Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich! :)

Ostatnio nawaliła mi podpora wału w moim aucie :( Powoli przymierzam się do naprawy tego problemu.... Mam już wszystkie części,ale nie mogę znalezc informacji na temat gwintu śruby łączące dwie połowy wału napędowego.

Na schemacie,śruba nr. 12. Wiecie może jaki ma ta śruba gwint ? Prawy/Lewy ?

Pozdrawiam i z góry dzięki za Odp....

http://s10.ifotos.pl/img/bmw2jpg_aswswea.jpg

Opublikowano
Zapewne gwint jest na tej srubie normalny natomiast wkrecona moze byc na klej dlatego nie chce isc dodatkowo jest tez dociagnieta odpowiednim momentem zeby nie wykrecila sie podczas jazdy jest taki klucz nazywa sie to impact driver ktorego przykladasz i walisz mlotkiem a on luzuje srube
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dałbym loctite 243, żeby dało się to jeszcze kiedyś odkręcić :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dałbym loctite 243, żeby dało się to jeszcze kiedyś odkręcić :wink:[/quote

loctite powinien wystarczyc duzo rzeczy na to skrecam i sie sprawdza jesli trzeba jeszcze kiedys ruszyc

Opublikowano
A jak już rozpołowię ten wał,podczas ponownego składania czym nasmarować wieloklin? Niektórzy piszą, żeby posmarować smarem miedzianym, ale nie wiem, ile w tym prawdy. Kolega jeszcze mnie straszył, że tę śrubę łączącą wał można łatwo ukręcić, jest w tym choć trochę prawdy?
Opublikowano

Mozesz posmarowac miedzianym nie zaszkodzi nie bedzie sie zapiekac a co do sruby to przed zalozeniem nasadki z rurą przyluz jej z czola kilka razy mlotkiem a pozniej dobrze by bylo gdybys kluczem pneumatycznym to odkrecal na udezenia to raczej pusci tym bardziej prawdopodobnie to sruba 10,9 wiec nie tak latwo taka urwac trzeba po prostu z glowa odkrecac mozesz tez spsikac dobrze z godzine wczesniej WD40 powodzenia

A jak sie urwie to tez sa pozniej sposoby na jej wykrecenie ale nie boj sie jesli zastosujesz sie do wskazowek to sruba pusci tylko musisz miec dobry klucz nie jakis szuwax zeby nie obrobic a jak plaski to tylko oczkowy

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ok,Panowie :) Wymiana się udała i wszystko śmiga bardzo dobrze! Przejechałem już 1200 kilometrów i zamienniki Febi robią robotę,mogę je spokojnie polecić jak by ktoś miał się za to zabierać :norty:

Dziękuje wszystkim za Odp. Wasze podpowiedzi się bardzo przydały :)

Pozdrawiam! :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.