czy jest jakiś fabryczny box lub as schnitzer do 2017, 330i 252ps b48 i czy ktoś zakładał.

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Ktoś z użytkowników miał boxa od AC Schnitzer i z tego co pamiętam były z tym jakieś problemy, check engine się swiecił czy jakoś tak. Btw. do 20d to już chyba PPK jest, raczej lepsza opcja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że piszemy o jednym przypadku... czytałem o tych problemach...

Ale czy nikt poza tym nie zakładał żadnego BOXa?

 

w czwartek odświeżałem informację odnośnie PPK i na ten moment niczego nie ma w BMW do 20d 190KM b47...

w innym ASO powiedzieli mi jedynie, że podobno PPK ma się pojawić do 520d G30... i tylko taką informację ponoć mają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Ja zrobiłem na boksie innej firmy, nie schnitzera, ze 40 tys km. Po czym miałem wymieniane zawór, pompę od Vanosa i przewód chłodzenia turbiny. Czy przez boxa? Trudno powiedzieć. Silnik 1.6 benzyna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem na boksie innej firmy, nie schnitzera, ze 40 tys km. Po czym miałem wymieniane zawór, pompę od Vanosa i przewód chłodzenia turbiny. Czy przez boxa? Trudno powiedzieć. Silnik 1.6 benzyna.

 

A możesz zdradzić jaki to box? :8) Też mam ten silnik i też boxa. Zrobiłem 15K z boxem i na razie wszystko ok. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Ja zrobiłem na boksie innej firmy, nie schnitzera, ze 40 tys km. Po czym miałem wymieniane zawór, pompę od Vanosa i przewód chłodzenia turbiny. Czy przez boxa? Trudno powiedzieć. Silnik 1.6 benzyna.

 

A możesz zdradzić jaki to box? :8) Też mam ten silnik i też boxa. Zrobiłem 15K z boxem i na razie wszystko ok. :)

http://www.autofaszination.de/chiptuning/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z boxami są zawsze problemy

 

jedz do UNITRONIC w Warszawie, czy G-CS w Krakowie, zrób sobie normlaną mapę która Ci nie rozj e bie silnika jak box (wiem z autopsji) - dodatkowo te dwie firmy na sto procent (wuem z autopsji) potrafią juz wgrywać mapy które są niewykrywalne w ASO.

 

pzdr

 

a do wszystkich którym box dziala - na poczatku dziala, potem jest gorzej. Jesli chociaz jedna osoba dzieki ponizszej liście nie kupi boxa to bede zadowolony:

 

- DPF

- turbosprezarka

- czujniki cisnienia paliwa

- pompa wysokiego cisnienia

- wtryskiwaczae

 

jest to lista cześci wymienonych w 520d mojej żony - wszystkie czesci w mojej ocenie i ocenie firmy w któej pozniej robilem mape byla wynikiem boxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F10 530 d box AC Schnitzer przejechane bez najmniejszego problemu i usterek 56 000 km, F32 435i xDrive box DTE Systems przejechane bez problemów 18 000 km.

Obydwa auta bardzo znacznie lepiej jadą, nie były hamowane, bo wydruk mi nie potrzebny, a przyrosty możliwości czuję. Zaznaczam, że auta nie są pałowane, jeżdżą zawsze dogrzane ale jak trzeba to z .. pierdalają :D I to tyle w temacie co lepsze, nikogo nie namawiam ale też nie zniechęcam. Do dyskusji z przeciwnikami boxów też się nie zapisuję :nienie: . Niewątpliwą wadą boxa ACS była cena, 2012 r. 15 tys. brutto. DTE Systems 3,5 tys. z ciekawostek ma ręcznie ustawiane trzy programy i można go guzikiem wyłączyć i pozostać na ustawieniach seryjnych.

Larsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaintrygowaleś mnie tym DTE Systems...

Gdybyś mógł, napisz coś więcej...

1.o wrażeniach,

2.gdzie podłączałeś (samodzielnie czy czy serwis), gdzie takie coś sprzedają?

3.czy masz auto na gwarancji (co robisz przed przeglądem? odpinasz go samodzielnie?)

4. jak oceniasz tego boxa w stosunku do AC Schnitzer?

5. Na czym polegają te programy? Jeden wyłącza boxa...a co robią pozostałe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy mial DTE systems w BMW M6 - twierdzi ze rozjebal mu silnik.

 

oczywiscie nie namawiam, nie oceniam bo nie mialem przekazuje informacje

 

ja mialem box race chip i vtech takze nie polecam - sypalo bledami po jakies 30 tys kilometrów plus rozwalilo troche czesci w silniku - dobrzedz e byla gwarancja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie wiesz, czy ten DTE systems u tego kolegi to był ten zestaw trzykanałowy, którym teraz się tak chwalą? mi powiedzieli, że oni odcinają się od typowych boxów, bo mają trzeci kanał podłączany do czujnika wałka rozrządu... itp. itd

 

tutaj fragmenty wypowiedzi Panów sprzedających/montujących DTE Systems - w odniesieniu do mojego silnika (420xd b47 190km):

 

"Podstawowym programem na którym pracujemy jest pierwszy, czyli Sport - to pełny chiptuning, a więc osiągamy nim moce, które wskazane są w katalogu (oczywiście wszystko zależy od egzemplarza - ostatnio na naszej hamowni auto z tym sinikiem na delikatnych ustawieniach osiągnęło +35KM i 80Nm. Dynamic jest trochę słabszy wg. parametrów jakieś 80-90% najmocniejszego Sport, zaś Eco głównie daje moment z dołu i schodzimy z tuningiem u góry."

 

"DTE Systems można powiedzieć, że specjalizuje się w BMW - jest z tego znane w Niemczech - a więc w przypadku tej marki mamy bardzo dobrą współpracę z tymi silnikami, bo dobrze reagują one na modyfikacje.Szczególnie diesle, gdzie nie ma "problemów" z paliwem."

 

"Jako jedyni do tego silnika produkujemy moduł 3-kanałowy - podłączamy się do czujnika ciśnienia doładowania, ciśnienia szyny paliwa oraz czujnika wału rozrządu. To ten trzeci czujnik - wału rozrządu - to wyróżnik modułów DTE Systems, ponieważ dzięki niemu wiemy na jakich obrotach i parametrach pracuje silnik, stąd dawki możemy dostosowywać w zależności właśnie od obrotów silnika, przez co jesteśmy w pełni działać jak tradycyjny chiptuning - tworząc wielowymiarowe mapy dla silnika."

 

"Nie wiem, czego nie robi box, bo nie do końca utożsamiamy się z tymi urządzeniami. Nasz moduł uzyskuje te same parametry i wyniki, co tradycyjny chiptuning. Jedyne co to ww przypadku tradycyjnego chiptuningu tuner może wyłączyć w silniku zabezpieczenia lub przesunąć limitery, aby uzyskać wyższy przyrost, aczkolwiek my tego nie robimy nawet na tradycyjnym chiptuningu."

 

Szczerze powiem, po rozmowie z tymi Panami wpadłem w euforię i przez cały weekend studiowałem forum i doświadczenia kolegów.

 

A czy ktoś tu wypowie się nt działania rozwiązań DIMSPORT RAPID / Novatune (niegdyś Hartge) /Manhart?

 

Szczególnie interesuje mnie ile to ma kanałów i jakie i jak z wrażeniami i trwałością....

i generalne pytanie w ogóle ile kanałów ma obsługiwać BOX, żeby efekt pod względem dynamiki i trwałości był podobny do chiptunigu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.