Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Xdrive, 1760kg jak pisałeś i 313KM to wiadomo że ze startu się zbierze ale powyżej 100 będzie zamulony, ja mam 390km w 335d bez xdrive to wyobrazam sobie jak musi być u ciebie na pokładzie ale za to u mnie ciężko ruszyć bez uślizgu kół coś za coś

Co do małego spalania to najwieksza zaleta 335d że można dynamicznie pojeździć a w mieszanym ciężko żeby przekroczyc 9l co jak na moc +-400km jest fajnym wynikiem

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Xdrive, 1760kg jak pisałeś i 313KM to wiadomo że ze startu się zbierze ale powyżej 100 będzie zamulony, ja mam 390km w 335d bez xdrive to wyobrazam sobie jak musi być u ciebie na pokładzie ale za to u mnie ciężko ruszyć bez uślizgu kół coś za coś

Co do małego spalania to najwieksza zaleta 335d że można dynamicznie pojeździć a w mieszanym ciężko żeby przekroczyc 9l co jak na moc +-400km jest fajnym wynikiem

 

Fakt,powyżej 100 to może jeszcze nie do końca ale 140-160 to rzeczywiście szału nie ma, dlatego tez mysle o dopalaczach, z tym że po pierwsze nie chcę stracić GW( w UK mam podstawy 3 lata, wiecej nie chce bo i tak sam lubię sobie pogrzebać),a po drugie nie chciałbym przeginać.

Myślę że moc rzędu podobnego do Twojej(ok 380-400 KM), powinna na familowóz wystarczyć, choc obecnie jakiejs tragedi nie ma, oczywiście zauważyłem że powyżej 200+ to sie juz tak nie buja jak do 100.

Niestety xdrive ma swoje opory i nie ciągnie dalej jak oska, choć dla mnie cztery łapy to była podstawa, w deszczu czy w zimie co by nie powiedzieć jest większy margines bezpieczeństwa, no i jak piszesz od 300 KM wzwyż start w ośce 90% na 100 zawsze będzie jakiś uślizg, a przy mokrej nawierzchni czy pyle/piasku to juz w ogole, m-ka to czasami wręcz taniec pingwina na szkle :shock: .

Poza tym na torze i tak tego auta nie upalam bo uważam że jest to bez sensu, nie to auto, nie ta buda etc, spalanie jak na taka moc i w sumie niezle osiagi wygląda ok, nie ma co narzekać, a czasem jak widac powyzej mozna pozytywnie sie zdziwic :wink: .

Dla mnie najwazniejsze jest zeby ten motor służył jeszcze przez trochę lat i nie było z nim jakichś nagłych problemów,podobnie ze skrzynia,dpf czy napędem, generalnie zawsze bardzo dbam o auta wiec mam nadzieje ze unikne niespodzianek, a tak na marginesie odczuwasz dużą różnicę pomiędzy obecna mocą a tym co było wcześniej ?

Edytowane przez rabbit72
p44ahXld_o.jpg
Opublikowano
choć dla mnie cztery łapy to była podstawa, w deszczu czy w zimie co by nie powiedzieć jest większy margines bezpieczeństwa

 

W UK xDrive jest zbędny. Tyle zimy ile tam jest można spokojnie na RWD przeżyć (mieszkałem 10 lat w UK). Co do mokrego asfaltu, drogi w UK też s zrobione z grubszego kamyczka w asfalcie ale faktycznie xDrive się przydaje. Pamiętam, że nawet w moim 320i DSC mrugał po byle deszczu ale dla mnie to była wtedy przyjemność jak dupą rzuciło :)

Opublikowano
choć dla mnie cztery łapy to była podstawa, w deszczu czy w zimie co by nie powiedzieć jest większy margines bezpieczeństwa

 

W UK xDrive jest zbędny. Tyle zimy ile tam jest można spokojnie na RWD przeżyć (mieszkałem 10 lat w UK). Co do mokrego asfaltu, drogi w UK też s zrobione z grubszego kamyczka w asfalcie ale faktycznie xDrive się przydaje. Pamiętam, że nawet w moim 320i DSC mrugał po byle deszczu ale dla mnie to była wtedy przyjemność jak dupą rzuciło :)

 

Fakt że pogoda jest coraz lepsza , pamiętam z 25 lat wstecz była gorsza, choć z drugiej strony na płn czy w Szkocji wcale nie byłbym tego taki pewien, ja tez jeżdżę trochę po kontynencie, a z tym asfaltem to różnie bywa, nie wiem gdzie jeździłeś ja już z ponad 600tyś tu nalatałem, ogólnie UK znam bardzo dobrze, od dołu do góry.

