Skocz do zawartości

335i N54 bierze / ubywa olej


335i

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam problem z 335i N54 2007r. Auto ma przejechane 120tys potwierdzone w serwisie. Od niedawna nagle silnik zaczął chlać olej jak głupi. Może to zbieg okoliczności ale ubytki oleju pojawiły się po wymianie jakiejś rury od odmy bo ta była popękana. Do tej pory dolewałem 1litr na 10 000km. Ostatnio po 9000km komunikat poprosił o dolewkę 1litra. Tak też zrobiłem i następnego dnia pojechałem od razu na zmianę oleju. Tym razem zmieniłem olej z Motul xcess 5w40 na Motul 300v 5w40. Po 1000km z całej miarki miałem tylko 1/4 skali. Od razu pojechałem do mechanika, zdiagnozował zapchaną odmę i uszczelki filtra oleju. Odmę oraz uszczelki wymieniliśmy na nowe + nowy olej Motul 300v 5w40. Po przejechaniu ponad 500km miarka spadła do 1/2 skali, dolałem 0.5litra miarka podskoczyła na 3/4 skali. Przejechałem ok 700km i znowu mam 1/4 miarki. Dodatkowo auto kopci, poniżej filmy. Silnik z zewnątrz suchy, turbo suche, auto jedzie bardzo równo i gładko, nie mam żadnych zastrzeżeń co do pracy silnika.

 

Biały dym po odpaleniu zimnego auta, temp ok 10stopni , bardzo wilgotny garaż. Dym pojawia się po chwili.

http://www.youtube.com/watch?v=4Mp4LpYdXk8

 

Czarny dym po godzinnej przerwie, silnik rozgrzany. Od razu po nim biały dym po przejechaniu 2-3km.

http://www.youtube.com/watch?v=5jJhVRBi2Ck

http://www.youtube.com/watch?v=LD8ddESLuZM

 

Po przejechaniu kilku kolejnych kilometrów auto już nie kopci, nawet przy gazowaniu.

Macie jakieś pomysły gdzie szukać problemu?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie niechetnie odpowiadaja na posty ludzi ktorzy maja 1 post...

 

 

ZERO/ twoj mechanik nie powinien serwisowac BMW

A/ Motul Xcess ktory uzywales wczesniej nie jest przeznaczony do silnika ktorego uzywasz biorac pod uwage paliwo w europie. Oleje LL01 sa przeznaczone dla krajow gdzie jest uzywane paliwo z wysoka zawartocia siarki. Uzywajac oleju LL01 z paliwami nisko siarkowymi jak w europie powinienes A/tego nie robic B/ skrocic zmiany olejow do tych zalecanych w stanach czyli max 12000 KM

B/ olej Motul 300v absolutnie nie powinien byc uzywany (z podkresleniem absolutnie).

C/ Twoje filmiki pokazuja ze olej sie spala w komorze spalania a wiec problem nie moze pochodzic z odmy. NA 99% uzywanie dlugo falowe olej LL01 ze zmianami zezarlo twoje pierscienie i stad masz tak duze spalanie oleju. Nie widze innego wytlumaczenia jezeli faktycznie twoj silnik ma 120KKM

 

Wedlug mnie do wymiany sa pierscienie na tlokach a jednoczesnie zalecal bym sprawdzenie panewek glownych (walu korbowego) i korbowodow. Jak juz ci otwieraja silnik to przegladnij wszystkie oringi i uszczelki (w szczegolnosci uszczelki glowne walu korbowego)

 

Tanio nie bedzie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód mam od nieco ponad 10 000km. Poprzedni włąściciel lał Castrola. Ja zalałem tylko raz LL01 i sprawował się dobrze. Dopiero po ok 9000km go ubyło. Na 300v zrobiłem nieco ponad 1000km. Postów mam 0 bo nie jestem żadnym specem a to pierwszy problem z tym autem. Do tej pory czytałem posty zamiast się w nich udzielać. Czy zmiana oleju na LL04 może uratować sytuację? Biorąc pod uwagę że samochód przejechał 10 000km +/- na w/w olejach mogło dojśc do tak poważnych uszkodzeń o jakich piszesz ? Jest jakiś sposób na sprawdzenie pierścieni bez rozbierania silnika np test ciśnienia to wykaże ?

