Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

Chciałbym umyć sobie myjka silnik i komore silnika w e91lci 320d n47. Co do mycia: środek Dimer w roztworze 1:10, woda z myjki ok +50C i ciśnienie max 90 bar. W e46 m47 tak myłem kilka razy i zawsze było wszystko OK. Standartowo zabezpieczałem folia alternator i przetwornice xenonów.

 

Czy przy silniku n47 sa jakieś punkty na ktore trzeba szczegolnie uwazac przy myciu wodą ?

 

Czy ktos z was miał jakieś problemy po myciu tego silnika ?

 

pozdrawiam

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Cześć, jeżeli nie będziesz szczególnie przykładał strumienia wody do kostek elektrycznych to nie powinno być problemu. Jeżeli jednak chcesz być na 100% pewny, to umyj silnik na odłączonym akumulatorze, pozwól silnikowi wyschnąć (ciepło, otwarta maska 2-3 dni) i dopiero start.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja myję dwa razy do roku silnik. Żadnych zabezpieczeń nie robię, spryskuje środkiem szczotką poprawiam i myjka w ruch. Po myciu od razu zapalam silnik by się dobrze nagrzal i wyparował wodę skąd się da. Jak wszystko wyschnie to spryskuje dressingiem 303 aerospace. Silnik n52

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak wrzuciłem foto z wymiany termostatów to napisałi mi ze mam burdel pod maska :D (w sensie syf).

No i rzeczywiście, bo nigdy nie było tam czyzczone nic.

 

To APC, pedzelkowanie

Spłukanie woda na myjni

Pozniej raz jeszcze i czysto

 

Nic nie odpinalem.

Mylem na uruchomionym, po umyciu jechałem się przejechać 10-20km.

Opublikowano

dzięki za rady.

 

też wczoraj umyłem. Jechałem po myciu ok 50metrów :D - tyle co ze stanowiska do mycia do garazu ale wyglada na to żę nic się nie stało :mrgreen: .

 

pozdrawiam !

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dzięki za rady.

 

też wczoraj umyłem. Jechałem po myciu ok 50metrów :D - tyle co ze stanowiska do mycia do garazu ale wyglada na to żę nic się nie stało :mrgreen: .

 

pozdrawiam !

 

Ja jechalem dalej zeby woda wyciekla z zakamarkow i zeby cieplo silnika ulatwilo jej odparowac.

Jak mylem byla nieco nizsza temp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.