Skocz do zawartości

wahacze przód


robur1

Rekomendowane odpowiedzi

Sewris po ogledzinach znalazł do wymiany 2 wahacze przód auta

prawy dolny tylny

lewy dolny tylny

31126794203Wahacz, 31126794204Wahacz nie wiem który nr dotyczy którego ale to malo ważne

Pytanie moje jest następujące: oryginał 1050zł, a lamfordery około 250zł, co warte są lamfordery?

II pytanie czy przy wymianie tych wahaczy trzeba ustawiać zbieżność? Gdyż nie wiem czy kupić części i dać swojemu mechanikowi żeby wymienił, ale jeśli trzeba robić zbieżność to odrazu prowadzę na warsztat gdzie zrobią kompleksowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymienilem oryg. wahacze na Lemfordery:

 

36214 01/LMI 239,83 PLN

36215 01/LMI 239,83 PLN

 

Roznica - zadna. Zbieznosc nie byla ustawiana i wszystko gra.

Dlaczego stwierdzili, ze trzeba wymienic? U mnie mialem bicie podczas hamowania i warsztat stwierdzil, ze to przez tuleje. Pozniej okazalo sie, ze jednak tarcze bily.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie nie podali przyczyny, doradca młody łepek nie za bardzo kumaty. Na warsztat nie można wejść pogadać z mechanikiem. Chyba im mniej klient wie tym łatwiej go oskubać.

Po wizycie za 2 dni na maila dostałem kosztorys i tyle. Nikt nic nie zamierza wyjaśniać. Ogólnie auto lekko chyba w prawo ściąga, więc pewnie coś w tym jest. Sami zrobimy na placu więc koszty duże nie będą, tylko chodZi mi o te geometrie czy przy tych wahaczach co podałem trzeba ją ustawiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Standard w F10, wybija się sworzeń wahacza. Bierz Lemfodery to jest dokładnie to samo co oryginał. Co do zbieżności to zależy ja u siebie sprawdzałem i wszystko było ok po wymianie tzn nie trzeba było ustawiać ale sprawdzić należy.
Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja wymienilem oryg. wahacze na Lemfordery. Roznica - zadna.

 

Ja też - potwierdzam...

 

Zbieznosc nie byla ustawiana i wszystko gra.

 

U mnie auto jechało prościutko, kierownica stała jak wcześniej, a na to jestem przewrażliwiony...

 

mialem bicie podczas hamowania i warsztat stwierdzil, ze to przez tuleje. Pozniej okazalo sie, ze jednak tarcze bily.

 

I również tu miałem identyczną sytuację....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.