 

edit: Według info z www.motul.com - Motul xcess 5w40 jest olejem polecanym dla mojego silnika więc może jednak nie wyrządził takich uszkodzeń?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie ma bata aby zjadła ci pierścienie w parę tys kilometrów. Chyba ze juz były zjedzenie i poprzedni właściciel zalał jakiegoś moto doktora przed sprzedażą. Ty zmieniłes olej no i wyszło co poprzedni ukrył. Gdybam tylko. Dobrze podlaczyl ci odme? Odkrec na zapalonym silniku i wolnych obrotach korek wlewu oleju i zobacz czy ci nie dmucha lub pryska olejem. Jak tak to znaczy ze masz przedmuchy. Albo odma lub któryś przewód od niej, albo... gorzej :|

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przytaczam instrukcję:

Silniki benzynowe
- zalecany: BMW Longlife-01, BMW Longlife-01 FE lub BMW Longlife-04
- alternatywny: BMW Longlife-98 lub ACEA A3

Silniki diesela
- zalecany: BMW Longlife-04
- alternatywny: BMW Longlife-01, BMW Longlife-98 lub ACEA A3/B4

 

Wg mnie to nie jest wina aktualnego oleju (jeśli jest oryginalny), możliwe że wcześniej ktoś lał coś nieodpowiedniego czy też katował silnik i teraz pojawiają się skutki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za przydatne info. Zanim rozpruję silnik chcę rozeznać się w temacie żeby nie nadziać się na ewentualne niepotrzebne koszty. Niestety mój mechanik będzie dostępny dopiero w przyszłym miesiącu, stąd szukam pomocy na forum.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze podlaczyl ci odme? Odkrec na zapalonym silniku i wolnych obrotach korek wlewu oleju i zobacz czy ci nie dmucha lub pryska olejem. Jak tak to znaczy ze masz przedmuchy. Albo odma lub któryś przewód od niej, albo... gorzej :|

 

Odma jest zintegrowana z obudową zaworów, wszystko wygląda na dobrze poskładane. Jak odkręcę korek oleju to nie chlapie ani nie dmucha, pojawia się jakby para/dymek, ale może dlatego że olej ciepły a temp na zewnątrz bliska 0.

 

Cholera wie co poprzedni włąściciel zalał, ale auto było serwisowane w bmw więc wszystko wskazuje na to że auto w spoko kondycji. Znowu gdyby nawet zalali jakiegoś doktora to wyszedłby dopiero po ok 9000km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
czyli rozumiem że całą pokrywę zaworów z odmą wymienił Ci mechanik?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzane z zewnątrz - suche, choć od strony wydechu nie były sprawdzane. Niemniej mechanik powiedział, że gdyby turbo puszczało to podczas jazdy i przy obciążeniu byłoby za mną biało a w trakcie jazdy nie kopci.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A/ Motul Xcess ktory uzywales wczesniej nie jest przeznaczony do silnika ktorego uzywasz biorac pod uwage paliwo w europie. Oleje LL01 sa przeznaczone dla krajow gdzie jest uzywane paliwo z wysoka zawartocia siarki. Uzywajac oleju LL01 z paliwami nisko siarkowymi jak w europie powinienes A/tego nie robic B/ skrocic zmiany olejow do tych zalecanych w stanach czyli max 12000 KM

 

Nie zgodzę się z powyższym twierdzeniem. Obowiązuje raczej zasada, że do benzyny lepiej nalać LL01 ponieważ nie jest on "wykastrowany" z wielu dodatków, które chronią silnik. LL04 lejemy tylko do diesli z DPF i jest to kompromis między ochroną silnika a zatykaniem DPF (gdyby nie DPF, dla silnika zdecydowanie lepszy byłby LL01). Zresztą w instrukcji do 335i mam napisane, że LL01 jest jak najbardziej dopuszczalny.

Edytowane przez N4S
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wąż od IC nie sprawdzany o ile myślimy o wężu który idzie bezpośrednio z IC. Przed wymianą odmy olej był w dolocie-sprawdzone na jakiejś rurce od góry silnika, ale to podobno było na skutek walniętej odmy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód mam od nieco ponad 10 000km. Poprzedni włąściciel lał Castrola. Ja zalałem tylko raz LL01 i sprawował się dobrze. Dopiero po ok 9000km go ubyło. Na 300v zrobiłem nieco ponad 1000km. Postów mam 0 bo nie jestem żadnym specem a to pierwszy problem z tym autem. Do tej pory czytałem posty zamiast się w nich udzielać. Czy zmiana oleju na LL04 może uratować sytuację? Biorąc pod uwagę że samochód przejechał 10 000km +/- na w/w olejach mogło dojśc do tak poważnych uszkodzeń o jakich piszesz ? Jest jakiś sposób na sprawdzenie pierścieni bez rozbierania silnika np test ciśnienia to wykaże ?

