Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacznij od czyszczenia egr-a ale bardziej bym stawiał na przepływomierz

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przyczyn może być więcej. Sprawdź jeszcze węże od podciśnienia egr, jest jeszcze jakas puszka od podcisnienia, dolot może być też zawalony tylko jak będziesz zdejmować kolektor to kup od razu uszczelki.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Błąd dalej występuje, z rzeczy sprawdzonych to, kolektor dolotowy czysty, egr sprawny i czysty, nowy zaworek podciśnienia sterujący egr.

Auto ma tak jakby mniejszy moment obrotowy i wolniej reaguje na gaz.

Przepływomierza nie miałem możliwości jeszcze sprawdzić ale w inpie się pobawiłem

i te wykresy chyba się nie pokrywają tak jak powinny,

przepraszam za jakość filmiku ale od 1:50 coś tam widać.

Jakieś pomysły?

Opublikowano
Tez mam ten sam problem z recyrkulacja spalin. Blad p401. Myslalem ze to egr. Wymienilem na nowy orginal z pierburga kosz 600zl. Check engine swieci sie dalej. Ktos ma jakies pomysly co mozna zrobi wiecej?
Opublikowano

komunikat wskazuje na ograniczony EGR tzn za dużo powietrza dostaje auto

tak samo mam co jakiś czas w DDE błąd w swojej e60 530d jak ograniczyłem w ISTA egr na 80 Mg

Opublikowano

Zanim powymieniacie pół samochodu dobrze zacząć od sprawdzenia podciśnienia w całym układzie. Jedna nieszczelność powoduje problem całego układu jak trubo, egr etc. i auto kuleje. Najlepiej kupić wężyk silikonowy i zmienić wszystkie przewody. U mnie i to nie pomogło bo podciśnienie nadal było słabe. Winowajcą okazało się serwo bo tam była nieszczelność i tam gubił podciśnienie a EGR sypał błędem. Najlepiej podłączać Vacuometr po kolei w każdą odnogę układu i sprawdzać czy dana odnoga trzyma podciśnienie łącznie z pompą vacum. Trochę tego jest do sprawdzenia ale wszystko może powodować problem.

 

http://ills.bmwfans.info/a9cj.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.