Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, czy ktos moze napisac jak wyglada wyjecie dyferencjalu? Gdzie i jakie sruby trzeba odkrecic itp? Dziekuje
Opublikowano
Dzieki za informacje. Te trzy sruby gdzie sie znajduja? Od tylu dyfra, o gory? Jakie jest do nich dojscie? Czy trzeba odkrecac wydech aby je ruszyc, czy trzeba miec jakies specjalne klucze lamane czy wystarcza zwykle nasadki bo jest idealny dostep? Szukalem informacji w sieci (rowniez zdjec) i nie znalazlem...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Wyjecie dyferencjalu i zalozenie drugiego zajelo mi ok. 3 godzin w warunkach garazowych. Tyl podparlem na kobylkach. Trzeba odkrecic 4 sruby m16, laczace dyfer z walem a nastepnie wal wypchnac w strone silnika. Odkrecamy 12 (po 6 na kazda polos) srub torx e14, mocujace polosie do dyfra. Nastepnie odkrecamy dwie sruby m13 mocujace drazek stabilizatora i podnosimy go do gory. Zostaja nam trzy sruby m18- dwie z tylu dyfra i jedna od przodu. Odpinamy wtyczke z dyferencjalu i wyjmujemy. Zadnych problemow nie napotkalem, pomimo, ze auto ma 25 lat i spodziewalem sie zapieczonych srub.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.