 

edit: Według info z http://www.motul.com - Motul xcess 5w40 jest olejem polecanym dla mojego silnika więc może jednak nie wyrządził takich uszkodzeń?

 

Dziekuje za info dodatkowe. Nie olej LL01 w ciagu 10KKM nie wyrzadzil zadnych szkod ewidentnie (myslalem ze od mlodosci taki lejesz) ale na przyszlosc uzywaj LL04 z paliwami o niskiej zwartosci siarki (czyli w europie) a mecanik zalal ci 300v aby uszczelnc silnik... to troche tak zwana procedura na "chama", to nie Renault Twingo, to BMW E90 335i. Prawdopodobnie szkody powstaly przy poprzednim wlascicielu (za dlugie zmiany oleju rzedu 30000 KM, olej kiepskiej jakosci). Mam problem z tym co pisesz bo jezeli samochod byl serwisowany w BMW to lali oni olej BMW a potem pisesz ze wlasciciel lal Castrola. A wiec juz nie wiem.

 

Jaka kolwiek by nie byla przyczyna, tak wysoka konsumpcja oleju (rozuiem ze sprawdziles ze nic nigdzie nie cieknie i nie masz oleju w plynie chlodzacym bo inaczej bys nie pisal) i twoje video sugeruja jednak problem przedostawania sie oleju do komory spalania a wiec wedlug mnie albo problem glowicy albo problem pierscieni...

 

Zdanie o 0 postach bylo aby przyciagnac innych forumowiczow do odpowiedzi, tylko po to.

 

Teraz ja bym zrobil tak :

 

Przesledzilem strony amerykanskie i francuskie i generalnie ludzi przyjmuja ze w tym silniku norma to 1 litr oleju na 5000 KM i faktycznie mozna to uwarzac za norme bo jednak on je olej. Ale litr na 5000 KM to nie 3/4 litra na 700 KM.

 

- Zrobil plukanke typu Liqui moly Engine flush lub innej marki znanej u uznanej.

- wylal aktualny olej

- zalal nowiutki olej BMW LL04 5W30 kupiony w zaufanym sklepie

 

pojezdzil 3000 KM, jezeli konsumpcja oleju nie spada to bym jednak Wybral sie do dobrego mechanika wyspecjalizowanym w BMW (a w szczegolnsci w silnikach) wzial i zdjal glowice, zbadal glowice, pierscienie, panewki, popychacze zaworow i wymienil co nie gra lub zregenerowal glowice. Jezeli wszystko gra, to bym skorzystal z okazki i wymienil wszystkie oringi i uszczelki, nie zapominajac o uszczlkach glownych korbowodu, da sie to zrobic bez zdejmowania korbowodu. Ok nawet jezeli okaze sie ze wszystko gra to zabawa za 3000 zlotych (z wymiana uszczelek) ale masz pewnosc ze srodek jest super i wymieniajac uszczelki nic ci juz nie pusci bo i tak czesto oringi i uszczelki puszczaja w tych silnikach okolo 150000 KM i nie wiesz co sie dzieje i wydajesz kase na gdybanie mechanika.

 

Mialem ten sam problem co ty z innym silnikiem i jak bym to zrobil natychmiast to by zaoszczedzil 7K zlotych i kilka miesiacy stresu na nietrafnych napraxach bo 1500 zl kazda naprawa srednio (wymiana odmy z wezami pewnie sama cie kosztowalo okolo 1200 zl).

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płukanka była robiona przy zmianie z Xcess na 300v, co ile można stosować płukanki ?

Nietrafnych diagnoz boję się najbardziej, dlatego podjadę jeszcze do kogoś w celu sprawdzenia jakiś wycieków, może przy wymianie odmy czegoś nie zauważyli, może nawet nie sprawdzali... Cały czas mam nadzieję że obejdzie się bez prucia silnika. Po jego rozebraniu zrobię pewnie wszystko tip top, ale wolałbym tego uniknąć ze względu na koszty. 300v został zalany na moją prośbę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A/ Motul Xcess ktory uzywales wczesniej nie jest przeznaczony do silnika ktorego uzywasz biorac pod uwage paliwo w europie. Oleje LL01 sa przeznaczone dla krajow gdzie jest uzywane paliwo z wysoka zawartocia siarki. Uzywajac oleju LL01 z paliwami nisko siarkowymi jak w europie powinienes A/tego nie robic B/ skrocic zmiany olejow do tych zalecanych w stanach czyli max 12000 KM

 

Nie zgodzę się z powyższym twierdzeniem. Obowiązuje raczej zasada, że do benzyny lepiej nalać LL01 ponieważ nie jest on "wykastrowany" z wielu dodatków, które chronią silnik. LL04 lejemy tylko do diesli z DPF i jest to kompromis między ochroną silnika a zatykaniem DPF (gdyby nie DPF, dla silnika zdecydowanie lepszy byłby LL01). Zresztą w instrukcji do 335i mam napisane, że LL01 jest jak najbardziej dopuszczalny.

