Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem z bmw e90 320d 163km 2006r, a wiec gdy temp otoczenia jest powyzej 15 stopni ciepla to auto lekko tak jakby sie dlawilo przy przyspieszaniu, na zimnym jest wszystko dobrze z rana gdy silnik jest zimny i temp otoczenia tez jest niska .nie wiem co sie dzieje aktualnie jestem autem za graniica i nie mam jak go sprawdzic . a zadne czeki sie nie swieca. pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Opublikowano
Podłącz pod komputer i jak szarpie to sprawdź prędkości poszczególnych kół. Być może jedno będzie wariowało - wtedy albo koronka do wymiany, albo czujnik absu. Pozdr!
Opublikowano
dzieki kolego tylko aktualnie nie mam mozliwosci podlaczyc. to szarpanie to bardziej wyglada na dlawienie sie przy dodawaniu gazu ale tylko wtedy jak jest cieplo . myslalem o egr ale to raczej by bylo czy zimny czy ciepły choc do konca nie wiem. poprostu jakby nie mial mocy przez ten czas co wciskam gazu
Opublikowano
Słuchajcie, to raczej nie jest zależne od obrotów, ale od prędkości. A zróbcie sobie taki test - jak sie zagrzeje porządnie to spróbujcie pojeździć po parkingu skręcając gwałtownie w prawo lub w lewo, nawet na niskiej prędkości na biegu "2". Prawdopodobnie będzie mocniej szarpać. A właściwie tak jak nazwałeś - dławić się;) A czy przypadkiem wyskoczyło Wam coś takiego, że złapaliście gume? Chociaż wszystkie koła są ok?
Opublikowano
Witam, od nie dawna jestem posiadaczem Bmw e90 318I 129km. Od samego początku była mułowata i jak by silnik nie chciał się wkręcać na obroty i szarpał. Wymieniłem wiec świece na nowe, przez 2 tygodnie było wszystko cacy do czasu zapalenia się check engine, po odczycie okazało się ze jedna z cewek jest walnięta więc i ją wymieniłem. Pare dni było spokój, teraz co chwile zapala się check i wywala błędy 2A83 i P0012. I nie wiem za co się zabrać. Czy to może być walnięty siłownik od Valvetronika???
Opublikowano
dzis po kolejnym dniu do pracy zauwazylem ze dzieje sie to juz na zimnym a moze to tylko filtr paliwa?gdyz auto kupilem jakies trzy miesiace temu . wymienilem olej filtr powietrza a na filtr paliwa braklo czasu . a teraz musze sie troche meczyc . tankowalem gdzies w niemczech moze to tu jakis syf maja i dlatego sie tak stalo.
Opublikowano
wlasnie ja mam taki problem ze na desce nie pokazuje nic . moze pompa siada albo cos w osprzecie turbiny nie wiem tyle tego jest ze ciezko powiedziec
Opublikowano
Mnie się tak robiło najpierw tylko na ciepłym, potem już na zimnym, potem po przejechaniu 1km, a potem non stop, a potem się już w ogóle nie dało jeździć, więc musiałem wyłączyć kontrole trakcji;) A więc, jak chcesz wyeliminować czujnik absu albo koronki to wyłącz kontrole trakcji i zaobserwuj czy dalej dławi się czy nagle przestało
Opublikowano
Jak ja wyłączyłem trakcje to w wszystko wracało do normy, nic nie szarpało/dławiło itp. Oczywiście wszystko fajnie, ale jak przyjdzie zima to bez trakcji się jeździ nieco "inaczej", więc tak czy siak trzeba to ogarnąć. Oczywiście, jak wyłączysz trakcję i dalej będzie szarpało itp. to znaczy, że problemem nie są, tak jak u mnie, pierścienie ABSu. A jeśli przestanie przerywać i auto bez trakcji będzie jeździło w 100% normalnie to musisz zamówić koronki absu i wymienić. Mnie to przyszło 2 x 35zł + za robocizne, bo wymieniłem dla świętego spokoju z lewej i prawej strony. Jak masz pytania to pisz śmiało!
Opublikowano
Witam wlasnie wrocilem z pracy i musze powiedziec ze to jednak nie to . wylaczylem calkowicie trakcje i niestety bez zmian . mysle ciagle o tym egr ale nie wiem czy to rozkrecac tu .bo mam tam jakis zestaw kluczy i moze bym to sprawdzil czy nie jest zawalony. choc nie wiem czy jeszcze gorzej nie zrobie. albo dpf zawalony . ale jezdze cigle autostradami tutaj to przeciez powinien sie wypalac no ale zadnych informacji na wyswietlaczu.dzieki kolego za te odpowiedzi i podpowiedzi. amoze to tylko filtr paliwa :) :wink:
Opublikowano
Witam, mam te same objawy co są tutaj opisywane tzn. gdy jest zimno wszystko jest w porządku a gdy temperatura jest w granicach 15C,w zakresie 1500 obrotów podczas dodawania gazu samochód potrafi lekko za szarpać. Mój mechanik zdiagnozował,że są to wtryski a,że tylko na zimnym może to być związane z temperaturą paliwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, mam te same objawy co są tutaj opisywane tzn. gdy jest zimno wszystko jest w porządku a gdy temperatura jest w granicach 15C,w zakresie 1500 obrotów podczas dodawania gazu samochód potrafi lekko za szarpać. Mój mechanik zdiagnozował,że są to wtryski a,że tylko na zimnym może to być związane z temperaturą paliwa.

 

A ja zdiagnozowałem że ma to związek z klimatyzacją:

viewtopic.php?f=70&t=318752&p=2348866#p2348866

Opublikowano

No w sumie może to być to związane z klimatyzacją bo w zimie miałem wyłączoną klime i problemu nie było.

Wyprubóje u siebie i dam znać.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? u mnie czy klima wlaczona czy nie to tak samo jest .

Kiedy sprawdzałeś?

Bo teraz jest zbyt zimno by coś było nie tak

 

Kompresor nie potrzebuje się załączać przy takich temperaturach

Opublikowano
Jeśli się dławi na ciepłym spróbuj odłączyć wężyk od podciśnienia egr i zaślep go jakąś śrubką. U mnie prawdopodobnie jest walnięty zaworek przez co egr jest cały czas otwarty co powoduje spore przymulenie (szczególnie na ciepłym). Po odłączeniu egr jest ok.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam chciałbym zapytać czy udało wam się dojść do tego co jest problemem. Od jakiegoś czasu mam dokładnie ten sam problem. Dodatkowo zauważyłem, że jak przestaje szarpać to przez chwilę kopci na biało, tak jak by się coś odetkało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.