Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam bardzo dziwny problem z beta otóż jakieś 4 tygodnie temu po zaparkowaniu auta na parking wróciłem i gdy przekręciłem kluczyk z pod maski usłyszałem tylko KLIK jakby bateria padła i nie mogła ruszyć rozrusznika po godzinnej próbie nagle rozrusznik zaczął kręcić lecz bez odpalenia auta No cóż laweta i auto zostało odcholowane do znanego mi mechanika po godzinie zadzwonił mówiąc ze coś porypało się z immobilajzerem i autko odpala po przyjeździe odebrałem samochód i powiedzieli mi tylko żebym woził ze sobą drugi kluczyk bo podejrzewają ze pierwszy może być uszkodzony Ok zabrałem samochód w domu odrazu odstawiłem pierwszy kluczyk i używałem cały czas drugiego wszyzstko było w porządku do ostatniego wtorku jestem pod sklepem i... znowu klik z pod machy i tyle po jakiejś godzinie zaczął kręcić ale nie odpalał laweta i z powrotem do gościa podpial kompa coś poklikal i odpaliło nie wiem co on tam zrobił w każdym bądź razie sprawdzil baterie bezpieczniki i jest Ok od tygodnia auto stoi u nich i czekają na moment w którym znowu nie będzie chciał odpalić bo wtedy będą w stanie sprawdzić czy to rozrusznik czy nie może macie jakieś pomysły lub ktoś z was miał podobny problem bo czy np jeżeli rozrusznik kręci to może być to jego wina ze nie odpala?
Opublikowano

Ja w poprzedniej e63 miałem tak że tylko klik i świeciła mi lampka od tego immobilizera na czerwono i nawet nie kręcił.

Patent był taki że otwierałem szybę zamykałem i potem odpalał od razu.

Coś musiało być pokręcone z tym zabezpieczeniem. Najlepsze było to jak odebrałem auto z warsztatu zgasiłem chciałem odpalić a tu kicha.

Przyjechał mechanik na lawecie a tu odpalał od strzała. Ten patent z szybą powiedział mi sprzedawca tego e63.

Nie zagłębiałem się dalej w temat czemu to tak było bo auto sprzedałem.

Opublikowano
Aha nieźle szybę na pewno ruszałem bo chciałem usłyszeć pompę paliwa nie swieci się żadna kontrolka po kilkunastu próbach zaczyna kręcić i kręci po czym znowu klik i tak w kółko lecz nie pali
Opublikowano
Tak Angola mam w tym sęk ze od tygodnia go maja i cały czas pali pewnie jak odbiorę to przestanie dwa razy laweta to ten sam koszt co nowy rozrusznik...
Opublikowano

Także wiesz jak będziecie musieli grzebać przy tym rozruszniku to daj znać bo mój jest zregenerowany i masz go jak coś za grosze.

Sama regeneracja kosztuje więcej. Wiesz on nie chce grzebać bo to pół dnia roboty ja zapłaciłem za regeneracje rozrusznika i jego wymianę ponad klocka.

Oddaj do kogoś kto się zajmuje BMW tylko a nie autami wszystkich marek bo możesz powymieniać co nie trzeba i kieszeń zaboli.

Opublikowano
Mając to auto od roku poznałem wszystkich mechaników w yorku teraz auto jest u najbardziej zetelnych gości robią tylko Bmw i mini wiec tylko Bmw.. Nie wymienia od razu rozrusznika bo nie chce żeby okazało się ze nie to jest problemem co do Twojej oferty to jak tylko okaże się ze to rozrusznik to pewnie się odezwę wyszlesz mi jak coś jakimś kurierem do uk?
Opublikowano
A wiec mam już auto od tygodnia i wszystko jak narazie jest ok mam nadzieje ze usterka jest na dobre usunięta okazało się ze główny kabel plus pod maska był poluzowany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.