 

tak naprawde cytujesz ten stary dokument BMw z 2005 : http://www.opieoils.co.uk/pdfs/BMW-Oil-Specs-and-Recs.pdf

 

W tym momencie (2005) miales racje. Dzisiaj juz nie. Dzisiaj w stanach rekomendacja BMW na wszystkie silniki to LL01, a w europie LL04 oprocz oczywiscie silnikow typu Mperformance gdzie lejesz norme BMW M5.

 

Roznica pochodzi ze stosowanych paliw w stanach zjednoczonych z duza iloscia siarki ktora nie pozwala stosowac olejow typu LL04 (BMW musialo wymieniac silniki w stanach przez ten problem, do sprawdzenia cala historia w necie). Jezeli nie ten fakt w stanach rownierz by uzywali LL04. Dzisiaj wszystkie nowe oleje LL04 (norma API SN) przewyzszaja danymi technicznymi i ochrona oleje LL01. Wyjatkami od tej reguly sa niektore oleje LL01 ultra drogich wyspecjalizowanych marek typu Redline, amsoil ktore faktycznie sa dalej lepsze w samej ochronie silnika tylko oprocz DPF ktory zle reaguje na siarke w samochodzie nawet benzynowym jest jeszcze : katalizatory ktorego zywotnosc jest ponad dwa razy dluzsza miedzy olejem LL01 a olejem LL04 low Saps a jeden katalizator to 4000 zlotych a sa dwa... zapominasz o sondach O2 ktorych zywotnosci potrafi rownierz byc dwu krotnie nizsza miedzy olejem LL01 à LL04 low saps a sonda kazda jest po tysiaku w orginale, i turbiny lepiej znosza oleje z niska zawartoscia siarki.

 

Jezeli chcesz podyskutowac o temacie zapraszam na PW aby nie smiecic temat kolegi ktora ma problem z silnkiem.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płukanka była robiona przy zmianie z Xcess na 300v, co ile można stosować płukanki ?

Nietrafnych diagnoz boję się najbardziej, dlatego podjadę jeszcze do kogoś w celu sprawdzenia jakiś wycieków, może przy wymianie odmy czegoś nie zauważyli, może nawet nie sprawdzali... Cały czas mam nadzieję że obejdzie się bez prucia silnika. Po jego rozebraniu zrobię pewnie wszystko tip top, ale wolałbym tego uniknąć ze względu na koszty. 300v został zalany na moją prośbę.

 

Rozumie cie bo mialem to sama refleksje. JA zalalem 10W60... bo juz bylem zdesperowany ale to blad, myslalem ze cos to zatka.

Plukanke robisz przy kazdej zmianie oleju.

 

Tak ewidentnie, najpierw posprawdzaj bardzo dokladnie wycieki czy sa czy nie, sprawdz czy nie ma oleju w plynie chlodzacym.

 

Jaj bedziesz zlewal olej, to zobacz jaki ma kolor. Jezeli jest czarny nieprzezroczysty po 2K kilometrow to znaczy ze potwierdza sie spalanie w komorze.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem propozycję zalania 10w60, ale nie podejmę się.

Jutro może uda mi się zdobyć Motul specific LL-04 dedykowany do BMW. Przy wymianie poproszę o sprawdzenie wycieków, czy płyn chłodniczy jest bez oleju, szczelność dolotu, ciśnienia na cylindrach. Podobno można za pomocą jakiegoś urządzenia sprawdzić gładkość cylindrów/kanałów? Na co jeszcze zwrócić uwagę zanim mechanik otworzy silnik? Jest opcja żeby płukanka uszkodziła/skróciła żywotność silnika lub jego elementów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plukanka nic nie zrobila, to bardzo bezpieczne produkty.

 

jak o czyms pomysle to dam znac jeszcze

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W De najlepszym olejem do 335i jest Mobil 1 0W40 (LL01)

Temat o oleju na e90-forum.de jest na kilkadziesiąt stron.