Co do xdrive przy szybszej jeździe i gorszych warunkach trakcja jest jednak lepsza i można jechać pewniej tam gdzie przy oście nie jest to takie oczywiste, droga hamowania jest dłuższa ale do tego się już po quattro i innych 4x4 przyzwyczaiłem :wink: .

p44ahXld_o.jpg
Opublikowano

Dla mnie najwazniejsze jest zeby ten motor służył jeszcze przez trochę lat i nie było z nim jakichś nagłych problemów,podobnie ze skrzynia,dpf czy napędem, generalnie zawsze bardzo dbam o auta wiec mam nadzieje ze unikne niespodzianek, a tak na marginesie odczuwasz dużą różnicę pomiędzy obecna mocą a tym co było wcześniej ?

 

Różnica jest duża ale jak masz nowe auto to nie warto narażać gwarancji, chyba że jakiś sprytny Box na 350-360KM by dało rade.

Przed programem ale bez DPF na przelocie było 308KM zhamowane i zmierzone Racelogic 100-200 w 14,2s, a po przy 392 na tej samej drodze 100-200 w 10,8s czyli 3,4s różnicy ..a do setki też się poprawiło z 5,9 na 5,0. Dla jednego to mało , dla mnie sporo :)

 

Na drodze różnica wizualnie jest taka jak sprawdzałem z kolegą który ma serie, że przy rozpędzaniu z rolki 60-260 praktycznie zniknął w lusterku ,nie wiem ileset to było metrów ale został mocno z tyłu

Opublikowano
Różnica jest duża ale jak masz nowe auto to nie warto narażać gwarancji, chyba że jakiś sprytny Box na 350-360KM by dało rade.

Na drodze różnica wizualnie jest taka jak sprawdzałem z kolegą który ma serie, że przy rozpędzaniu z rolki 60-260 praktycznie zniknął w lusterku ,nie wiem ileset to było metrów ale został mocno z tyłu

 

Nie no, podchodzę ostrożnie do podniesienia mocy na GW, tak do samego końca to tragedii nie ma, oczywiście są momenty kiedy ma się odczucia że to nie idzie ale z doświadczenia wiem że człowiek szybko się przyzwyczaja, nie ważne czy to 300 czy 1000 KM z biegiem czasu zawsze będzie mało :duh: .

Co by nie powiedzieć ta seria jeszcze daje rade, wcześniej był 2.0 tfsi więc różnica jest , śmiem twierdzić że spora, a i rogal czasami się pojawi :8) , a za 3 lata na spokojnie coś z tym zrobię ,z tego co obserwuję u innych i słyszę od Ciebie to witaminki jednak trochę dają.

Obecnie robię tylko jakieś małe zmiany wizualne z zewnątrz, oczywiście bez przesady żeby nie wyszedł z tego jakiś kicz, ze zmian ocierających się o GW najprawdopodobniej sprężyny Eibach założę, rozmawiam właśnie z dilerem aby to u nich zrobić tak żeby potem problemów nie było.

p44ahXld_o.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Diesel rozwija tak harmonicznie moc, ze tego z czasem praktycznie sie nie odczuwa. Ale wystarczy spojrzec jak szybko inne auta zostaja z tylu lub jak szybko przeskakuja cyferki na HUD by przekonac sie jaki potencjal ma to auto nawet w serii. Nie wiem jak jest w UK, ale u mnie praktycznie co 2 km stoi radar plus niespodzianki z mobilnymi w krzakach lub zaparkowanych autach. Nie ma szans wykorzystac nawet mozliwosci 3.0d bez ryzyka utraty prawka.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
to chyba zależy gdzie się jeździ i kwestia szczęścia /pecha bo ja w 335d 390km jeżdże swobodnie i mam 0 pkt karnych
Opublikowano
to chyba zależy gdzie się jeździ i kwestia szczęścia /pecha bo ja w 335d 390km jeżdże swobodnie i mam 0 pkt karnych

