Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Państwa, pytanie brzmi co najlepiej sprawdzić i ewentualnie wymienić niezwłocznie po kupnie auta przy przebiegu 230 tyś km.

Mój samochód to e46 2.0 diesel coupe 150 kM. Silnik pracuje ładnie nie hałasuje. Mam do wymiany poduszki silnika ale tragedii nie ma. Wczoraj pisałem o temperaturze wody i prawdopodobnie będę musiał wymienić czujnik SCR ponieważ woda dogrzewa się ale nie do końca do pozycji pionowej.

 

Z góry dziękuję ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Standard czyli olej, filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza, filtr kabinowy, płyn chłodniczy, płyn hamulcowy. Sprawdź koło pasowe jak wymienisz poduszki. Jak się nie dogrzewa to pewnie termostaty oba do wymiany, jeśli masz też termostat EGR.

Co to jest czujnik SCR?

Opublikowano

Okej, dzięki wielkie. Podobno filtry i oleje były wymieniane ale zrobio.również i to. Pomyliło mi się z tym SCR. To jest nowy system zmniejszajacy ilość spalin w nowym VW Caddy.

 

A jeżeli chodzi o zawieszenie. Mam 18` felgi i przy mocniejszym skrecaniu i predkosci opona haczy o nadkole jest to zjawisko naturalne czy amory do wymiany ? Ewentuwlne podwyzszenie nie wchodzi w grę loniewaz to nie wyglada... ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możliwe, że masz źle dobrane felgi (szerokość i et), ewentualnie za szerokie dystanse. Wrzuć foto felg a najlepiej podaj szerokość, et i jakie masz opony.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
To raczej nie są oryginalne felgi, nie wiem czy Alpina miała taki wzór felg 18 calowych, ale być może się mylę. Jak na moje to ktoś wrzucił kapsle od Alpiny do felg innej marki i tyle. Takich rzeczy jak ET i szerokość nie mierzysz, ściągasz koło i masz na feldze napisane. Mając takie ustawienie jak na zdjęciu nie powinno obcierać, aczkolwiek zdjęcie zostało na tyle źle zrobione, że ciężko ocenić czy się dobrze chowa czy nie. Dlaczego nie pojedziesz na trzepaki tylko pytasz na forum czy masz sprawne amortyzatory?
Opublikowano
No cóż może i masz rację, nie wiem nie znam się. Wolę zapytać na forum jeżeli jest taka możliwość. Bynajmniej dla mnie trzepaki kosztują dlatego wolę najpierw zapytać się niż płacić za informacje. No ale cóż jutro jadę na warsztat dlatego będę się dowiadywać na trzepaku. Dzięki za info.
Opublikowano
Nie no bez przesady, u mnie na jednej stacji można podjechać na trzepaki za darmo, a na innych jest to koszt ok. 20zł, przecież to nie jest duży wydatek by podjechać i zobaczyć czy wszystko jest w porządku, wątpię by którakolwiek stacja diagnostyczna kasowała więcej. Warto podjechać, dowiesz się więcej w kwestii sprawności nie tylko amortyzatorów, ale i reszty podzespołów z zawieszenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.