Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najpoważniejszą wadą tej konstrukcji jest "wieczny bocian" Można sobie zmieniać dźwigienki od M43, kupować nowe wałki rozrządu, kompensatory luzu - a i tak będzie klekotać.

Częstego zaglądania wymaga też układ smarujący górę głowicy - często się zapycha co powoduje wycieranie się wałka rozrządu.

Mocą też nie grzeszy - chociaż tutaj przynajmniej auto jest w miarę lekkie.

 

Ja jakbym szukał E30 to jednak wybrał bym wersje 6 cyl M20.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiadomo, M20 to inna liga, ale ta E30 naprawdę wygląda ładnie i oryginalnie. Jak koledze nie przeszkadza moc, ja bym się zastanowił.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Kolega szuka dobrej bazy na klasyka,więc swap silnika chyba nie wchodzi w grę :wink: Prezentowany egzemplarz wygląda ładnie ,pytanie jak na żywo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.