 

Dokładnie, a poza tym są rożnego rodzaju zabezpieczenia przed takimi niespodziankami, choć oczywiście najważniejsze żeby jeździć z wyobraźnią bo wszystko jest dla ludzi tylko "myślić trzeba...myslić" :wink:

p44ahXld_o.jpg
Opublikowano

Mialem "pochwalić się" nowymi dodatkami ktore mialem wsadzic przed Goodwood ale niestety jak na razie niewiele z tego wychodzi, co prawda części przyszły ale dolne boki przedniego zderzaka pomimo że jakościowo wyglądały ok to nie do końca fajnie się spasowały i podczas przymiarki juz bylo widac ze nic z tego nie będzie.

Oczywiscie nie poddaje sie i chce zamówić od innego sprzedawcy po wcześniejszej przymiarce i pomiarach, moim zdaniem wygląda to fajnie i absolutnie nie zaluje ze nie będzie to dokładka całego zderzaka, nieźle się to zgrywa z karbonowymi obudowami lusterek, tak to mniej wiecej wygladalo przy przymiarce .

QZYV1ZE1.jpg

HVobfyry.jpg

 

..ale jak juz podeszło się bliżej to była lipa

NG29s5rw.jpg

YudL3Ope.jpg

O progach nawet nie wspominam bo były ciut za krótkie, oba elementy odesłane i szukam dalej z tym że jak wspomniałem przody będę miał za niedługo , podejście mam takie ze jak za drugim podejściem nie wyjdzie to odpuszcze zamienniki i pójdę w oem ale nie chce wydawać aż tyle bo żona mnie zabije :mad2: :oops: :(

p44ahXld_o.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Święte słowa. Jak zobaczyłem przedni spojler mojego kolegi ori M Peformance, to za głowę się złapałem z jakością jego spasowania.

Fajnie wygląda samochód z tymi dokładkami. :cool2: Zawsze coś innego.

Benzyna zamiast krwi...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
Zdaję sobie z tego sprawę ale już je oddałem, dokładnie wszystko pomierzyłem i znalazłem kogoś kto zrobi mi praktycznie na wymiar, zobaczymy jak to wyjdzie :| ?Wierzę że lepiej, jak będą jakieś przerwy(mam nadzieję że minimalne), to wypełnię je jakoś taśmą karbonową 3m, jak założę to podeślę jakieś fotki finalnego efektu. Edytowane przez rabbit72
p44ahXld_o.jpg
Opublikowano

 

A to też, myślę że chcąc nie chcąc wyjcie z Unii odbije się na cenach wszystkich aut w UK, poza tym od 1 kwietnia jest dodatkowa roczna opłata(£300), za auta o wartości rynkowej powyżej £40k

 

 

To za pierwszy rok czy co roku?

 

Gratulacje fajna furka

Opublikowano

 

A to też, myślę że chcąc nie chcąc wyjcie z Unii odbije się na cenach wszystkich aut w UK, poza tym od 1 kwietnia jest dodatkowa roczna opłata(£300), za auta o wartości rynkowej powyżej £40k

 

 

To za pierwszy rok czy co roku?

 

Gratulacje fajna furka

 

Dzięki :wink: , a opłata przez pierwsze 5 lat co roku, to może nie jakiś majątek ale mnie to fuksem ominęło :) .

p44ahXld_o.jpg
  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

Wiosna idzie więc czas na zmiany, w założonych planach na ten rok była nowa mapa, i sprężyny eibacha, po chwili przemyślenia doszedłem do wniosku że jeszcze zrobimy wydech, a pod koniec wakacji być może listwy progowe.