Chłopaki zmieniają co 15 000km.

Ubytki prawie żadne, temp oleju niższa niż na castrolu.

Sam rok jeździłem i byłem bardzo zadowolony.

Rivassi- nawet w F30 mam w 1 kolejności LL01 zalecany a wiec..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W De najlepszym olejem do 335i jest Mobil 1 0W40 (LL01)

Temat o oleju na e90-forum.de jest na kilkadziesiąt stron.

Chłopaki zmieniają co 15 000km.

Ubytki prawie żadne, temp oleju niższa niż na castrolu.

Sam rok jeździłem i byłem bardzo zadowolony.

Rivassi- nawet w F30 mam w 1 kolejności LL01 zalecany a wiec..?

 

W De najlepszym olejem do 335i jest Mobil 1 0W40 (LL01)

Lubie zapach napalmu o poranku :norty: a takie stwierdzenie straight ktoremu sie sprzeciwi 90% reszty rynku olejowego to ladny kasek. ok zaczyamy dobrze :) dlaczego w DE akurat a w innych krajach nie ? Ale kto to stwierdzil ? bo Mobil jest olejem srednim dla mas. Nie jest zlym ale to zadna rewalacja biorac pod uwage dane chemiczne i testy laboratoryjne wykonywane chocby przez ludzi z Bobistheoilguy.com

 

A/ nie badz goloslowny podrzuc na PW link o ktorym mowisz (temat do ktorego sie referujesz na E90-forum.de) bo wszedlem na te forum i na razie fakt duzo ludzi uzywa Mobil 1 0W40 do benzyniakow ale polowa z nich uzywa ESP czyli LL04 (ale dalej dlaczego mobila... ??)

OLej LL01 musi zmieniac wedlug specyfyki LL01 i slusznie 15000 KM, tak naprawde 12000 KM jest referencyjne.

Mowisz ze byles bardzo zadowolony. Dlaczego ? zrobiles analize oleju ? co ci wyszlo ? Czy tylko masz odczucie i sie cieszyc bo nic sie nie stalo ?

Czy patrzyles jak wyglada twoj slnik w srodku po LL01 Full saps ? Radze lekture forum i stron powazniejszych na temat olejow typu Bobistheoilguy.com, zacznijmy ogarniac temat. Jezeli juz Full saps LL01 to dlaczego ten marny Mobil New life ? Nie stac niemcow aby wlac prawdziwy olej typu Amsoil lub Redline lub Purpla ? Ok cena faktycznie duzo wyzszaa ale wlasciwosci rownierz

 

A wiec dalej chodzi... o zywotnosc katalizatora, sond, nawet turbine no i syf pozostawiony w srodku. Jezeli jezdzisz 20KKM rocznie a uzywasz samochod 3 lata a kupiles go nowego to nie masz sie o co martwic, to nastepny wlasciciel bedzie wymienial sondy i katy. Jezeli jezdzisz jak ja 60 do 70 KKM rocznie a kupujesz samowchod tak przy 120 KKM a jak ci samochod sie spodoba to lubisz go pociagnac 5 lat czyli jakies nastepne 300K KM do 420K KM to zaczynasz sie zastanawiac czy chcesz wymienic katalizatory raz czy dwa lub 3 razy bo to 2K euros za kazdym razem.

 

tylko tak jak mowilem poprzedniemu przedmowcy proponuje albo przejsc do dzialu oleje (jest taki tam rownierz duzo na temat olejow LL01 i LL04) bo zasmiecamy temat o silniku ktory ma problem.

 

ale wiesz co nie bede goloslowny, za miesiac mniej wiecej spuszczam olej i wlewam Mobil 1 0W40 NEW life i przez 5000 KM pojezdze na nim, zrobie analize oleju (200 zyla) i ja opublikuje na stronie i zobaczymy faktycznie co i jak.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel w USA też rekomenduje wszystkim swoim klientom zmianę oleju w N54 co 12k km i wtedy silnik jest niezniszczalny. Według niego 15k km co wymiana to trochę za dużo i wówczas mogą pojawić się problemy. Już nie mówiąc o 30k km, co dla wielu użytkowników jest normą.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

335i, przed rozebraniem silnika zrób tak jak piszesz analizę kompresji na cylidrach, jeśli to pierścienie to na wynikach wyjdzie.

Jeśli olej pojawia się zaraz po odpaleniu po dłuższym postoju to mogą to być uszczelniacze zaworowe (chyba lepsza opcja pod kątem kosztów naprawy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.