Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej.

 

Tematy takie były (nie jeden), ale w żadnym nie ma konkretów oraz opisanego rozwiązania.

Dość dużo osób ma ten problem, ale nie każdy czuje/wie ?

 

Tak czy inaczej.

 

Chodzi o duszenie się auta miedzy 1350-1800 obr przy spokojnej jednostajnej jezdzie.Nie zaleznie od biegu (2-5). Wystarczy minimalnie gazu dodac albo puścić i jedzie dalej ok.

 

Jedni piszą że EGR,

Inni że wtryski

 

Ktoś wspomianał o przepustnicy a ktoś o klapkach.

 

 

Może ktoś z Was jest w stanie napisać co jest prawdziwa przyczyna ?

Ktoś, kto miał ten problem i go rozwiązał ?

Opublikowano

Tez mam ostatnio ten problem objawia się to poniżej 1800 obrotów przy bardzo delikatnym dodawaniu gazu praktycznie bez obciążenia, auto wtedy jakby parska/dusi się i wskazówka obrotomierza się zatrzęsie trochę góra dół.

 

Mówimy o tym samym czy coś innego masz na myśli? W niczym to mnie nie przeszkadza dzieje się to bardzo rzadko i nigdy nie działa się podczas wyprzedzania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tez mam ostatnio ten problem objawia się to pobieżnej 1800obrotoe przy bardzo delikatnym dodawaniu gazu praktycznie bez obciążenia, auto wtedy jakby parska/dusi się i wskazówka obrotomierza się zatrzęsie trochę góra dół.

 

Mówimy o tym samym czy coś innego masz na myśli? W niczym to mnie nie przeszkadza dzieje się to bardzo rzadko i nigdy nie działa się podczas wyprzedzania.

 

Tak o tym samym.

 

No podczas wyprzedzania nie, bo jak zauwazylismy dzieje sie to przy jednostajnej jezdzie.

 

Takze ja obstawiam EGR, ale ten brudny nie jest raczej... robilem swiece zarowe wiec zwalalem kolektor i ten byl moim zdaniem czysty.

Opublikowano
U mnie kolektor i egr jak nowe, czyszczone niedawno i ostatnio sprawdzane. Mi się wydaje, że może jakaś wina paliwa albo wtrysków? Zaczęło się to u mnie jakoś 4-5 miesięcy temu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardziej w stronie przepływki bym obstawiał, najlepiej podmienić z sprawnego auta.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie kolektor i egr jak nowe, czyszczone niedawno i ostatnio sprawdzane. Mi się wydaje, że może jakaś wina paliwa albo wtrysków? Zaczęło się to u mnie jakoś 4-5 miesięcy temu.

To to u mnie nie - jest igiełka.

 

Wyczyszcze w końcu przepływomierz może dzisiaj.

Nie wiem jak tutaj, ale można może to sprawdzić odpinając przepływke i z odpiętą się przejechać. Powinno wtedy śmigać na standardowych dawkach.

Podobnie diagnozowałem Renault...

Przepływka jest silnie powiązana z EGR'em...

 

 

Dziwi mnie że rozwiązanie tak powszechnego problemu nie jest znane ?!

Opublikowano

Przepławki bym nie podejrzewał ale tez nie wykluczam. Ostatnio sprawdzałem parametry przepławki i wszystko wyglądało bardzo dobrze.

 

Problem jest na tyle mały i nie denerwujący, że ludzie to chyba bagatelizują. Tez sam bym nic nie napisał w tym temacie bo mnie to po prostu nie przeszkadza i zdarza się bardzo rzadko. Ale jak już temat się zaczął to może się znajdzie przyczynę zaleje LM do czyszczenia wtrysków i zobaczymy wtedy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak już to polecam podpiąć go na krótko przy pompie progowej odcinając zbiornik. Dodatkowo wywołałbym to duszenie na otwartych korekcjach, jeżeli to one będzie to widać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

EGR to nie jest

Przeplywka to nie jest

Wtryski to nie są.

 

Sprawdzone.

 

Ale jak ktoś chce to niech próbuje :-P

Opublikowano
Mam fabrycznie auto bez dpfa tylko kat. Nic się z katem nie dzieje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szkoda że znowu jest robiony burdel.

 

Pytanie było do osób które rozwiązały problem a nie do kogoś strzelajacego słowami z rękawa, albo może próbującego wykazania się że poznał nowe słówka dzisiaj na podwórku.

 

 

Słowo na dziś... DPF.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

OK Pany.

 

Mam winowację na 99%.

 

Sprężąrka klimatyzacji.

 

Jak ją wyłączę to jest glancyk,

Jak włączę to czuć szarpnięcia/duszenie.

 

Dziwie trochę się zachowuje, bo na biegu jałowym problemu nie ma (muszą iść jakieś dane z panelu klimatyzacji).

 

I teraz pytanie, bo wydać kase to każdy głupi umie, a przypadkow takich jest dużo.

 

 

Czy zaciera się koło w sprężarce, czy po prostu jest bardzo mało czynnika ?

Opublikowano
Czynnik raczej odpada. Dopiero co napełnianiem i miałem serwis klimatyzacji, problem jest. A czy zaciera się kompresor to w sumie nie wiem. Popatrzę jak to u mnie wyglada z włączeniem i wyłączeniem klimy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Daj znać bo nie wiem czy tego się czepiać choć prawie pewien jestem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.