Pierwszy etap już za mną, mapa zrobiona, miało być bezpiecznie i moim zdaniem jest dobrze, przede wszystkim czuć że auto jest żywsze od 150+, ale od dołu też nie jest źle, teraz czuć że wreszcie się to rusza, niutek mógłby oczywiście być minimalnie wyższy, można byłoby to poprawić ale jak dla mnie bezpieczeństwo ponad wszystko. W sumie po dniu użytkowania nie wiem czy w przyszłości nie dam się namówić na większy IC, chłopaki mówią że 440KM jest spokojnie do osiągnięcia w tym wypadku, bo pułap 390KM osiągali już za pierwszym podejściem, wynik poniżej;


YFATKiro_o.jpg


Sprężyny będę zakładał do dwóch tygodni , postaram się wrzucić jakieś fotki jak spokojnie się ułożą, co do wydechu mam dyfuzor z M-ki ale nie chcę wsadzać czterech fajek, dwóch z każdej strony, zamiast tego padł pomysł na dwie z końcówkami od X5 , dyfuzor i końcówki o jakich myślę poniżej, jakieś opinie, propozycje ?

j4QvSPP9_o.jpg 99l8XpAN_o.jpg


https://allegro.pl/oferta/kadex-koncowka-ozdobna-bmw-x5-e70-zzx5l-p-buzzer-7573966635?reco_id=24306707-5643-11e9-9408-000af7f643e0&sid=1147bbb04b955b96a226cab2e664258d9124ef0862320b2d7366fdd6604cf017#productReviews


W planach na przyszły rok być może zmiana letnich felg na Double Spoke 405M

Edytowane przez rabbit72
p44ahXld_o.jpg
Opublikowano
Czy jestes w stanie powiedzieć jak nowa mapa wpłynęła na spalanie?

 

Jak na razie specjalnych różnic nie widzę ale zrobiłem niecałe 200km , po 1-2 tygodniach złoże raport, ale jakoś drastycznie więcej, czy też w ogóle więcej na tym etapie nie widzę :wink:

p44ahXld_o.jpg
Opublikowano

U mnie tak tyłeczek wygląda, seryjne koncowki bylyza małe, mi sie zawsze podobaja w bmw 2szt kominów 100mm


http://i65.tinypic.com/2vdmsro.jpg

Opublikowano
Mi też, te seryjne rzeczywiście jak zabawka wyglądają, Twoje to już konkret, a ty masz dyfuzor z m-ki ? Ja niby tak(na 4 fajki), dlatego mocno zastanawiałem się jak okrągłe szersze końcówki będą w tym otworze wyglądały :? . Bo nie chciałbym żeby tam za dużo miejsca zostało tylko żeby kominy w miarę możliwości wypełniły te wycięcia, stąd pomysł o końcówkach z x5, szczerze mówiąc przymierzałem takie z u Marcina z Kainer w R.Śl i wyglądało to nieźle, celem jest żeby końcówki kominów za bardzo nie wystawały za dyfuzor tylko były w jednej linii. Z okrągłymi nawet dosyć sporymi byłby problem ze względu na trapezowy kształt wycięcia, no chyba żebyśmy rzeźbili , ewentualnie w grę wchodzi wymiana dyfuzora, tu musiałbym się mocno zastanowić :? :?: :roll:
p44ahXld_o.jpg
Opublikowano (edytowane)
Niby tak , choć z drugiej strony obecny to jest mój drugi wymieniany, pierwszy był za krótki brakowało mu kilka cm i wymieniłem na ten, dlatego mam obawy czy z tym za "kilka" złociszy będą podobne jaja jak z pierwszym , na fotkach to one wszystkie są "plug and play". Dalej problem jest taki czy bawić się w pioniera i wsadzać końcówki z x5, ewentualnie z g30 które w sumie mi się podobają, czy iść w klasykę i zrobić jak u kolegi Vaporr :?: ,sam nie wiem :? . Edytowane przez rabbit72
p44ahXld_o.jpg
Opublikowano

moim skromnym zdaniem nie wyrzeźbisz w tym plastiku ładnie wyglądających otworów, ja bym brał standardową dokładkę i jak chcesz mieć "tłusto" z tyłu to wsadzić końcówki fi100


Ja u siebie zabudowałem wydech z 335i/340

2be2237d74630a55.jpg

279bfbb3659a4713.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.